Välillä minä en ihan oikeasti tiedä että missä maailmassa se reino elelee. Ilmeisesti maailmassa, jossa joka nurkan takana on tavja kyttäämässä ajatustutkan kanssa.
Joo, mä olen itsekin viime aikoina usein joutunut kysymään itseltäni tuon saman kysymyksen. Että missähän maailmassa sitä tässä nykyään elellään.
Kun tämä Suomen touhu on tosiaan mennyt aika lailla kuvailemaasi suuntaan.
Väität siis ihan vakavissasi, että koulut eivät saisi varoittaa lapsia ulkomaalaista alkuperää olevasta pedofiilistä??? Mihinkähän tämä väite noin niinkuin pohjautuu? Suomen lakiin? Johonkin tunteemasi tapaukseen? Vai????
Eikös Suomen laki, jota AKV:kin aina niin kiivaasti puolustaa, perustu siihen ajatukseen, että kun joku on rangaistuksensa kärsinyt, niin synnit on sitten sitä myöten sovitettu.
Siinä mielessä kirje, jossa varoitetaan (rangaistuksensa suorittaneesta ja uusiin rikoksiin vielä syyllistymättömästä) pedofiilista on vähän kyseenalaista toimintaa. Siis lakien ja säädösten puitteissa. (Toki tuokin tilanne kuvaa valtion kyvyttömyyttä suojella kansalaisiaan.)
Sinähän voit sitten koittaa muotoilla sitä varoituskirjettä opettajanhuoneessa, jos joku ulkomaalainen pedofiili tulee teidän koulun nurkalle notkumaan. En vain millään usko, että sinäkään olisit niin rohkea, että ehdottaisit ihonvärin tai etnisen taustan käyttämistä tuntomerkkinä. (Etenkin kun mitään rikosta ei ole vielä tapahtunut.) Nykyisessä mielipideilmastossa.
Säälit siis suomalaista pikkupoikia nussinutta, ala-asteella vaanivaa pedofiilia. Pyrit sitten kääntämään keskustelun syrjintään, keksittyyn vaarallisempaan ulkomaalaiseen pedofiiliin ja hulluihin rasismisyytteisiin. ????
(laittakaa ny vielä vähän lisää kysymysmerkkejä noihin viesteihinne... :D )
Oih voih, nyt jäin kiinni!!!! XXL paljasti minut! Sillä minähän OLEN se suomalaisia pikkupoikia nussinut ala-asteella vaaniva pedofiili, joka sinunkin pikku Jussi-XL-Petteriä yritti puristella viime perjantaina. Sillä kaikkihan tietävät, että rasismi on ainoastaan pedofiilirunkkarin viimeinen hätähuuto!!!!1!
Voisko noi pedofiilit nyt vaan painua takaisin sinne koulunpihoille, ettei mene aivan säälittävän tunnepohjaiseksi off-topikiksi? Sillä rasssismiahan tässä on tarkoitus huutaa, eikä mitään pikkupoikia nussia.