Maahanmuutto

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Taantunut?

Vittu, tämäkin ketju on taantunut jollekin ala-astetasolle.

Sitten vaan rip-rap kohottamaan tasoa..

UK 'must tackle ethnic tensions'

Tensions between people of different ethnic groups and faiths in British society must be tackled, says Communities Secretary Ruth Kelly.

As she launched a Commission on Integration and Cohesion, she urged a "new and honest" debate on diversity.

The body, which will start work next month, will look at how communities in England tackle tensions and extremism.

The launch of the commission, which was originally mooted last July, comes amid growing fears of alienation, especially among young Muslims.

It will look at how towns, cities and communities tackle challenges such as segregation and social or economic divisions between different ethnic groups.

The commission is designed to carry on some of the research that followed riots in northern towns in 2001.

Following that violence, experts warned the government some communities were leading "parallel lives" with little or no contact with each other.

Segregation problems were blamed for 2001's Bradford riots
Tensions between people of different ethnic groups and faiths in British society must be tackled, says Communities Secretary Ruth Kelly.
As she launched a Commission on Integration and Cohesion, she urged a "new and honest" debate on diversity.

The body, which will start work next month, will look at how communities in England tackle tensions and extremism.

The government is aware that society is fragmenting into tribes - but if they are talking about creating common values for different faith groups, what are they?

The launch of the commission, which was originally mooted last July, comes amid growing fears of alienation, especially among young Muslims.

The Commission on Integration and Cohesion starts work in September and will tour the UK before reporting next June.

Muslim leaders have said they need help in fighting radicalism

It will look at how towns, cities and communities tackle challenges such as segregation and social or economic divisions between different ethnic groups.

The commission is designed to carry on some of the research that followed riots in northern towns in 2001.

Following that violence, experts warned the government some communities were leading "parallel lives" with little or no contact with each other.

In a speech in London, Ms Kelly said the UK had moved away from an era of "uniform consensus" about multi-culturalism.

People were now questioning whether multi-culturalism instead encouraged separateness, she said.

But the new debate had to be based on "fact, not myth".

Ms Kelly promised the commission would not be a "talking shop" and would not focus on tackling the ideology of a "perverted form of Islam" - something the government was examining in other ways.

Instead, it would look at building ways for people to get to know their neighbours and to stop people feeling a sense of "separateness".

Ms Kelly said northern English towns like Oldham had made significant progress in bringing people together since the 2001 riots.

"But what we have to got to do is recognise that while there have been huge benefits, there are also tensions created.

For the Conservatives Damian Green said: "There is a huge and vital challenge to be met in helping Britain's Muslim communities integrate fully with the rest of society.

"We hope that this latest government initiative has more substance than previous initiatives which have tended to grab a headline but then achieve very little in the long term."

Operation Black Vote condemned what it called a new attack on multi-culturalism by Ms Kelly.

And it said she had failed to mention the underlying roots of inequality, discrimination and racism faced by many black and ethnic minority communities.
(Tietenkin:D )

Operation Black Vote condemned what it called a new attack on multi-culturalism by Ms Kelly.

And it said she had failed to mention the underlying roots of inequality, discrimination and racism faced by many black and ethnic minority communities.
(Tietenkin:D )

Joo, neiti Klly tunsi itsensä varmaan huomattavan tärkeäksi ja fiksuksi, kun muisti tuoda esille että tässä ei nyt taaskaan ole riittävästi painotettu sitä, kuinka hirveän rasistisia erivärisiä kohtaan ollaan, ja se on aina pidettävä lähtökohtana monikulttuurikeskusteluissa...:wall:

Eiköhän oikeusministeriön tilastoa voi lähtökohtaisesti pitää suht luotettavana, ellei siitä sitten löydetä isoja virheitä. Onko niitä sitten jo löytynyt?

Ne on kuitenkin ihmisten tekemiä ja tekijä saattaa olla lahjottavissa tahi poliittisesti johonkin suuntaan kallellaan ei sitä koskaan tiedä...Ei voi luottaa siksikään kun ne on netistä luettavissa ja netissähän kirjoitetaan kaikkea paskaa!! Nih!!:D

Tuo Englannin tilanne on aika hauska. Esim. Birminghamissa missä itse asun, kaikki varakkaat (=valkoiset) asuu kaupungin ulkopuolella ja kaupungin sisäpuoli (=paska-alueet) on jaettu eri etnisten ryhmien välein. Eli yhdessä alueella asuu Jamaikalaisia, vieressä Kiinalaisia/Somaleja/Pakistanilaisia/Irlantilaisia jne. Kaikilla ryhmillä omat alueet ja toisia ei kyllä hyvin katsota kun tulevat "mun alueelle". Olin vuoden yläasteella ja oon aika kiitollinen, että sain peruskoulutukseni Suomessa. Ei siellä tehty mitään muuta kuin tapeltu ja...tapeltu. "Another stabbing incidence in an inner city school by a 14 year old girl"....Normaali uutinen lol

Eli Englannin tilanne suurkaupungeissa on aika perseestä, mutta taitaa olla joka ikinen Euroopan kaupunki samanlainen. Sitä se tekee kun pistää kaikki pakolaiset yhteen paikkaan kaupungin paskimpiin alueisiin, kaupungin paskimpiin kouluihin. Anna tämän tilanteen olla päällä joku 50v niin vola'h, u have England. Hyvä nyt itkeä "mitä voimmme tehdä tilanteelle"....

- Musse

Tuo Englannin tilanne on aika hauska. Esim. Birminghamissa missä itse asun, kaikki varakkaat (=valkoiset) asuu kaupungin ulkopuolella ja kaupungin sisäpuoli (=paska-alueet) on jaettu eri etnisten ryhmien välein. Eli yhdessä alueella asuu Jamaikalaisia, vieressä Kiinalaisia/Somaleja/Pakistanilaisia/Irlantilaisia jne. Kaikilla ryhmillä omat alueet ja toisia ei kyllä hyvin katsota kun tulevat "mun alueelle". Olin vuoden yläasteella ja oon aika kiitollinen, että sain peruskoulutukseni Suomessa. Ei siellä tehty mitään muuta kuin tapeltu ja...tapeltu. "Another stabbing incidence in an inner city school by a 14 year old girl"....Normaali uutinen lol

Eli Englannin tilanne suurkaupungeissa on aika perseestä, mutta taitaa olla joka ikinen Euroopan kaupunki samanlainen. Sitä se tekee kun pistää kaikki pakolaiset yhteen paikkaan kaupungin paskimpiin alueisiin, kaupungin paskimpiin kouluihin. Anna tämän tilanteen olla päällä joku 50v niin vola'h, u have England. Hyvä nyt itkeä "mitä voimmme tehdä tilanteelle"....

- Musse

Oletko nyt ihan varma, että kaikki eri ryhmät on "pakotettu" tietyille alueille? Voisiko olla mahdollista, että samanlaisen kulttuuritaustan/maan/kielen omaavat henkilöt hakeutuvat toistensa seuraan, alkavat rasisteiksi toisiaan sekä asuinmaansa alkuasukkaita kohtaan?
Tietysti tästä on helppoa syyttää aina sitä vastaanottajamaata, ja sen epäonnistunutta maahanmuuttopolitiikkaa joka on kuitenkin yrittänyt tarjota turvallisemman ja paremman paikan kuin lähtömaa, jos pakolaisista on kyse.

Tässä Mussen kirjoituksessa on muuten loistava esimerkki siitä, miksi meidän pitäisi nyt vakavasti miettiä mitä tehdä tilanteelle, eikä vasta 50v päästä.

Niin, sanoppas Musse, mitä tilanteelle pitäisi tehdä? olisiko joku pakkosekoittaminen hyvä keino, siis siirrettäisiin arvalla valittuja perheitä alueelta toiselle (esimerkiksi valkoisia noille paska-alueille tai jamaikalaisia kiinalaisten alueelle tms.)? Vai pitäisikö valtion avustaa näiden ryhmien halukkaita edustajia sen verran, että rahat riittävät kalliimmalla alueella asumiseen?

Missäs vaiheessa nää alueet muuten muuttuivat ns. paska-alueiksi? Ennen vai jälkeen maahanmuuttajien ilmaantumisen?

Ja mites ne koulut sitten, millä tavalla ne on paskoja? Onko siellä paskoja opettajia vai kuinka? Sinänsä en kyllä ihmettele yhtään, että opettajat "jättävät uppoavan laivan" ja siirtyvät rauhallisempiin kouluihin (jos paikka vaan löytyy), mikäli noissa huonommissa kouluissa oppilaat keskittyvät mieluummin puukkohippasiin.. Kyllä säkin varmaan turhautuisit.

Vai onko ne paskoja nimenomaan sen takia, koska siellä leikitään puukkohippasta välitunnilla? Aika vähissä on varmaan koulun henkilökunnan keinot, mikäli enemmistö oppilaista tykkää, eikä kotonakaan ole opetettu, ettei hippasta pidä leikkiä puukolla. Pitäskö niille maahanmuuttajien kouluille järkätä jokaiseen muutama poliisi valvomaan kuria? :david:

Vai oisko sittenkin niin, ettei ainakaan tuosta kaikesta voi syyttää Britannian valkoisia?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Oletko nyt ihan varma, että kaikki eri ryhmät on "pakotettu" tietyille alueille? Voisiko olla mahdollista, että samanlaisen kulttuuritaustan/maan/kielen omaavat henkilöt hakeutuvat toistensa seuraan, alkavat rasisteiksi toisiaan sekä asuinmaansa alkuasukkaita kohtaan?

Tässä on syy miksi painovoima vetää kohti monokulttuuria. Tässä tulee myös implisiittisesti ilmi syy "kansallisvaltioiden" syntyyn. "Kansa" juuri edustaa sellaista kulttuuria, joka on riittävän yhdenmukainen perustamaan laillisuuteen perustuvan järjestelmän jota valtioksi kutsutaan.

Multikulttuuriset valtiot ovat lähes aina epästabiileja, mikä yleensä johtaa pienempiin monokulttuurisiin valtioihin, joskus kansanmurhan kautta. Tässä ollaan tavallaan taistelemassa luonnonlakeja kohtaan, siksi on hauska nähdä kuinka eurooppalaisella multikulturialismille käy. Jos tuloksena on stabiileja ja tuottavia yhteiskuntia, olen aika vaikuttunut. Jos tuloksena on jotain täysin hirviömäistä tyyliin natsisaksa, olen myöskin aika vaikuttunut. Jos tuloksena on kansantuotteeltaan ja sivistystasoltaan hitaasti vajoavia paskavaltioita, en jaksa katsella sitä menoa. Sellaiseen pystyy kuka tahansa keskiverto mugabekin.

Viimeisen tapauksen toteutuessa ehdotan, että hirtämme johtajamme. Näin saamme edes vähän lopunajan meininkiä ja näemme muutenkin mistä se porukka on tehty. Mitä luulette, osaavatko ne lähteä tyylillä kuten eräät kolmannen valtakunnan merkkihenkilöt:
"Heil Hitler! Dies ist mein Purimfest 1946. Ich gehe zu Gott. Die Bolschewisten werden eines Tages Euch auch hängen."
http://en.wikipedia.org/wiki/Julius_Streicher

"Another stabbing incidence in an inner city school by a 14 year old girl"....Normaali uutinen lol

- Musse

Tähän lauseeseen on kyllä vielä tartuttava, onko todellakin niin että normaalimpaa siellä Birminghamissa on 14 vuotiaan tytön suorittama puukotus kuin pojan?
Vai onko Musse lukenut koko threadin läpi ja huomannut kuinka usea täällä jo on huomannut kumpaa sukupuolta suosisimme pakolaisten vastaanotossa kyseisten ongelmien minimoimiseksi.

Toivottavasti Musse saat houkuteltua sinne britteihin mahdollisimman monen Suomessa asuvan veljesi/serkkusi/maanmiehesi muuttamaan pysyvästi.

katon yleltä kadonneet ohjelmaa joka käsittelee raisa räisäsen tapausta.. katoamiseen on yhdistetty kolme erilaista autoa.. joissa kaikissa on ollut... ylläri.... ulkomaalaisia :lol2:

mutta noihan on vaan tutkintalinjoja ja yksittäistapaus.. :rolleyes:

neljäs auto.. ja muistanko väärin vai oliko joku aika sitten mahdollisesti saaduista vihjeistä selvinny et tätä "amerikanrautaa" ajoi myös ulkomaalainen??

Sitä se tekee kun pistää kaikki pakolaiset yhteen paikkaan kaupungin paskimpiin alueisiin, kaupungin paskimpiin kouluihin. Anna tämän tilanteen olla päällä joku 50v niin vola'h, u have England. Hyvä nyt itkeä "mitä voimmme tehdä tilanteelle"....

- Musse

Vittu mitä paskaa. Turussa on yritetty tosissaan harjoittaa hajasijoittamista pakolaisten suhteen, mutta kun he vaan itse hakeutuvat asumaan samaan paikkaan kaikki. Helvetin hienoa et tossakin syyllistetään yhteiskuntaa joka nämä pakolaiset on vastaanottanut....:worship:

Lontoossa kaksi vuotta asuneena voinen todentaa. Esimerkiksi pakistanilaiset vetävät todella lujasti yhtä köyttä ja haluavat asua omiensa parissa. Mutta kyllä ne kovasti duuniakin painaa.

Nuo mustien asuinalueet ovat aikamoisia myös, esim Brixton. Otat metroasemalta kolme askelta, niin sinulle on tarjottu kannabista, kräkkiä ja mustaa mieshuoraa sen rahoittamiseen. Matkapuhelimeen ei uskalla puhua julkisella paikalla, kun se jo viedään kädestä. Aivan keskustassa Sohossa ja King's Crossilla näkee sellaista rappiota, ettei uskoisi mahdolliseksi kuin elokuvissa. Se on kuulkaa Hgin rautatieasema lintukoto verrattuna monikulttuurisuudessa pitemmälle ehtineiden rinnalla. Tätä vertailua tekemällä minusta on tullut aikamoisen kiihkeä monokulttuurisuuden puolestapuhuja.

Nuorilla mustilla miehillä on vallalla juurikin tuollainen gangsterismin ihannointi. Helvetin agressiivista uhittelua ja uhkailua. Sentään kohdistavat pääosin omiinsa.

Tytöt varsinkin ovat ottaneet tuon veitsen kantamisen mukanaan julkisella paikalla jonkinlaiseksi muodiksi. Ja kun se on mukana, on sitä helppo käyttää (ja on ahkerasti käytettykin!). Erityisesti mustat tytöt.

Mustilla asuinalueen määrää mielestäni enemmän sen edullisuus, kuin halu asua oman rodun parissa (vrt. pakit). Lontoo on todella kallis kaupunki asua. Näille halvoille alueille sitten kertyy kaikki epäsosiaalisin kuona kuin itsestään.

Samahan se on Suomessakin. Kts. thread "suomen pahimmat slummit". Niillä on halpa asua, sinnehän ne Jouto-Penat ja pakolaiset muuttaa ja kerääntyy tekemään alueesta vielä paskemman. Kaikki kynnelle kykeneväthän sieltä on jo lähtenyt aikapäiviä sitten

Siis, en minä syytä ketään tuosta Englannin tilanteesta. Epäilen vahvasti, että kukaan tahallaan haluaisi pakolaisten/maahanmuuttajien tilanteen olevan mikä se nyt on. Eikä mulla ole tähän tilanteeseen parempaa linjaa tarjota, sanoinpa vaan, että se nykyinen linja ei toimi. Kuhan sanoin tuossa Englannin tilanteesta, sen minkä näin henkilökohtasesti siellä asuessani. Kuka on syyllinen? Eiköhän jokainen osapuoli ole enemmän tai vähemmän osallinen loppukuvaan. Eli ei tässä olla sormea heiluttamassa valkoseen mieheen päin.

- Musse

Siis, en minä syytä ketään tuosta Englannin tilanteesta. Epäilen vahvasti, että kukaan tahallaan haluaisi pakolaisten/maahanmuuttajien tilanteen olevan mikä se nyt on. Eikä mulla ole tähän tilanteeseen parempaa linjaa tarjota, sanoinpa vaan, että se nykyinen linja ei toimi. Kuhan sanoin tuossa Englannin tilanteesta, sen minkä näin henkilökohtasesti siellä asuessani. Kuka on syyllinen? Eiköhän jokainen osapuoli ole enemmän tai vähemmän osallinen loppukuvaan. Eli ei tässä olla sormea heiluttamassa valkoseen mieheen päin.

- Musse

Henkilökohtaisesti heilutan sormea valkoiseen mieheen (naiseen) päin. Valkoiset kumminkin meilläkin pääasiassa ovat suostuneet ottamaan vastaan pakolaisia.

Jos ei olisi pakolaisia, ei olisi pakolaisongelmaa, vai mitä.

Tämä Mussen kirjoitus on todellakin (jantunen7)"loistava esimerkki siitä, miksi meidän pitäisi nyt vakavasti miettiä mitä tehdä tilanteelle, eikä vasta 50v päästä."

Ja se on mielestäni myös ihan rehellisesti ja ilman taka-ajatuksia kerrottu oma mielipide. Eikä mikään yritys (Timpza)"syyttää Britannian valkoisia".

Tai kuten Musse itsekin jo tuossa ehti sanoa, ei hän ole ketään syyttämässä siitä, että homma kusee. Vaan ainoastaan toteamassa, että homma ei toimi.

Koittakaa jätkät kuunnella. Meillä on tässä fiksuin somali, joka minua vastaan on internetissä tullut. (Olen myös kohdannut yhden tai kaksi viisasta somalia ihan elävässä elämässä.)

Koittakaa jätkät kuunnella. Keskusteleminen on (myös) kuuntelemista.

Jos me emme kuuntele, kukaan ei kerro meille, miten perkeleellisesti se homma tosiaankin muissa maissa kusee. Ainakaan Hesarista sellaisia juttuja on turha mennä etsimään.

"Maalaisjärki on terminä usein myös argumentaatiovirhe jolla yritetään vastustaa esimerkiksi tieteellisiä – tai monimutkaisia selityksiä, jotka ovat asiaan perehtymättömälle vaikeita ymmärtää."
Minun esimerkkini oli, että "asiaan perehtymättömällekin" on mahdollista nähdä, että 'ei se tuo meidän uusi kunnaneläinlääkäri mikään hullumpi tyyppi olekaan'. Vaikka hänen lapsuudessaan oppimiensa asenteiden mukaan neekerit olisivat vain lauluun ja leikkiin taipuvaisia hupaisia villi-ihmisiä. Tai "asiaan perehtymätönkin" toisaalta näkee, että Afrikan valtioiden touhuista (sen jälkeen kun viimeisetkin valkoiset on karkoitettu/tapettu) ei tule hevonvittua. Ja maalaisjärki mahdollistaa kaiken tämän näkemisen ja myöntämisen. Ilman tieteen tai monimutkan kautta haettujen selitysten aiheuttamia argumentaatiovirheitä. Jos se on hyvä, se on hyvä. Jos se on paskaa, se on paskaa.
Tämän jälkeen on reinon turha uikuttaa muille mitään sumutuksesta. :lol2: Ensin puhutaan korkeakoulutuksesta, sitten vaihdetaankin että "eiku-se-on-siinä-ohessa". Kuitenkin kyseessä on sama asia: edelleen väität, että korkeakoulutuksen saaneet ihmiset ovat indoktrinaatiolle alttiimpia. Mutta missä todisteet? Sivumennen sanoen: mihin jäivät todisteet myös tuosta venäläisten turistien ylitsepursuavasta rikkaudesta?
Rikkaustodisteet tuli jo siinä kukasenyoli tontinostolinkissä. Venäläisten turistien rikkaus tai köyhyys ei aiheuta tai lievitä rasismia nykysuomessa, joten se on nyt off-topic.

Nyt tais muuten käydä niin, että AKV teki sen kuuluisan olkinuken!!1!
AKV sanoi:
...edelleen väität, että korkeakoulutuksen saaneet ihmiset ovat indoktrinaatiolle alttiimpia.
Sää joudut ny googlettaan tommosen sanomisen mun suuhun. Ei taida muuten onnistua. :D Se todistustaakka oli sitten muuten sillä positiivisen väitteen esittäjällä hei. Ja tilastoo saat pistää kans.
Toinen sumutus seuraa sitten siinä, kun laajennetaan yhtäkkiä pakolaispolitiikasta kehitysapuun. Kehitysavun suhteen olen samaa mieltä, kuten olen jo sanonut: se on lähinnä oireiden hoitoa, vaikka pitäisi mennä sairauden juurille.
Onko se nyt sitten niin suuri sumutus, jos kerran olet asiasta samaa mieltä.

Kyllä pakolaispolitiikka (/maahanmuuttopol.) ja kehitysapu liittyvät kansan ja poliitikkojen mielissä aika läheisesti toisiinsa. Niitä mainostetaan ja perustellaan samoilla argumenteilla. Jotka on lähinnä tarkoitettu sumuttamaan niitä kansan syviä rivejä. AKV:n tasoista ajattelijaa sen sijaan on lähes mahdoton sumuttaa.
Ja mikäs se rasisminvastaisen taistelun haitta sitten on? Pyritään estämään tulevaisuuden Bosniat ja Ruandat? Saamaan ihmiset kyseenalaistamaan nurkkakuntaisuuden "edut"?
Tässäkin ketjussa "rasismin" käsitettä on laajennettu vaikka kuinka paljon. Tähän asti paras oli Hipan "Kyllähän se hipoo rasismia, että pelkää Kaisaniemen puistossa pimeällä käveleviä ulkomaalaisia miehiä..." Mutta nyt AKV on tehnyt uuden ennätyksen lyömään "nurkkakuntaisuuden" ja "rasismin" samaan nippuun. Ruandassa naapuri löi neekeriä viidakkoveitsellä päähän. Ja niitä neekereitä ei erottanut toisistaan (todistettavasti) edes legioonalainen Peters, joka oli sinne rauhaanpakottamaan lähetetty. Bosniassa valkoinen tarkka-ampui valkoista mummoa mahaan. Ja niitäkään valkoisia ei päältä päin erottanut toisistaan itse erkkikään.

Mielestäni rasismin vastainen taistelu alkaa saavuttaa paitsi melko globaalit, myös melko absurdit mittasuhteet. Palaan tähän myöhemmin.
Ah, tuo Halla-ahon kuuluisa blogi, jossa mies osoittaa Hesarin asenteellisuuden kolmella esimerkillä. :lol2: Kannattaisiko asiasta tehdä vähän laajempaa seurantatutkimusta, ennenkuin reinokin ryhtyy vetämään ristinmerkkejä rintakehään NYT-liitteen nähdessään? Vai onko kivempaa vain olla naurettava hysteerikko, jonka mielestä tv-ohjelmia, leffa-arvosteluja ja sekalaisia juttuja sisältävä liite on Erkon mafian salajuoni? :david:
En viitannut tässä yhteydessä Halla-ahon blogiin. Kokemus Nyt-liitteestä hysteerikkojen salajuonena oli ihan omakohtainen havaintoni. Minulla ei ole esittää tilastoja sen tueksi.
Jos se loisiminen on se ongelma, niin sitten olisi jo aiemmin kannattanut sanoa se suoraan. Eikä vihjailla että mamujen rikollisuus olisi se asia. Vaan taisipa reino tulla katumapäälle, joten piti ottaa pari askelta taaksepäin?
Nyt taisi AKV laatia jo toisen olkinuken vai oliko ne olkikoiria vai himmeleitä? Siis samassa postauksessa jo toinen. Joudut googlettamaan söötsillä, että reino tosiaanko sanoi, että rikollisuus olisi se asia. (Autetaan. reino sanoi: "Tällä hetkellähän ongelman ydin on se, että maahanmuuttoa ei juurikaan estetä/suunnitella/rajoiteta/järkevöitetä. Mikä ennen pitkää romuttaa tämän sivistysyhteiskunnan.") Loisiminen ja hyysääminen ovat pääasiat, rikastaminen (eli raiskaaminen ja ryöstäminen) tulevat olemaan se oljenkorsi, joka katkaisee kamelin sulkijalihaksen.
Suomalaiset eivät siis harjoita väkivaltaa viattomia sivullisia kohtaan? Vaikka lasten pahoinpitelyt ja perheväkivalta eivät ole vähenemään päin? No, arvotuskysymyshän tämä on. Ilmeisesti sinulle on tärkeintä että suomalainen saa kävellä kadulla rauhassa. Minulle on tärkeämpää ettähän saisi olla edes kotona rauhassa. Kotona kun vietetään suurempi osa aikaa kuin kadulla.
Minun näkemykseni todellakin on, että suomalaiset harjoittavat varsin vähän väkivaltaa viattomia sivullisia kohtaan. Jos sinä haluat ottaa lasten ja naisten hakkaajat tähän, niin muutan sanamuotoa siten, että "tuntemattomia" kohtaan. Mutta mitä suomalaisten harjoittama väkivalta tähän kuuluu?

Minulle on tosiaan tärkeää, että minä ja kaikki muutkin saavat kävellä kadulla rauhassa. Mihin aikaan vuorokaudesta tahansa. Kun kerran Suomessa ollaan. En näe mitään syytä siihen, miksi näin ei saisi olla. Ja minä tykkään kävellä kaduilla.

Toivon toki, että myös sinä saat olla rauhassa. Kotisi rauhassa. Jos nappaat sen internet-piuhan pois seinästä, niin reino ei pääse sinua enää kiusaamaan. Mutta mamujen poissa pitäminen saattaa ajan myötä vaatia muureja, piikkilankaa ja aseistettuja vartijoita. Vaikka asutkin jo nyt Lahden ulkopuolella.
Et huomannut sanaa "myös". Ei politiikka tietenkään voi perustua vain faktoihin, mutta suotavaa olisi että niitäkin olisi mukana. Esim. kun pohditaan sitä, että pitääkö maahanmuuttoa tietyistä maista rajoittaa.
Jätit muuten kommentoimatta visiotani siitä, että jos maahanmuutosta tehdään työperäistä (tai järkiperäistä), ei jatkossa tule olemaan mitään tarvetta rajoittaa sitä alkuperämaan tai rodun tms. perusteella. Järkisyyt riittävät.
En todellakaan usko esim. sitä, että ruotsalaiset rikolliset ovat kaikki romaneja, VAIN siksi että reino sanoo näin.
Mä pyysin tätä virhettä jo kertaalleen anteeksi. Ja myönsin, että olin unohtanut tilastoista ruotsinlautoilla baareissa riehuvat Ruotsin kansalaisuuden saaneet mamut. Ja lisäksi unohdin myös rikostilastoista nämä Ruotsin kansalaisuuden saaneet Arkanin Tiikerit tai Slobodanin Slaikkarit, jotka ryöstivät sen arvokuljetuksen Maarianhaminassa. Olen pahoillani. Jaa niin, ne muut on muuten sitten Allan ja Lefa. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom