Oikea tulkinta, minun nähdäkseni. Humanisti kun olen itsekin.Ilmeisesti Helsingissä ei osata erottaa humanismia vasemmistolaisuudesta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oikea tulkinta, minun nähdäkseni. Humanisti kun olen itsekin.Ilmeisesti Helsingissä ei osata erottaa humanismia vasemmistolaisuudesta
Humanistisessa tdkssa ongelmana tuntuu olevan se moraalirelativismi. Kaikki kultsat on samanarvoisia, joten on lähtökohtaisesti väärin haluta jotakuta sopeutumaan - sehän implisiittisesti tarkoittaisi, että oma kulttuuri on parempi kuin muiden.
Oikea tulkinta, minun nähdäkseni. Humanisti kun olen itsekin.
Tämä on kyllä aika uskottava selitys somalien hajulle. Voisivat lopettaa ko. hirveän hajuisen öljyn käytön ja siirtyä saippuaan :D
Ainakin HY:n humanistisessa tdkssa saa taatusti paskaa niskaan jos mielipiteet eivät ole (ääri)vasemmistolaisia ja niistä menee mainitsemaan vaikka vahingossa. Täkäläisten akateemisten omaa kulttuuria kohtaan (sillä oletuksella, että se on suomalainen) tuntema inho on suorastaan käsinkosketeltavaa.
Olisi jo aika ottaa oikeus omiin käsiin.
Siis puhuiko se mustalainen ulkomaalaisten puolesta, itsensä puolesta vai ihan vain pölisi tyhjää? Nyt tulee sellainen kuva että joku ulkomaalainen olisi sinulle suoraan tunnustanut raiskaavansa provosoinnista tai ainakin hyväksynyt sen. Näinhän ei ollut.Juttelin tuossa taannoin erään mustalaisen kanssa (väittelyä asioista), niin hän selitti, että ulkomaalaisilla on "oikeus" tehdä rikoksia, jos niihin provosoidaan. Eli siis, esimerkiksi, jos suomalainen nainen käyttää liian lyhyttä hametta, niin on _OIKEUS_ raiskata, koska nainen provosoi siihen. Mielestäni tuo taas ei ole ollenkaan provosointia, vai onko teidän mielestänne? Voiko raiskaukseen ylipäätään provosoida? Tai muihin rikoksiin? Voiko sitten kaikki rikokset selittää sillä, että joku provosoi tekemään sen?
Jos osa tekee rikoksia ja osa valittaa, ei ne välttämättä ole olleet samat ihmiset. Valittaahan saa muttei ole pakko kuunnella. Puolet eivät ole tehneet rikoksia. Tosin vähemmälläkin voi yleistää.Kaikista pahimmat ovat varmaankin somalit. Tulevat tänne tekemään rikoksia yms. ja vielä viitsivät valittaa Suomen oloista, jos kerran ei Suomen olot kelpaa, voisivat mennä takaisin sinne mistä ovat tulleetkin. Ai niin ja tämä vielä: Koskaan ulkomaalaisia ei saa yleistää! Aina vain puhutaan "yksittäistapauksista". Jos puolet ulkomaalaisista tekevät rikoksia, niin eikö jo saa yleistää?!?
Siis puhuiko se mustalainen ulkomaalaisten puolesta, itsensä puolesta vai ihan vain pölisi tyhjää? Nyt tulee sellainen kuva että joku ulkomaalainen olisi sinulle suoraan tunnustanut raiskaavansa provosoinnista tai ainakin hyväksynyt sen. Näinhän ei ollut.
viattomat kärsivät parhaillaan...
No totta kai nämä vaarallisimmat hullut kannattaa tuoda Suomeen hoitoon. Täältähän he saavat maailman parasta hoitoa: hoitajalla ja hoidettavalla ei ole yhteistä kieltä, mikä on jokaisen psykologisen tai psykiatrisen hoitosuhteen perusedellytys. Lisäksi Suomella on vankka kokemus lapsisotilaiden traumojen hoitamisesta (viimeiset "lapsisotilaat" kansalaissodassa v. 1918) ja systemaattisen raiskauksen / perheen kunniaa kohtaan suunnatun häpäisyraiskauksen uhrien auttamisesta, koska tällaista ei ole Suomessa harjoitettu koskaan.Eniten minä olen huolissaan niistä turvapaikanhakijoista jotka ovat ex-sotilaita ja joita on kidutettu ym... Nämä herrat ovat saaneet sotatraumoja ja ovat TODELLA vaarallisia. Tuttavani on psykiatrian laitoksella töissä ja sinne tulee useasti "hoitoon" täysin sekopäisiä pakolaisia.
Kyllähän sinä jokaisessa näistä ketjuista jumitut jauhamaan geneettiseen älykkyyteen jne. liittyviä aiheita. AKV-palkinnon nimeäminen sinun mukaasi olisi siinä mielessä täysin asiallista.Kuten reinokin hyvin tietää, niin AKV on jo useaan otteeseen todennut että mitä pikemmin ulkomaalaisista sarjaraiskaajista päästään sen parempi. Niinpä tämä reinon tahallinen VALEHTELU alkaa olla jo uskomattomissa mittasuhteissa.
Se "alttius indoktrinaatioon" on täysin sinun kehittelemäsi sanamuoto. Siksi en tällä kertaa jää siitä kanssasi vääntämään.Kuten lainauksista kävi ilmi, niin ainakaan alussa reino ei tehnyt mitään eroa asian välillä. Ja vieläkin asiassa vallitsee se SAMA ristiriita: jos korkeakoulutus ei lisää alttiutta indoktrinaatiolle, niin miten sitten on mahdollista että nämä korkeakoulutettavat ihmiset nielevät sen "piilo-opetussuunnitelman" sellaisenaan?
Jos kirjoitat Hesarin yleisönosastolle kirjeen, johon sisältyy lause "eikös sen pitänytkin olla niin, että pakolaiset palaavat omaan maahansa, kun olot ovat rauhoittuneet" ja kerrot täällä sitten, miten siinä kävi, eli julkaistiinko vai ei, niin minä lupaan viikon ajan pysyä asiassa ja perustella kaiken sanomani tieteellisesti.En juurikaan lue Hesaria, joten en osaa sanoa sen julkaisupolitiikasta mitään sen varmempaa. Mutta ilahduttavaa tietää, että reino osaa ennustaa tulevaa.
Ne lähes tuhat kiintiöpakolaista eivät sinänsä edusta hallitsemattomuutta. Toki se hallitsemattomuus tulee silläkin saralla nousemaan aivan uusiin ulottuvuuksiin nyt, kun Suomesta tehtiin tsetseenitaistelijoiden lepokoti.AKV sanoi:Eli se reilut 500 kiintiöpakolaista. Määrittele toki termi "hallitsematon". Minusta kun monimutkainen byrokratia turvapaikan hakemismenettelyineen, pikakäännytyksineen (lain mukaan mahdollista, eikö totta?) tms. ei täytä sanan "hallitsematon" mieleen tuomia mielleyhtymiä.
Enpä tiedä. EU:n kansalaiset saavat kulkea maasta maahan mutta kuinka moni niistä nyt tänne muuttaisi? Varsinkin kun epäviralliset mamut ei saa mitään tukia eikä herkkuja, toisin kuin lähtömaassaan.EU:n myötä Suomessa on myös sellaisia "maahanmuuttajia", joista kukaan ei virallisesti tiedä mitään. Ei edes heidän olemassaolostaan. Tosin ei murto-osaakaan siitä määrästä, mitä esim. Britanniassa, mutta kuitenkin liikaa.