Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vai tulkitsinko sinua väärin kun luulin sinun pitävän ihonväriä selittävänä tekijänä?
Jos osuin nappiin, niin selitätkö että miten melaniinin määrä selittää rikollisuutta? Sikäli kun ihonväri riippuu siitä ja sikäli kun se ihonväri mielestäsi on ainut selittävä tekijä, niin ...
Ja sinä et ymmärrä että puistosta on tullut sitä mitä se on raiskaajien ja puukottajien takia.
1. Puisto pimeä, laaja ja lähellä asemaa.
2. Paikalle tulee nuorisoa ja tyttöjä.
3. Ählämit ja neekerit tulevat istumaan ja juomaan kaljaa.
4. Lääppiminen, raiskaukset ja pahoinpitelyt lisääntyy.
5. Tavalliset ihmiset eivät halua kokea sitä ja eivät tule paikalle.
6. Paikalla on edelleen tänäkin yönä muutama humalainen nuori ja se sama neekerilauma joka juo kaljaa miesporukalla. Joka vitun päivä. Käy katsomassa.
Se että uutiset paljastaa tämän, on vain hyvä asia. Paikalle ei kannata tulla hengaileen ja epäkohta on kaikkien tiedossa. Kaupunki aikookin valaista alueen, laittaa kamerat ja uusia puiston kokonaisuudessaan tulevaisuudessa. Parempi näin kuin tietämättömyys ja raiskausten jatkuminen.
Mä ymmärsin sen haastattelun näin:
1. Jokunen ihminen joutuu puistossa raiskatuksi/pahoinpidellyksi kulkiessaan sen läpi pimeällä.
Mä ymmärsin sen haastattelun näin:
1. Jokunen ihminen joutuu puistossa raiskatuksi/pahoinpidellyksi kulkiessaan sen läpi pimeällä.
2. Lehdet toivottavat isoon ääneen kuinka puisto on vaarallinen paikka.
3. Ihmiset välttelevät puistoon menoa.
4. Hämäräheikit tajuavat, että siellä voi olla saumaa, kun siellä ei ole ketään.
5. Jokunen ihminen joutuu puistossa raiskatuksi/pahoinpidellyksi, koska eivät ole lukeneet uutisia.
6. Lehdet toitottavat isoon ääneen kuinka puisto ON vaarallinen paikka.
7. Puistosta on tullut dokaavien nuorten ja hämäräheikkien oleilumesta.
Se on hienoa, että kaupunki tekee asialle jotain. Se on nimittäin kiva puisto ja hyvä oikopolku junalle.
Mitä saumaa siellä on jos ei ole ketään? Vai pitäisikö siellä ihan protestina mediaa vastaan olla yöllä naisia loikoilemassa "suojelusjoukkoina" että hämäräheikit häkeltyisi potentiaalisten uhrien määrästä?4. Hämäräheikit tajuavat, että siellä voi olla saumaa, kun siellä ei ole ketään.
Ei se noin mene. Ensin Kaisaniemen puistossa tehtiin hämärähommia, sitten siitä vasta alettiin uutisoida. Sulla menee nyt syyt ja seuraukset pahasti sekaisin. Olen sitäpaitsi ymmärtänyt, että Kaisaniemenpuistossa on meno hieman rauhoittunut, jos viime kesään verrataan.Uutisointi on aiheuttanut sen, että minä en halua mennä Kaisaniemen puistoon pimeällä. Eikä moni muukaan. Ja juuri sen takia, ettei siellä kukaan kulje siitä on tullut "hyvä" paikka toteuttaa hämärähommia.
Ootteko muuten huomanneet, että muuten suhteellisen paljon rikoksia tekevät mannet eivät tunnu pahemmin raiskaavan?
En muista kuin yhden uutisoidun tapauksen, jossa manne raiskasi ja tappoi.
Voisiko johtua siitä että mannekulttuurissa naisia arvostetaan.
Niin koska naiset aina tekee ruuan ja siivoaa. Paitsi yläkerrassa minne naisilla ei ole mitään asiaa. Siksi mannet eivät suostu muuttamaan monikerroksisiin taloihin joita sossu tarjoaa; Yläkerta jää siivoamatta.Voisiko johtua siitä että mannekulttuurissa naisia arvostetaan.
Suomessa tapahtuu raiskauksia joka vuosi n. 550 kappaletta joista ilmoitetaan poliisille. Näiden selvitysprosentti on onneksi kasvanut. Valitettavasti vain murto-osa raiskauksista ilmoitetaan poliisille.
Vaikka raiskaus on hirvittävä rikos, niin en usko että tuo lukumäärä on romuttamassa suomalaista yhteiskuntaa.
Miksiköhän muuten tämä poliisin tehoryhmä lopetettiin vuonna 2000?
http://www.saunalahti.fi/g333/is.jpg
Oliko tämä kenties rasistista toimintaa, tuliko rikoksia liikaa ilmi vai mikä on syynä.
Entä Oslon ja Köpiksen tilastot? Kuten olen tännekin postannut pari uutista niin siellä lähes 2/3 raiskauksista on maahanmuuttajien tekemiä?
Eikö tämä huolestuta sinua?
mutta tutkija selitti varmuuden vuoksi samaa kuin...olikohan Shizzle, että ulkomaalaisista on niin paljon nini nuoria, ja suomalaisistakin nuoret tekee enempi rikoksia kuin vanhat ja lapset.
Kai me suomalaiset ollaan niin uppiniskaista porukkaa, ettei uskota ennen kuin se on täyttä totta täälläkin.
Ei se noin mene. Ensin Kaisaniemen puistossa tehtiin hämärähommia, sitten siitä vasta alettiin uutisoida. Sulla menee nyt syyt ja seuraukset pahasti sekaisin. Olen sitäpaitsi ymmärtänyt, että Kaisaniemenpuistossa on meno hieman rauhoittunut, jos viime kesään verrataan.
Kuulostaa tosi pahalta. Jokunen. Vain muutama. Mitä väliä. Lehdet paisuttelevat. Vain muutaman raiskatun tähden.