M:patukka tarjolla - Kadonneiden patukoiden metsästys

Status
Viestiketju on suljettu.
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Siinä vaatimattomia pokeriammattilaisia, vitut mitään penthousee Fredalta, paskainen solu Roista. Aito tunnelma!

LOL,noista irc kuvissa olevista ei kukaan pelaa pokeria.
 
LOL meinas pitsa palaa uuniin kun luin thredia alusta hirmu vauhtia ja sydän syrjällään et koska se poistetaan .. page 21/66 .. 24/69 :D
 
Kuvio alkaa selkeämään, niillä on solu ja siksi sama ip kaikilla. Varsinainen porukka. :D


voiko tuon ikäinen olla noin tyhmä? :hyper:

EDIT; voi tietenkin,onhan se tuupannut perseeseensäkin vaikka mitä paskaa
 
i_love_this_thread.jpg
 
no joo,mä jätän tämän foorumin (voit Mike sulke tunnukseni,niin teen uuden toisesta IPstä :)) tähän enkä kommentoi enää asiaa lainkaan.

KAIKKI SAIVAT TAVARANSA KUTEN PITIKIN.
 
Pääsihän sitä töistä jo!

Täällä onkin ollu yllätyskäännettä ja onnellista loppua :haart:


ps. Nyt ois ihan vitun siisti ilmottaa, että yks noista patukoista saattaa olla myrkytetty.....niinku varmaan onkin, veikkaan ma :)

Fitnesstukku koodi pakkotoisto15. Tuliko ne kunnianloukkaukset jo tännekkin? Toivotaan.

ppps. Nyt oon kyllä oon kyllä todella pahoillani. Tuli avauduttua ihan liian hätäseen. Otathan RantojenJätkä anteeksipyyntöni vastaan?
 
Kaikki vaan pyytelee anteeks, ei ihme että kaikenlaiset koijarit ja puijarit pärjää tässä maassa kun kaikki on niin kilttejä et vaikka joku yrittää kusettaa ja jää kii, ni sit pyydellään anteeksi, sori kun epäilin sua..

vähän sama ku joku sanoo että lainaa hetkeks 50€ seteliä et näytän tempun, sit se juoksee karkuun, juokset perässä ja huudat et pysäyttäkää varas, sit se kaatuu saat sen kiinni, ja se vakuuttelee et emmä oikeesti olis tätä vieny, ni sit pyydellään anteeks, "sori luulin et viet mun rahan, mut ethän sä oiskaan oikeesti vienyt, anteeksi ku haukuin varkaaks."

perkele
 
Vai oisko kenties tuon veli? Eikös se naamakirjan hemmo ollu tuon yhen veljen näkönen? No, ihan sama se mulle on..

E: Oho, olinki kolme sivua jäljessä :D
 
Uskon kyllä että tuo jätkä on sidoksissa niihin toisiin myyjiin jotka tiiän täältä, vaikka se väittäs mitä.
 
Mites tota suklaata on Rovaniemellä niin paljon liikenteessä. Onko porukka kännipäissään keikannu joulupukin rekan?

sad_santa_57639661.jpg
 
Kannattaisko hei Kuntosalimies pyytää anteeksi. Taisit mennä taas liian pitkälle.


Niin ja muutkin voi esittää anteeksipyynnön.
 
Kannattaisko hei Kuntosalimies pyytää anteeksi. Taisit mennä taas liian pitkälle.
:rolleyes::lol2:


Huhhuh..Pakko minunkin tulla toteamaan, että on ollu kyllä hyvää settiä!
Harvemmin varmaan tällä kauppapaikalla on kerralla ~160 katselijaa..
 
Nyt kaduttaa. En mä hei ihan oikeesti. Anteeksi Kuntosalimies. Toivottavasti saan anteeksi. Saanhan, please.

Toivottavasti tämä ketju suljetaan ja nämä rivoukset siivotaan.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom