Luulis että edes joku tekis asialle jotain.
Ja kun kaikki odottaa että joku muu tekis jotain niin kukaan ei tee mitään.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Luulis että edes joku tekis asialle jotain.
Noh...siel on taas vapautumas muutama RG:n ukkeli lähiaikona. Kyl ne pistää taas noi pakolaiset ryömimään takas koloihinsa...:D
...suomeruotsalainen... saamelaista ...
Tätähän me ollaan sulle alusta asti toitotettu.
Paitsi että aika monen mielestä jokainen somali edustaa sitä yhtä ja samaa ääri-islamilaista kulttuuria. Mikä ei ilmeisestikään pidä paikkaansa ja jota olen yrittänyt alusta asti toitottaa.
Ja jos yksikin pirun rikas suomeruotsalainen jää kiinni veronkierrosta, ni takas Ruottiin vaan, sitä kieltähän se jo valmiiks jauhaaki. Perkele jos joku saamelaista alkuperää oleva mulkvisti menee päissään puukottamaan jonku ni Siperiaan vaan, vittu sieltähän jostaki nuo nunnukanunnukalailaiLappalaiset on lähtösin. Perkeleen Itä-Suomalaiset rikolliset, jotka piti aikoinaan Karjalasta tänne ottaa meidän kunnon kansalaisten kiusaksi. Junaan ja Venäjälle kaikki, antaa Putinin hoidella moiset. Me PERIsuomalaisethan ei olla ikinä tapettu/raiskattu/ryöstetty ketään. Ikinä...
Paitsi että aika monen mielestä jokainen somali edustaa sitä yhtä ja samaa ääri-islamilaista kulttuuria. Mikä ei ilmeisestikään pidä paikkaansa ja jota olen yrittänyt alusta asti toitottaa.
Mikä tuo tollanen monen mielestä juttu on?Minkä takia sä haluaisit että suomeen otettaisi jatkossakin somaleja vaikka jo se pieni joukko joka täällä nyt on on tehnyt massiivisen määrän todella moraalittomia rikoksia?Minkä takia sä puollustat niitä?
Senkö takia että ihan jokaikinen niistä ei ole syyllistynyt rikoksiin?
AKV:kin tosin myönsi, että tietyistä maista/kulttuureista/äbläwäblistä tulevat sopeutuvat Suomeen huonohkosti...
mutta ei niistä maista tuloa saa rajoittaa, koska se olisi utilitarismia.
Joten itse asiassa ainoa ongelma monikulttuurisuudessa ovat ne, jotka eivät sopeudu, mutta niillekään ei saa tehdä mitään.
Paitsi sitten korkeintaan lähettää takaisin, kun todistivat etteivät sopeudu.
Mikä todistaminen tapahtuu taas suomalaisiin kohdistuvilla random-rikoksilla, mutta niihin taas ei yhteiskunta kaadu, sanoo AKV, joten mitä valitatte, utilitaristi-rasistit?
Ja sitä paitti, jos pakolaisia otetaan vuodessa vaan 500, niin kestää ihan sikakauan ennen kuin niitä on täällä niin kauan, että ne kykenevät tekemään valtaosan Suomessa tapahtuvista rikoksista.
Mä en tiedä montakaan, joka olettaa niiden olevan kaikkien sellaisia, mutta melkoisesti sellaisia - itseni mukaanlukien - joiden mukaan niitä on sen verran suuri suhdeluku, että saisivat jäädä niiden kivojen messissä maahansa. Ei kannata. Tosin mä meinaan samassa sakissa myös vaikka ihan nihilististä paskasakkia, ei sillä oo niin väliä mistä se käytös kumpuaa.Paitsi että aika monen mielestä jokainen somali edustaa sitä yhtä ja samaa ääri-islamilaista kulttuuria. Mikä ei ilmeisestikään pidä paikkaansa ja jota olen yrittänyt alusta asti toitottaa.
Noista mainituista maista ei taida tulla enimmäkseen kuin pakolaisia. Joita ei Suomessa ole kuin murto-osa maassa asuvista ulkomaalaisista. Ylivoimaisesti eniten on itä-, länsi- ja etelänaapurista tulleita. Maahanmuuttajia ei siis haalita esim. Somaliasta tänne töihin. Sitäpaitsi maa ja kulttuuri eivät ole synonyymejä. Jos esim. Irakista kotoisin oleva suomea osaava lääkäri haluaisi tulla tänne töihin, niin kukaan ei häntä tänne saisi palkata siksi että irakilaiset tekevät suhteellisesti enemmän rikoksia? Näinkö se sinun ajattelusi menee?
For the love of fuck, ja sunko ajattelu menee silleen että irakista kotoisin osaavia suomenkielentaitoisia lääkäreitä on täällä paljonkin? Oisko peräti enemmän kuin työttömänä spongaavia irakilaisia?
Mun ajattelu menee niin, että näistä mahdottoman sopeutumisen maista ei otettas pakolaisia ensinkään,
ja täytyy kyllä sanoa että en näe hirveesti syytä sallia sieltä muidenkaan tuloa, vai poistuisko sun mielestä Suomen lääkäripula näillä irakilaissyntyisillä suomenkielentaitoisilla?
Tiedän, että varmaan aika hankala ois tavjalle ottaa puhelin käteen, ja soittaa Irakin nukke pomolle ja/tai Ahmadinejadille, että teiltä ei enää tartte tulla tänne missään muodossa, mutta ehdottomasti se pakolaisten vastaanottaminen näistä mestoista pitäisi lopettaa.
Joo, tiedän, mutta onko se nyt saatana mun vika että somaliasta ja ählämimaista tuleva jengi on järkiään tummempaa kuin minä?Länsimaiseen oikeuskäytäntöön ei kuulu se, että ihmisiä syytettäisiin ihonvärin takia. Jos siis vihjailit sitä, että kaikki tietyn väestöryhmän edustajat pitäisi poistaa maasta. Jos et vihjaillut sitä, niin koskapa ne rikolliset poistettaisiin joka tapauksessa niin ...? Pitäisikö esim. Joensuun kaupunkia kieltää palkkaamasta sitä ym. irakilaista lääkäriä ed.mainitusta syystä? Vai miten se sinun ratkaisusi nyt oikein menee? Ketä rangaistaan ja mistä?
Onkos tämä nyt sitä reinomaista pelkoa siitä että pakolaiset romuttavat Suomen? Sikäli kun kaksi edellistä mellakkaa Helsingin keskustassa olivat molemmat syntyperäisten suomalaisten tekoa (prekariaatit Makasiineilla, Taiteiden yön hörhöt) niin vaikeaa kuvitella että Suomesta on tulossa seuraavaa Ranskaa. Mutta onhan se nyt toki kiva lietsoa pelkoa.
Joo, tiedän, mutta onko se nyt saatana mun vika että somaliasta ja ählämimaista tuleva jengi on järkiään tummempaa kuin minä?
En nimittäin tajua yhtään tätä sun tulella leikkimistä:
Jotenkin toi 14 vuotiaan tytön ahdistelu aikuisten miesten toimesta ärsyttää aivan helvetisti. Mitä ne oikein pääkopassaan miettii? Ehkä tää enteilee sitä sikäläistä "pahan naisen" häväistystä ja kivitystä. Tyttö on syyllinen somalimiehen härnäämiseen.
Tuli vain mieleen että ilmeisesti Suomen lait eivät riitä pitämään määrättyjä mamuja aisoissa. Omassa maassaan väärinteosta katkaistiin kaula, mutta Suomessa saa ehdollista tai sakon jota ei voi (tarvi) maksaa. Miltä se nyt tuntuu? Sama kuin meille suomalaisille annettaisiin ulkomailla rikoksesta valkoinen lappu käteen. Ei väliä!