Maahanmuutto

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Vai tulkitsinko sinua väärin kun luulin sinun pitävän ihonväriä selittävänä tekijänä?

Lukaseppa mun aiemmat postit vähän tarkemmin ni huomaat, että tulkitsit aika pahasti väärin. :thumbs:

Top Sikret Vinkki: älä tartu yhteen lauseeseen vaan lue kokonaisuus äläkä irroita lauseita niiden tarkoitetusta yhteydestä. Niijjoo, ja kuvittele että oon Tavvja Halonen enkä hakaristitatuoinneilla varustettu uusnatsi. Se on helppoa tulkita tekstit miten haluaa kun panostaa tarpeeksi suhtautumiseensa jo.

Jos osuin nappiin, niin selitätkö että miten melaniinin määrä selittää rikollisuutta? Sikäli kun ihonväri riippuu siitä ja sikäli kun se ihonväri mielestäsi on ainut selittävä tekijä, niin ...

Kuka sen on väittänyt olevan selittävä tekijä?
Eikö siitä ole tässäkin ketjussa jo aika paljon rähisty? Suurin osa meistä tuskin pitää rikollisuuden aiheuttajana samoja geenejä, jotka määräävät ihonvärin. Älä vedä sitä paskaa taas tähän mukaan.

Sen sijaan varsin suuri osa porukasta pitänee tummaihoisia ainakin muutamassa suhteessa homogeenisenä joukkona:

a) Tekevät turhan paljon rikoksia verrattuna kantaväestöön, riippuipa se sitten uskonnosta, alkuperämaasta tai mistä tahansa. Ei minua välttämättä edes kiinnosta, mistä se johtuu. Eri asia olisi, mikäli jossakin Euroopan maassa olisi onnistuttu istutuksissa ilman ongelmia. Silloin olisi syytä ottaa mallia sieltä, tässä tilanteessa järkevintä olisi minimoida vahingot.

b) Läsnäolo maassa on asia, josta suomalaisilla on itsellään valta päättää. Tai ainakin pitäisi olla. Tällä hetkellä vaan alkaa näyttää siltä, että edes tätä rikollisuutta koskevaa puolueetonta uutisointia ei ole riittävästi, puhumattakaan poliittisella tasolla käytävästä keskustelusta. Ongelmat yritetään vaieta olemattomiin.

Ja sinä et ymmärrä että puistosta on tullut sitä mitä se on raiskaajien ja puukottajien takia.
1. Puisto pimeä, laaja ja lähellä asemaa.
2. Paikalle tulee nuorisoa ja tyttöjä.
3. Ählämit ja neekerit tulevat istumaan ja juomaan kaljaa.
4. Lääppiminen, raiskaukset ja pahoinpitelyt lisääntyy.
5. Tavalliset ihmiset eivät halua kokea sitä ja eivät tule paikalle.
6. Paikalla on edelleen tänäkin yönä muutama humalainen nuori ja se sama neekerilauma joka juo kaljaa miesporukalla. Joka vitun päivä. Käy katsomassa.

Se että uutiset paljastaa tämän, on vain hyvä asia. Paikalle ei kannata tulla hengaileen ja epäkohta on kaikkien tiedossa. Kaupunki aikookin valaista alueen, laittaa kamerat ja uusia puiston kokonaisuudessaan tulevaisuudessa. Parempi näin kuin tietämättömyys ja raiskausten jatkuminen.

Mä ymmärsin sen haastattelun näin:

1. Jokunen ihminen joutuu puistossa raiskatuksi/pahoinpidellyksi kulkiessaan sen läpi pimeällä.
2. Lehdet toivottavat isoon ääneen kuinka puisto on vaarallinen paikka.
3. Ihmiset välttelevät puistoon menoa.
4. Hämäräheikit tajuavat, että siellä voi olla saumaa, kun siellä ei ole ketään.
5. Jokunen ihminen joutuu puistossa raiskatuksi/pahoinpidellyksi, koska eivät ole lukeneet uutisia.
6. Lehdet toitottavat isoon ääneen kuinka puisto ON vaarallinen paikka.
7. Puistosta on tullut dokaavien nuorten ja hämäräheikkien oleilumesta.

Se on hienoa, että kaupunki tekee asialle jotain. Se on nimittäin kiva puisto ja hyvä oikopolku junalle.

Mä ymmärsin sen haastattelun näin:

1. Jokunen ihminen joutuu puistossa raiskatuksi/pahoinpidellyksi kulkiessaan sen läpi pimeällä.
2. Lehdet toivottavat isoon ääneen kuinka puisto on vaarallinen paikka.
3. Ihmiset välttelevät puistoon menoa.
4. Hämäräheikit tajuavat, että siellä voi olla saumaa, kun siellä ei ole ketään.
5. Jokunen ihminen joutuu puistossa raiskatuksi/pahoinpidellyksi, koska eivät ole lukeneet uutisia.
6. Lehdet toitottavat isoon ääneen kuinka puisto ON vaarallinen paikka.
7. Puistosta on tullut dokaavien nuorten ja hämäräheikkien oleilumesta.

Se on hienoa, että kaupunki tekee asialle jotain. Se on nimittäin kiva puisto ja hyvä oikopolku junalle.

Siis paikkaakaan, missä jokin rikos tapahtuu, ei saisi enää kertoa. Koska muuten ihmisille tulee ennakkoluuloja, ja sitten puistolla ei ole muuta vaihtoehtoa kuin olla vaarallinen paikka. Onkohan se nyt ihan varmasti niiden lehtien vika, että se puisto on vaarallinen paikka..?

Mitä saumaa siellä on jos ei ole ketään? Vai pitäisikö siellä ihan protestina mediaa vastaan olla yöllä naisia loikoilemassa "suojelusjoukkoina" että hämäräheikit häkeltyisi potentiaalisten uhrien määrästä?

Media on paha koska uutisoi väkivallan ja suomalaiset on rasisteja koska pelkäävät ja eivät tule puistoon. Jep jep, syylliset on löydetty.

Uutisointi on aiheuttanut sen, että minä en halua mennä Kaisaniemen puistoon pimeällä. Eikä moni muukaan. Ja juuri sen takia, ettei siellä kukaan kulje siitä on tullut "hyvä" paikka toteuttaa hämärähommia.
Ei se noin mene. Ensin Kaisaniemen puistossa tehtiin hämärähommia, sitten siitä vasta alettiin uutisoida. Sulla menee nyt syyt ja seuraukset pahasti sekaisin. Olen sitäpaitsi ymmärtänyt, että Kaisaniemenpuistossa on meno hieman rauhoittunut, jos viime kesään verrataan.

Ootteko muuten huomanneet, että muuten suhteellisen paljon rikoksia tekevät mannet eivät tunnu pahemmin raiskaavan?
En muista kuin yhden uutisoidun tapauksen, jossa manne raiskasi ja tappoi.
Voisiko johtua siitä että mannekulttuurissa naisia arvostetaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ootteko muuten huomanneet, että muuten suhteellisen paljon rikoksia tekevät mannet eivät tunnu pahemmin raiskaavan?
En muista kuin yhden uutisoidun tapauksen, jossa manne raiskasi ja tappoi.

Ja sitten mahdollisesti vielä raiskaus on siinä kulttuurissa sellainen tabu, että tietää että omat ottaa hengiltä, jos saavat tietää. Mahdollisesti, en tiedä.

Niin koska naiset aina tekee ruuan ja siivoaa. Paitsi yläkerrassa minne naisilla ei ole mitään asiaa. Siksi mannet eivät suostu muuttamaan monikerroksisiin taloihin joita sossu tarjoaa; Yläkerta jää siivoamatta.

Suomessa tapahtuu raiskauksia joka vuosi n. 550 kappaletta joista ilmoitetaan poliisille. Näiden selvitysprosentti on onneksi kasvanut. Valitettavasti vain murto-osa raiskauksista ilmoitetaan poliisille.

Vaikka raiskaus on hirvittävä rikos, niin en usko että tuo lukumäärä on romuttamassa suomalaista yhteiskuntaa.

Entä Oslon ja Köpiksen tilastot? Kuten olen tännekin postannut pari uutista niin siellä lähes 2/3 raiskauksista on maahanmuuttajien tekemiä?

Eikö tämä huolestuta sinua?

Entä Oslon ja Köpiksen tilastot? Kuten olen tännekin postannut pari uutista niin siellä lähes 2/3 raiskauksista on maahanmuuttajien tekemiä?

Eikö tämä huolestuta sinua?

Kai me suomalaiset ollaan niin uppiniskaista porukkaa, ettei uskota ennen kuin se on täyttä totta täälläkin.

mutta tutkija selitti varmuuden vuoksi samaa kuin...olikohan Shizzle, että ulkomaalaisista on niin paljon nini nuoria, ja suomalaisistakin nuoret tekee enempi rikoksia kuin vanhat ja lapset.

Väittäisin, että esimerkiksi sompuissa on myös poikkeuksellisen paljon pikkulapsia. Eiköhän tuo tasaa noiden nuorten miesten määrän...

Ei se noin mene. Ensin Kaisaniemen puistossa tehtiin hämärähommia, sitten siitä vasta alettiin uutisoida. Sulla menee nyt syyt ja seuraukset pahasti sekaisin. Olen sitäpaitsi ymmärtänyt, että Kaisaniemenpuistossa on meno hieman rauhoittunut, jos viime kesään verrataan.

Sen näkemäni haastattelun perusteella meni niin kuin sanoin (itseasiassa se, mitä sanoin oli se, mitä ymmärsin haastattelusta).

Mua kiinnostaisi kyllä tietää kuinka vaarallinen paikka se todellisuudessa on.

Kuulostaa tosi pahalta. Jokunen. Vain muutama. Mitä väliä. Lehdet paisuttelevat. Vain muutaman raiskatun tähden.

Eipäs sorruta taas vääristelyyn. En muista lukumäärää, joten käytin epämääräistä käsitettä jokunen (oli enemmän kuin yksi). Missään kohtaa en vähätellyt asiaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom