Maahanmuutto

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Väliin tyhmä mutta asiallinen kysymys joka kummastuttaa mieltäni: mistä johtuu kaikista somaleista lähtevä erittäin voimakas tuoksu?

Se kuulemma johtuu siitä että he käyttävät jotain öljyä (peseytymiseen kai) joka haisee aika voimakkaalle. Näin kuulin kaverilta joka oli kysynyt asiaa sompulta itseltään

Taitaa alkaa pelottaa, että yhä useampi suomalainen huomaa, ettei se monikulttuurisuus välttämättä maailman suurin siunaus olekaan.

Vai pitäisikö Pakkiksellakin olla Hesarin pakkosuvaitsevaisuus hys, hys, ei saa puhua aroista aiheista - linja?

Vittuilu ja mielipiteen kertominen on kaksi eri asiaa. Mielipiteistä saa puhua, mutta jotkut kommentit on ihan suoraa vittuilua, millä ei ole mitään tekemistä mielipiteen kertomisen kanssa.

Se kuulemma johtuu siitä että he käyttävät jotain öljyä (peseytymiseen kai) joka haisee aika voimakkaalle. Näin kuulin kaverilta joka oli kysynyt asiaa sompulta itseltään

Tämä on kyllä aika uskottava selitys somalien hajulle. Voisivat lopettaa ko. hirveän hajuisen öljyn käytön ja siirtyä saippuaan :D

Hullua touhua joo.

Koin tänään itsekin jotain outoa rasismia metrossa. Ensin menomatkalla somalimiehet tuijottivat minua oudosti katsoen. Takastullessa kaksi somalityttöä kuiskuttelivat minua katsoen ja mulkoilivat todella pahasti. Minä vaan hymyilin vieraanvaraisesti ja ystävällisesti takaisin kaikille. Lisäksi jouduin tällä viikolla töissäkin rasismin kohteeksi kun minua nimiteltiin natsiksi täysin syyttä. Nyt rupiaa riittää tämä rasistinen suvaitsemattomuus, taidan anoa turvapaikkaa grönlannista :)

Hullua touhua joo.

Koin tänään itsekin jotain outoa rasismia metrossa. Ensin menomatkalla somalimiehet tuijottivat minua oudosti katsoen. Takastullessa kaksi somalityttöä kuiskuttelivat minua katsoen ja mulkoilivat todella pahasti. Minä vaan hymyilin vieraanvaraisesti ja ystävällisesti takaisin kaikille. Lisäksi jouduin tällä viikolla töissäkin rasismin kohteeksi kun minua nimiteltiin natsiksi täysin syyttä. Nyt rupiaa riittää tämä rasistinen suvaitsemattomuus, taidan anoa turvapaikkaa grönlannista :)

Mistä tiesit että ne olivat somaleja? Oliko niillä somaliakuteita päällä vai onko somaleilla joku rodullinen piirre josta ne tunnistaa ongelmitta? Kertokaa että sitten voin jatkossa tunnistaa nuo rodut oikein. Lähi-idän rodut ja niiden tunnistaminen olisi myös tervetullut.

Ne on niitä pitkiä ja laihoja ja molottaa kovaan ääneen. :D

Näin. Somalit erottaa kyllä heti muista mustista. Ne on tosiaan ihan oma rotunsa. Jotenkin kasvonpiirteetkin on erilaiset, sanoisko jopa kauniimmat verrattuna muuhun afrikan mustaan väestöön. Joka tapauksessa tunnistan somalin heti, harjoitus tekee mestarin tässäkin asiassa. Asun kontulassa ja töissä malmilla :D

Jos Irakista tai Iranista kotoisin oleva suomea osaava lääkäri tekee jotain vähänkin älylliseen toimintaan viittaavaa, niin hänelle pitää antaa Finlandia Junior -palkinto vähintään. Ja nimittää hänet sen jälkeen viralliseksi asiantuntijaksi, jolta voidaan pyytää haastatteluja siitä, miten pahoja ja rasistisia suomalaiset ovat. :alexiskouros: :D

Katkeruutta ilmassa? Kaikki on taas tavjojen syytä? :)

AKV tuntuu olevan niin kovin huolissaan siitä, että jos täältä karkoitetaan pari mustaa sarjaraiskaajaa, niin siinä annetaan ikävästi ikäänkuin maailmalle signaali siitä, että neekerien älykkyys ei olisikaan sellaista, josta vaikkapa kiinalaisten tulisi ottaa oppia.

Kuten reinokin hyvin tietää, niin AKV on jo useaan otteeseen todennut että mitä pikemmin ulkomaalaisista sarjaraiskaajista päästään sen parempi. Niinpä tämä reinon tahallinen VALEHTELU alkaa olla jo uskomattomissa mittasuhteissa. Kohta alkaa jo rauhallistakin miestä vituttaa. Lopettaisitko jo?

Ja se ihan oikea olkinukke oli se, että yritit toistuvasti laittaa suuhuni itse keksimääsi lausetta "korkeakoulutus lisää alttiutta indoktrinaatiolle". Kun se minun väitteeni oli, että ehdollistaminen tapahtuu siinä opiskelujen ohessa pitkälti piilo-opetusohjelmana. Mutta jatketaan.

Kuten lainauksista kävi ilmi, niin ainakaan alussa reino ei tehnyt mitään eroa asian välillä. Ja vieläkin asiassa vallitsee se SAMA ristiriita: jos korkeakoulutus ei lisää alttiutta indoktrinaatiolle, niin miten sitten on mahdollista että nämä korkeakoulutettavat ihmiset nielevät sen "piilo-opetussuunnitelman" sellaisenaan?

Mutta eipä taida reino tätä(kään) väitettä tulla perustelemaan tai todistelemaan. NYT-liite kiinnostaa enemmän?

Minä olisin lopettamassa niiden lähes tuhannen vuotuisen kiintiöpakolaisen vastaanottamisen. Sekä kaikki perheenyhdistämis- yms. ohjelmat, joiden avulla näistä kaikkein loisivin elementti moninkertaistaa määränsä.

Asia selvä.

Ajatuksesi palauttaa pakolaisia (joiden lähtömaan olot ovat rauhoittuneet) takaisin on mielenkiintoinen. Toivoisin, että esittäisit sen julkisesti esim. Hesarin yleisönosastolla (jossa sellaista kirjoitusta ei ikinä julkaistaisi) tai muuten.

En juurikaan lue Hesaria, joten en osaa sanoa sen julkaisupolitiikasta mitään sen varmempaa. Mutta ilahduttavaa tietää, että reino osaa ennustaa tulevaa.

Se reinomainen pelko oli muuten sanamuodoltaan, että "hallitsematon maahanmuutto romuttaa Suomen".

Eli se reilut 500 kiintiöpakolaista. Määrittele toki termi "hallitsematon". Minusta kun monimutkainen byrokratia turvapaikan hakemismenettelyineen, pikakäännytyksineen (lain mukaan mahdollista, eikö totta?) tms. ei täytä sanan "hallitsematon" mieleen tuomia mielleyhtymiä.

Mutta ilmeisesti Reinon Newspeak (tm) pystyy tähänkin määrittelyyn? Ja jos ei, niin ainahan reiska voi taas valehdella (kuten yllä) tai esittää todisteeksi/perusteeksi taas uuden perusteettoman ad hocin (kuten yllä) ...

Ja yllä mainitsemasi nuorison prekariatisoituminen, luuseroituminen ja hörhöytyminen on itse asiassa osa sitä samaa yhteiskunnallista kehitystä, johon hallitsematon maahanmuutto ja monikulttuuri-ideologia kuuluvat.

Sikäli olen samaa mieltä, että on tietyllä tapaa ironista että holhousvaltiosta löytyy ihmisiä joiden mielestä he eivät saa tarpeeksi holhousta. Mutta Suomesta puhuttaessa "hallitsematon maahanmuutto" on pelkkä vitsi - sekä maailman mittapuulla että Suomen lainsäädäntöä tarkasteltaessa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Eniten minä olen huolissaan niistä turvapaikanhakijoista jotka ovat ex-sotilaita ja joita on kidutettu ym... Nämä herrat ovat saaneet sotatraumoja ja ovat TODELLA vaarallisia. Tuttavani on psykiatrian laitoksella töissä ja sinne tulee useasti "hoitoon" täysin sekopäisiä pakolaisia. Tietyissä maissa, kun nainen raiskataan niin naisen reiden sisäpintaan viilletään 3 viiltoa puukolla. Näin nainen merkitään loppuelämäksi, että se on raiskattu ja häpäisty.
No, kun näitä sekopääsotilaita tuodaan "hoitoon" niin ne yleensä aina sylkevät naishoitajaa päin, raivoavat, haukkuvat ja näyttävät viiltomerkkiä reiteen. Ilmaisevat siis, että tämä suomihuora pitää häpäistä.
Sitten vähän ajan kuluttua, kun potilas päästetään pois, niin voitte kuvitella millainen aikapommi keskuudessamme on? Monesti on lehdistä luettu, kun nainen on raiskattu ja viillelty. Joskus myös tapettu ja leikattu korvat pois ym... Se katsos kuuluu näiden sekopäiden kuvioon, että näin naisille tehdään.
Ymmärrän, että jotkut pakolaiset tulevat hirvittävistä oloista, he ovat ex-lapsisotilaita, heitä on kidutettu ja he tarvitsevat turvapaikan ym... Mutta miksi ne lasketaan sitten meidän keskuuteen? Riski on ihan hirveä! Jokainen raiskattu nainen, pahoinpitely, puukotus, ryöstö ym, on liikaa!!!

Kyllä noiden päättäjien pitäis hoitaa asiat siihen malliin ettei täällä nettipalstoilla tarttis kirjotella näitä juttuja. Ei näillä palstoilla asioita hoideta kuntoon. Muistakaapas sit äänestää seuraavissa vaaleissa!

Kuten lainauksista kävi ilmi, niin ainakaan alussa reino ei tehnyt mitään eroa asian välillä. Ja vieläkin asiassa vallitsee se SAMA ristiriita: jos korkeakoulutus ei lisää alttiutta indoktrinaatiolle, niin miten sitten on mahdollista että nämä korkeakoulutettavat ihmiset nielevät sen "piilo-opetussuunnitelman" sellaisenaan?
Ainakin HY:n humanistisessa tdkssa saa taatusti paskaa niskaan jos mielipiteet eivät ole (ääri)vasemmistolaisia ja niistä menee mainitsemaan vaikka vahingossa. Täkäläisten akateemisten omaa kulttuuria kohtaan (sillä oletuksella, että se on suomalainen) tuntema inho on suorastaan käsinkosketeltavaa. En tosin osaa perustella aukottomasti miksi näin on, kunhan totean empiirisen havaintoni.

vähän of topic, mutta pystyiskö joku selventämään mulle miten maahanmuuttajat rikastuttavat meidän kulttuuria? haluaisin nyt vain niitä positiivisesta rikastavia juttuja.
raiskaukset, ryöstelyt jne. on jo selvillä.:rolleyes:

vähän of topic, mutta pystyiskö joku selventämään mulle miten maahanmuuttajat rikastuttavat meidän kulttuuria? haluaisin nyt vain niitä positiivisesta rikastavia juttuja.
raiskaukset, ryöstelyt jne. on jo selvillä.:rolleyes:

Somalit/pakolaiset eivät varmaankaan kovin paljoa, mutta kai näkyvimmät asiat on ruokaan liittyviä. Tosin rikastuttamisena pidän vasta niitä muutamia suht tasokkaita paikkoja. Mutta siis tässä kuitenkin yksi esimerkki. Joku voi laskea mukaan kaikki karvakäsipizzakebabit.

Ainakin HY:n humanistisessa tdkssa saa taatusti paskaa niskaan jos mielipiteet eivät ole (ääri)vasemmistolaisia ja niistä menee mainitsemaan vaikka vahingossa. Täkäläisten akateemisten omaa kulttuuria kohtaan (sillä oletuksella, että se on suomalainen) tuntema inho on suorastaan käsinkosketeltavaa. En tosin osaa perustella aukottomasti miksi näin on, kunhan totean empiirisen havaintoni.

Vaikka sinulla ei olekaan asiasta tilastoa, etkä pysty tarjoamaan linkkiä johonkin uskottavaan osoitteeseen, jossa olisi tieteellistä tutkimustulosta asiasta, uskon sinua.

Nyt kun joku kertoisi minulle miksi asiat ovat tuolla tolalla, koska minusta tuo on hyvin kummallista ja hieman ahdistavaa. Olisi todella mukava tietää, miksi he ajattelevat tuolla lailla.

E: ja siis miksi nimenomaan humanistisella puolella ajatellaan näin, tekniikan akateemisten puolella en tätä ajatusmaailmaa ole juurikaan havainnut

Viimeksi muokattu:
Vaikka sinulla ei olekaan asiasta tilastoa, etkä pysty tarjoamaan linkkiä johonkin uskottavaan osoitteeseen, jossa olisi tieteellistä tutkimustulosta asiasta, uskon sinua.

Nyt kun joku kertoisi minulle miksi asiat ovat tuolla tolalla, koska minusta tuo on hyvin kummallista ja hieman ahdistavaa. Olisi todella mukava tietää, miksi he ajattelevat tuolla lailla.

E: ja siis miksi nimenomaan humanistisella puolella ajatellaan näin, tekniikan akateemisten puolella en tätä ajatusmaailmaa ole juurikaan havainnut

Samantapainen näppituntuma itselläkin on noihin humanisteihin. Itse olen ajatellut asian näin:

Humanisti ajattelee, että jokaisella on sama ihmisarvo --> tasa-arvoisuus --> Jos jollain menee huonosti ei se ole koskaan sen ihmisen vika vaan ympäristön, joka on kohdellut ko. tyyppiä huonosti (koska kaikki ovat tasa-arvoisia ja ympäristö on ainoa asiaan vaikuttava muuttuja tjsp) --> Tätä ihmistä pitää aina auttaa --> Jos et auta, olet kusipääoikeistofasisti ja aiheuttanut alunperinkin ko. ihmisen nykytilan.

Ja ketju siis toimii vaikka kyseessä olisi maahanmuuttajaraiskaaja tai työstäkieltäytyvä sosiaalipummi.

Monilla muilla tieteenaloilla (ainakin tekn./kaup.) lähtökohtanana on, että itse itseäni auttaen se maailma paranee samalla (Haluan rahaa --> kulutan enemmän --> lisää työpaikkoja jne.). Ainakin jos pysytään jonkintasoisen moraalin puitteissa.

e: ja jokaisen vastuulla on siis tehdä parhaansa itsensä eteen, eikä jäädä pummiksi!

Viimeksi muokattu:
Humanistisessa tdkssa ongelmana tuntuu olevan se moraalirelativismi. Kaikki kultsat on samanarvoisia, joten on lähtökohtaisesti väärin haluta jotakuta sopeutumaan - sehän implisiittisesti tarkoittaisi, että oma kulttuuri on parempi kuin muiden.

Ilmeisesti Helsingissä ei osata erottaa humanismia vasemmistolaisuudesta - tai sitten ongelma on Pakkiksen puolella. Minä pidän itseäni humanistina ja minulle se tarkoittaa lyhyesti sitä että ihmisen etu on minulle tärkeintä. Pitemmin sitä voi tutkia vaikka tästä Amsterdamin julistuksesta:

"1. Humanismi on demokraattista. Se tähtää jokaisen ihmisen täydellisimpään mahdolliseen kehitykseen. Se pitää tätä ihmisen perusoikeutena. Demokratian periaatetta voidaan soveltaa kaikkiin ihmisten välisiin suhteisiin eikä niitä ole tarpeen rajoittaa pelkästään hallintoa koskevaksi

2. Humanismi pyrkii käyttämään tiedettä luovasti, ei hävittävästi. Sen mielestä tieteellistä menetelmää on sovellettava maailmanlaajuisesti inhimillisen hyvinvoinnin ongelmien ratkaisemiseksi. Humanistit ovat sitä mieltä, että ne valtavat ongelmat, joiden eteen ihmiskunta on tällä muutoksen aikakaudella joutunut, ovat ratkaistavissa. Tiede antaa välineet, mutta tiede itsessään ei anna tavoitteita.

3. Humanismi on eettistä. Se hyväksyy ihmisen vastuun ja yksilön oikeuden suurimpaan mahdolliseen kehittymisen vapauteen ottaen huomioon muiden oikeudet. On olemassa vaara, että pyrittäessä hyödyntämään tieteellistä tietoa monimutkaisessa yhteiskunnassa, yksilön vapautta uhkaa se persoonaton koneisto, joka on alun perin kehitetty sen suojaksi. Tämän vuoksi eettinen humanismi torjuu lyhytnäköiset totalitaariset pyrkimykset kehittää yhteiskuntakoneistoa inhimillisten arvojen kustannuksella.

4. Humanismi korostaa, että henkilökohtainen vapaus on itseisarvo, joka pitää yhdistää yhteiskunnalliseen vastuuseen jotta sitä ei uhrattaisi aineellisen hyödyn tavoittelulle. Ilman henkistä vapautta perustutkimus, johon edistyksen on pitkällä tähtäyksellä perustuttava, ei olisi mahdollista. Humanismi pyrkii rakentamaan maailman vapaalle yksilölle, joka on vastuussa teoistaan. Mitä tulee yksilön vapauteen, humanismi on epädogmaattinen eikä pyri suostuttelemaan kannattajiaan johonkin uskoon. Tämän vuoksi se painottaa kasvatusta, joka on vapaa indoktrinaatiosta.

5. Humanismi on elämäntapa, joka pyrkii suurimpaan mahdolliseen tyydytykseen kehittämällä eettistä ja luovaa elämää. Se voi olla elämäntapa jokaiselle ja kaikkialla jos yksilö kykenee hyväksymään tarpeelliset yhteiskunnalliset muutokset. Nykyään humanismin päätehtävä on saattaa ihmiset yksinkertaisin käsittein tietoisiksi siitä, mitä humanismi heille tarjoaa ja mitä se heiltä edellyttää. Humanistit ovat vakuuttuneita siitä, että käyttämällä tässä yhteydessä ja rauhanomaisiin tarkoituksiin uutta voimaa, jonka tiede on meille antanut, nykyinen kriisi voidaan voittaa. Pelosta vapautuneen ihmisen voimavarat ovat käytettävissä itsensä toteuttamiseen, jolle on mahdotonta nähdä rajoja."

http://fi.wikipedia.org/wiki/Humanismi

Lihavoidusta kohdasta pitäisi selvitä, että vasurien ajatusmaailman eroaa aika ratkaisevalla tavalla humanistisesta (kuten määritelty tässä). :)

Suositut

Back
Ylös Bottom