Tai puhumattakaan sun ja kaltaistesi tällä foorumilla mainitsemista "syyllinen kunnes toisin todistetaan" - menetelmistä. Hienoa. Tällainenko systeemi ei johtaisi mellakointiin jopa Suomen kaduilla? Mietippä.
Eihän kukaan tykkää esim. raiskaajista. Kukaan ei myöskään tykkää kaverista, joka väittää sua perusteetta raiskaajaksi, koska käyt esim. samassa kirkossa. Tämä tuossa sun valkoisen protestanttihegemonian ajamisessa on koko ajan vialla. Eletään 2000 -lukua, ja eri väestöryhmät Suomessa ovat aika lailla tosiasia. Mikäli nimenomaan tahdot sellaisen vastakkainasettelun, jossa tietystä väestönryhmästä muokataan B-luokan kansalaisia, niin no siitä vaan. Asioita voi kuitenkin ajatella pikkasen etukäteen.
Aja hei munkin etua.
Ensinnäkään "syyllinen, kunnes toisin todistetaan" ei ole minun näppiksestäni lähtöisin.
Toisekseen: sinäkään et tainnut lukaista viestihistoriaa, mutta voin jeesata, vaikka se nyt onkin noloa että lukutaidoton lukutaitoista jeesaa:
Olen aiemmin todennut, että minusta "ne tulee tänne ja vie meidän naiset" on aika huuhaata, sillä jos Suomi-tyttö on pääsiäistunnelmissa ja haluaa suklaamunaa, niin se hakee sen suklaamunan vaikka sitten safarilomalta Tansaniasta.
En siis usko, usko tai älä, että Raili kävelee töistä himaan aatoksissaan, miettii mitä illalla puuhailis, ja tuleekohan tästä Riston kanssa alkaneesta jutusta jotain, onkohan hän se oikea...ja sitten vastaan kävelee Makelele, ja miehen pelkkä näkeminen sekoittaa Railin pään, minkä jälkeen hän alkaa tuntea inhoa Ristoa ja kaikkia suomalaisia miehiä kohtaan, ja haluaa vain mustaa.
Silti, aih, tuo koski niin, sinäkö et näekään minua Brad Pittinä Armanin puvussa?
Hassua, minä en ajatellut sua fjällrävenit päällä puuhelmet kalisten hiihtävänä ituhippinä, vaikka olitkin eri mieltä.
Ei ollut itseasiassa minkäänlaista hajua siitä miltä näytät.
Näemmä sitten vissiin kai kaikki sinun kanssasi erimieltä olevat ovat tyhmiä, rumia, ja haisevia.
Entä jos joku on sun kanssa samaa mieltä, onko hän myös ihan silkka perseennuolija? Ei mitään omia ajatuksia?
Aa, nyt en jaksa kelata viestihistoriaa läpi, missä vaiheessa olen väittänyt puhuvani Suomen kansan suulla?
Se, että koen että tietyt päätökset vähentäisivät selkeesti suomalaisten sivullisten kärsimystä, vaikkakin loukkaisivat Tahattoman utopiaa ideaaliyhteiskunnasta, ei meinaa että julistautuisin Suomen kansan äänitorveksi.
Muuta kuin ehkä kaikkein herkimpien lukijoiden mielessä.
Juur Suomeen pääsyä ei ole evätty miltään ryhmältä, ja silti tietyt ryhmät syrjäytyvät apinan raivolla. Tosin en tunne sun kansalaisluokitusjärjestelmää, joten en tiedä mihin ryhmään päätyvät.
Silti, meinaatko että täällä jo olevat syrjäytyneet syrjäytyisivät vielä enemmän jos holhokkeja ei otettaisi lisää, vaan sen sijaan ja paukkuja pistettäisiin nykyisiin syrjäytyneisiin?
Ja BTW, jos mua sanottaisiin raiskaajaksi, koska käyn kirkossa, jonka jäsenistä about kolmannes on raiskaajia, niin ei minun nyt ihan mahdotonta olisi ymmärtää, että miksi minuakin katsotaan viistoon.