M:patukka tarjolla - Kadonneiden patukoiden metsästys

Status
Viestiketju on suljettu.
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mikä noissa viimeinen käyttöpäivä?


Hain äsken. Yksi päiväys 14.2.10. ja toisessa 15.11.09 ja enempiä en katsonut.. Emäntä ei ainakaa kuollut Twixiin :D Vielä. Taitaa olla aika siivota ketju.

ei mulla ole twixia itsellä

mars näkyy olevan 14.05.2010

Onkos kellään tuollaista 11/2011 viimeistä päivämäärää?

Taitaa RantojenJätkälle tulla tupsahtaa kunnon namu lasku mikä taitaapi jäädä maksamatta :D

Tämä thriidi on saannut yli 90 000 osumaa!! Mahtaa olla vaikeata tehdä bisnestä itse itsensä kanssa tämän jälkeen. :thumbs:
 
Seuraillu tätä ketjua alusta alkaen... Dramaattisia käänteitä ja vauhdikkaita tilanteita unohtamatta kuitenkaan ihmissuhdedraamaa. Hieno tredi!
 
Originally Posted by Mike View Post
Kuitatkaa kaikki tänne kun jokainen on saanut pakettinsa. Sitten siivotaan ketju ja luonnollisesti lukitaan.


olisko aika muidenkin seisoa sanojen takana. itse olen kaupan hoitanut loppuun kunnialla.

olisko muillakin miestä vastata sanoista vai tuuliko niitä heilutteli?


Asiaa sivusta seuranneena on pakko todeta ettei ketjun siivoaminen (rantojenjätkän maineen puhdistaminen) olisi fiksu teko.

Syitähän keksin vaikka millä mitalla miksi hän haluaisi ketjun puhdistaa.
-Jos taustalla on epärehellistä toimintaa muilla foorumeilla tulee hänen myyntinsä vaikeutumaan huomattavasti sillä olin huomaavinaan täällä kirjoituksissa kyseisen henkilön tilinumeron.
Minulla on tapana googlata myyjän tilinumero aina tavaraa ostettaessa. Vielä tähän päivään mennessä en ole törmännyt tapaukseen jossa tilinumeron löytyminen netistä olisi ollut positiivinen asia.
Suomen pikkuhuijarit eivät niin pitkälle mene että saisivat hommattua väärillä papereilla pankkitilin.

-Muitakin tietoja kyseisestä henkilöstä löytyy täältä, se lisää riskiä jäädä kiinni tulevaisuudessa mikäli harjoittaa epärehellistä toimintaa.

-Muilta foorumeilta löydetään kyllä tämä aihe mikäli myyjä on jotain sielläkin myymässä. Tämän luettuaan tulevat miettimään kahdesti tekevätkö kauppaa hänen kanssaan.

-Ihan mielenkiinnosta kysyn että onkohan tästä boksitilauksesta sulla esittää minkäänlaista kuittia tai muuta dokumenttia että laatikot ovat todellakin maksettuja tai ylipäätään tilattuja ja etteivät ole poliisien tiedossa.
-Kummallista että Rovaniemelle on kerääntynyt tuollainen määrä näiden boksien myyjiä.
 
Ei tätä enää poisteta, tämä on legendaarisen hyvä ketju, jossa onnellinen loppu.

Hyvä niin.
Pikaisella googlaamisella löytyi:
http://www.google.fi/search?hl=fi&source=hp&q=113435-00040960&btnG=Google-haku&aq=f

Kyllä tämä ketju varmasti vähentää myyntiä muillakin foorumeilla vaikka täällä olikin onnellinen loppu.
Toimii varmasti hyvänä varoituksena ja pistää miettimään maksaako kyseisen tilinumeron omistan tilille yhtikäs mitään etukäteen.
 
Kai tarinan jatko-osassa paljastuu miten lasten luokkaretki, vai mikä ikinä se reissu olikaan, mitä näillä bokseilla rahoitettiin meni?
 
nyt jää vaan nähtäväksi kuka saa suurimmat mahapurut patukoista, kellä oli paskin tuuri ja sai vain 1kk ajaksi syötävää suklaata? kenen kilot paukkuu yli 200kg:n ekana, näihin siis vastaukset ensi viikon jaksossa, tätä jaksoa et voi jättää väliin... tule mukaan seuraamaan patukkatoiston seuraavaa jaksoa.
 
Mää ostasin yhden pussin heti!


edit.
Pala historiaa ois oikeesti kiva saada. Nää syödään tunteella jossain spesiaali-pakkismiitissä.
Tarjoa: hauska3@luukku.com
 
Ei terve mikä tredi :D
 
Niin mutta jartsalla tms. oli lantikka! Melkoset kokoontumisajot ois ollu tiedossa! :D
ei mulla mitään autoa oo muistelin vaa et joku varotteli land cruiserista rollossa.

edit jos noissa patukoissa on noi päiväykset noin lähellä ni sehän on voinut saada noi jostain ilmaiseksi tai dyykänny rollon fazerilta
 
Aivan loistavaa toimintaa:D

Nuo IRC-gallerian Snickers edustajien kuvat on kyllä niiiin laatua:D Bongattu muuten sheikkeri yhestä kuvasta;)
 
Aamupalaksi muutama Twix ja Snickers patukka... nam nam :)
 
Joo, kuka haluaa ostaa vähän suklaata?

Ois yks laatikko myynnissä, postiennakolla tilasin ja nyt tajusin, että vittuako mää niillä teen kun oon dietillä ja emännälle en niitä kaikkia syötä...:whip:
 
Mustalaisetkaan eivät olisi voineet tätä asiaa hoitaa selkeemmin kuin rantojenjätkä. Esimerkillistä toimintaa jokaisella osa-alueella.
alig_respectnew.jpg


Piti olla koko päivä ilman pakkista, mutta niin vain oli pakko tulla pätemään. vittu.
 
Jaaha, jätkä on poistanu kuvansa facebookista ja rajannu käyttäjä tilinsä :D no mutuaalit edelleen löytyy niin otan asian puheeksi heidän kanssaan ku vastaan tulevat. Ja tuo saatana tuntee ne kaikki noista galleria kuvista vaikka sanois mitä, aina oluthuoneella "hengaavat" :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom