demppari
Banned
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Öhm... Halmeelta jäisi kyllä hullun paikka auki.XXL eduskuntaan !!!
No eipä oikeen voi. Niillä on valtuudet vaan hyssytellä. Ikävä kyllä.
Tällasissa tapauksissa vois nyt edes vähän sitä pampun kestävyyttä testailla. Miten se reagoi osuessaan polveen, selkään tai paksuun kalloon. :jahas:
Oikeesti toiv jättävät sen tytön jo rauhaan..
Paitsi että aika monen mielestä jokainen somali edustaa sitä yhtä ja samaa ääri-islamilaista kulttuuria. Mikä ei ilmeisestikään pidä paikkaansa ja jota olen yrittänyt alusta asti toitottaa.
Mä en tiedä montakaan, joka olettaa niiden olevan kaikkien sellaisia, mutta melkoisesti sellaisia - itseni mukaanlukien - joiden mukaan niitä on sen verran suuri suhdeluku, että saisivat jäädä niiden kivojen messissä maahansa. Ei kannata. Tosin mä meinaan samassa sakissa myös vaikka ihan nihilististä paskasakkia, ei sillä oo niin väliä mistä se käytös kumpuaa.
Jos tuossa on oletuksena se, että "kansallisvaltio" on jotenkin vakaampi kuin muunlainen valtio, niin suosittelen tutustumaan historiaan. Kansallisvaltiot ovat aiheuttaneet maailmassa enemmän pahaa kuin mitkään muut yksiköt. Naturalistinen virhepäätelmä on tässä kovin lähellä Nat_uralin tekstiä.
Tiedoksi: Suomikin oli multikulttuurinen valtio jo ennen somaleita ja Koiviston "verivelkainkeriläisiä". Täällä on asustanut vähemmistöjä iät ajat. Ongelmia ei esim. tataareista tai saamelaisista tai juutalaisista ole kuitenkaan koitunut. Joten en pidä monikulttuurisuutta sinällään ongelmia aiheuttavana. Tärkeämmät tekijät ovat mielestäni ne että millaisia kulttuureja, millä aikavälillä ja miten tänne tulee.
Sitähän se on. Mutta tämän väitteen todentamista tilastoilla tai tieteellisillä tutkimuksillä joudumme vielä odottamaan. Ja voi hyvin olla, ettei sitä koskaan todenneta, sillä historiankirjoitus on perinteisesti voittajan hommia.Väität, että akateemisesti koulutetut ihmiset ovat indoktrinoitua tavja-karjaa. Todentamaton väite.
Ei, minäkään en ole hallitusvastuussa. :DMinä en sensijaan ole samalla lopettamassa niiden reilun 500 vuotuisen kiintiöpakolaisen vastaanottamista. Olisin kyllä samaan aikaan palauttamassa pakolaisia (joiden lähtömaan olot ovat rauhoittuneet) takaisin, mutta kun minä en ole hallitusvastuussa. Mites reino?
Se reinomainen pelko oli muuten sanamuodoltaan, että "hallitsematon maahanmuutto romuttaa Suomen". Ja yllä mainitsemasi nuorison prekariatisoituminen, luuseroituminen ja hörhöytyminen on itse asiassa osa sitä samaa yhteiskunnallista kehitystä, johon hallitsematon maahanmuutto ja monikulttuuri-ideologia kuuluvat.Onkos tämä nyt sitä reinomaista pelkoa siitä että pakolaiset romuttavat Suomen? Sikäli kun kaksi edellistä mellakkaa Helsingin keskustassa olivat molemmat syntyperäisten suomalaisten tekoa (prekariaatit Makasiineilla, Taiteiden yön hörhöt) niin vaikeaa kuvitella että Suomesta on tulossa seuraavaa Ranskaa. Mutta onhan se nyt toki kiva lietsoa pelkoa.
Jos Irakista tai Iranista kotoisin oleva suomea osaava lääkäri tekee jotain vähänkin älylliseen toimintaan viittaavaa, niin hänelle pitää antaa Finlandia Junior -palkinto vähintään. Ja nimittää hänet sen jälkeen viralliseksi asiantuntijaksi, jolta voidaan pyytää haastatteluja siitä, miten pahoja ja rasistisia suomalaiset ovat. :alexiskouros: :DJos esim. Irakista kotoisin oleva suomea osaava lääkäri haluaisi tulla tänne töihin, niin kukaan ei häntä tänne saisi palkata siksi että irakilaiset tekevät suhteellisesti enemmän rikoksia?
Ei, minäkään en ole hallitusvastuussa. :D ym.teksti...
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1224015
Väkisinkin tulee mieleen, että apinoiden metsästyskausi voisi jo alkaa...
Ihmettelen, ettei moderaattorit puutu tähän keskusteluun.
Täällä on puolin ja toisin ihan suoraa ja pelkkää vittuilua eikä kukaan sano siihen mitään.
Olen tullut siihen johtopäätökseen, että se johtuu kolmesta seikasta.
1. Ruokavalio. Käyttävät paljon valkosipulia, currya ym...
2. Eivät juurikaan peseydy.
3. Vaan käyttävät vain jotain partavettä tms. hajun peittämiseksi.
Ei ole parta tai hajuveden haju. Kaikilla sama tuoksu. Sama paskan haju kun kaikkein pahimmilla pultsareilla.