M:patukka tarjolla - Kadonneiden patukoiden metsästys

Status
Viestiketju on suljettu.
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nyt voitais järjestää awardsit.

Mun mielestä tässä ketjussa on paljon hienoja ihmisiä jotka ansaitsevat tunnustusta.

Rantojenjätkä - Paras miespääosa
Kuntosalimies - Paras melankolinen nyyhkyanteeksipyyntökohtaus
Meah - Paras naispahis
Zztop - Paras stuntmies
Erkku7 - Paras miespahis

Aahahhaaa :D kahvit väärään kurkkuun, on tää pakkotoisto kyllä se elämän pieni suola :D
 
land_cruiser.jpg


On siellä suklaat saanut kyytiä kun hartsa on antanut Lantikalle runtua.
 
Nyt voitais järjestää awardsit.

Mun mielestä tässä ketjussa on paljon hienoja ihmisiä jotka ansaitsevat tunnustusta.

Rantojenjätkä - Paras miespääosa
Kuntosalimies - Paras melankolinen nyyhkyanteeksipyyntökohtaus
Meah - Paras naispahis
Zztop - Paras stuntmies
Erkku7 - Paras miespahis

Kui niin naispahis, enhän mää ilkeilly edes. :D
Kertasin vaan vähän asiakaspalvelun perusteita, ettei pääse Rantojen jätkältä unohtumaan
ens kerral ku myy vaikka lakuja luokkansa kanssa. ;):lol2:
 
Nyt vaadittaisiin joku yllätyskäänne asiassa jotta ei F5 nappi turhaan kuluisi puhki. Kai nyt edes jollain vähän närästää? Joku ehkä ottanut varaslähdön karkkipäivään? :jahas:
 
Keksikää nyt jokin uus käänne. Tylsää, rupee väsyttämään. Palkitaan, joku edes patuilla jossei patukoilla. Voin sanoa etten tilannu patukkaa, oon enempi donitsin perään.
 
Sellainen huhu on nyt vahvasti liikkeellä että rantojenjätkä on itse hätäpäissään leiponut nekut kadulta löytämiensä karkkikääreiden sisään. Olisiko jollain vahvistusta asiaan?
 
Osaa 2.0 odotellessa...Fat Ladyllä on selkeästi PATUKKAA JEMMASSA...:lol2:


4_nov_FatLadySings.gif


Patukat 2.0 : Asianajajien Vastaisku....
 
Vielä se muutama tunti ja minäkin pääsen käsiksi siihen yli yhdeksän (9!!!) kilon pakettiin! NAMI NAMI!
 
eile piti kattoo leffa myöhää illalla mut sit luin mölliskön blogia ja päädyin tänne ja kokemus oli parempi ku ykskään leffa tähän mennessä:D
 
Vielä se muutama tunti ja minäkin pääsen käsiksi siihen yli yhdeksän (9!!!) kilon pakettiin! NAMI NAMI!

Otappa kuule urakaksi vetää nuo ykkösellä sisään ja päivittele sitten puolen tunnin välein tilannetta.

Laita vaikka joku live-striimi pystyyn, sitten voimme veikkailla mihin aikaan tapahtuu suolihuuhtelu, viimeinen voitelu ja suruviestin toimittaminen äidille.

Veikkaan alustavasti 18:20, 19:31, suruviesti keskiviikkona tekstiviestillä 09:57.
 
Otappa kuule urakaksi vetää nuo ykkösellä sisään ja päivittele sitten puolen tunnin välein tilannetta.

Laita vaikka joku live-striimi pystyyn, sitten voimme veikkailla mihin aikaan tapahtuu suolihuuhtelu, viimeinen voitelu ja suruviestin toimittaminen äidille.

Veikkaan alustavasti 18:20, 19:31, suruviesti keskiviikkona tekstiviestillä 09:57.

Aikataulu kuulostaa tiukalta, mutta realistiselta. Striimi tulee merkata K-18 merkinnällä. Lisäksi voisimme hoitaa tähän jonkun mainossopimuksen, josta saaduilla tuloilla voisimme maksaa hautapaikkani.

ps. Turkulaisille tarjolla myös live-katsomo, liput 5€, tulot menevät hyvään tarkoitukseen: Suolihuuhtelun maksamiseen.
 
Mä alan kääntymään salaliittoteorian puolelle. Ei tässä suklaata myyty, vaan ihan jotain muuta kamaa. Pointsit vaan kaikille, hyvin veditte roolinne. Rautoihin vaan koko sakki. Sääli pakkista, joka nyt suljetaan tämän takia.:D
 
Kyllä nuo Zztop,hellrisers,Rantojenjätkä ja DollariExpress taitaa kaikki olla loppujenlopuksi ihan eri kundeja.
Sitte on vielä olemassa se suht sairas välimallinjätkäkin joka on istunut Vilppulassa.

Zztop on istunut sörkassa

Lainaus tuolta vankila keskusteluista.

"Itse tienasin vuosina 96-97 1200 km/kk eli noin 200e./kk Sörkassa sekä OLV:ssa,putsarina hinkkasin kongeja ja pesin seiniä/ikkunoita urakalla."


Ei tässä voi enää kyllä mistään tietää kuka on kuka.

Tuosta olin jo tuolloin eri mieltä ja olen edelleenkin.
Kuten myös siitä että Z..,hel..,Rantoj.. ja $expr ovat eri henkilöitä.
 
Ei saakeli :hyvä:
En muista millon olisin näin paljon putoillu jollekin jutulle netissä. Ja mikä parasta, mä saan vielä mussuttaa patukoita samalla!:dance2:

ps. Turkulaisille tarjolla myös live-katsomo, liput 5€, tulot menevät hyvään tarkoitukseen: Suolihuuhtelun maksamiseen.

Pitäsköhän poiketa katsomoon, on toi kuitenkin parempaa kateltavaa kun TurkkuSEX :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom