M:patukka tarjolla - Kadonneiden patukoiden metsästys

Status
Viestiketju on suljettu.
:lol2: Ou Jeaaaaaaaa

best_thread_ever_by_homer.jpg


(anteeksipyyntö täältäkin, en vihjaa, että kusetus kusi omaan nilkkaan ja paskanjauhannan 1. palkinto lähtis tänä vuonna Rolloon, en ollenkaan... oikeastaan en ole tässä asiassa puolesta, enkä vastaan, pikemminkin päinvastoin (Esko A)
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onko tätä ketjua noteerattu missään muualla?

Kellä se lantikka muuten oli? On meinaan vimosen päälle siisti auto. V8 koneella muuten Tojotan kallein auto ikinä. 145 tonnia makselee herkuilla. Lexusta ei lasketa mukaan.

Tulee myöhässä mulla oli grand cherokee ei lantikka :D
 
Niin mutta jartsalla tms. oli lantikka! Melkoset kokoontumisajot ois ollu tiedossa! :D
 
Vieläkö jollain ois patukka laatikoita kohtuu hinnalla

:hyper: "Vaimolle pitäis ostaa" :urjo:

-Sampo
 
Kannattaisko hei Kuntosalimies pyytää anteeksi. Taisit mennä taas liian pitkälle.

Saatoin kyllä pikkasen hätäsesti pyytää anteeksi ku tarkemmin asiaa ajattelee.

Joku rikollisliiga tuossa on pakko olla taustalla,niin paljon suklaalaatikoita yksiössä ja hinta 30e pistää hälytyskellot viimeistään soimaan.
Eikä nuo ainakaan mun silmään miltään virallisilta snickerssin edustajilta näytä.

http://irc-galleria.net/view.php?nick=jakkuz
 
....melkein pikkasen harmittaa kun asiat jollakin tapaa ratkenneet...Loistavaa luettavaa :hyvä::hyvä:
 
Naurettiin avo-puolison kanssa kippurassa kun avattiin tän kaverin irc-galleria kuvat :D
Täähän haukku mua 20 sivua sitten finni-naamaiseksi teini uhoajaksi :D
 
Naurettiin avo-puolison kanssa kippurassa kun avattiin tän kaverin irc-galleria kuvat :D
Täähän haukku mua 20 sivua sitten finni-naamaiseksi teini uhoajaksi :D
No ei taida olla kuitenkaan sama sälli ...
 
Käyn huomenna hakeen lidlistä satsin suklaata niin laitan ne myyntiin!!!!
 
Asiahan alkaa olemaan jo selvä sillä suklaat on saatu jne, mutta..
Kuka on Jani Pohjakoski, entä Nikki? Entäs toi Galtsun karhukopla, sielä sillä yhdellä heebolla oli kieltämättä samaa näköä Facebookin Jani Pohjakosken kans. :rolleyes:

Osaisko Terminator valoittaa asiaa?
 
Asiahan alkaa olemaan jo selvä sillä suklaat on saatu jne, mutta..
Kuka on Jani Pohjakoski, entä Nikki? Entäs toi Galtsun karhukopla, sielä sillä yhdellä heebolla oli kieltämättä samaa näköä Facebookin Jani Pohjakosken kans. :rolleyes:

Osaisko Terminator valoittaa asiaa?
Siis se menee niin, että Hellrisers on Jani Pohjakosken nikki tällä forumilla.










































-- joo oli vitun huono
 
Mulla on nyt jotenkin tyhjä olo kun tää keissi ratkesi. Millä täytän tämän tyhjiön? Suklaalla?
Mulla on taas täysi olo kun tää keissi ratkes, suklaasta täysi olo!
Rantojendude muuten väitti alussa että viimeinen käyttöpäivä olisi hyvän matkaa vuodelle 2011, kun patukat menevätkin vanhaksi parin kuukauden sisään. Vittu että olen läski kuukauden päästä kun ahdan nämä napaani :wtf:. Se on Rantojenjätkä sinun syysi jos saan tästä diabeteksen:D

edit. Toinen vaihtoehto on että pistän Ebayhin myyntiin kunhan tämä ketju on tunnettu ympäri maailmaa ja keräilijät huutaa kilpaa nämä pois ;D
 
Asiahan alkaa olemaan jo selvä sillä suklaat on saatu jne, mutta..
Kuka on Jani Pohjakoski, entä Nikki? Entäs toi Galtsun karhukopla, sielä sillä yhdellä heebolla oli kieltämättä samaa näköä Facebookin Jani Pohjakosken kans. :rolleyes:

Vittu ku tuli se joulukalenterin (näsä) juonto mieleen :D

Tästä sais niin mahtavan leffan :D:D
 
En ole saanut näin paljon riemua yhdestäkään Pakkis-tredistä sitten Monnari-ketjun ja urheiluhulluJKL:n. Jengi heittää täällä ihan eeppisiä laineja, näistä viimeisimpänä tuli tipahdettua hieman tuolle ilmaukselle "Galtsun karhukopla". :hyper:

Olin muuten itsekin niiiin lähellä, etten mennyt ja tilannut noita suklaita ensimmäisten joukossa. Nyt harmittaa, olisi saanut vähän henkilökohtaisemman otteen tähän draamaan ja lisäksi nassun täyteen suklaata.
 
Tuo jätkä ei ilmeisesti paljastanut oikeaa nimeään (jos oletetaan että ei oo tuo Jani)? Tuohan kummiski kerto koti osotteensa, joka ei oo tuo rovakatu. Niin kuka helvetti tuo on? + että väittää ettei oo dollariexpress jne..

Olkoon nyt ihan david posti, mutta oon nyt ihan pihalla.
 
Mulla on nyt jotenkin tyhjä olo kun tää keissi ratkesi. Millä täytän tämän tyhjiön? Suklaalla?

Vain tämä? Sulla ei oo hajuakaan miltä voi tuntua.

Ensin oli Seven. Sitten se meni.
Tilalle tuli ACN, mutta sekin katosi aika nopsaan.
WinClub, ja jatkineensa WinCapita jaksoi pitkään, seuraamisen vaiva maksoi jopa pullon russki stantartia ja 6 pulloa samppanjaa. Tämän vaikeneminen otti jo koville. Eikä kylmää, kuivaa ja lähes ilmaista samppanjaakaan ole pahemmin kuulunut sen jälkeen.

Onneksi patukka pelasti hetkeksi, mutta tälläinen pieni helpostus koviin vierotusoireisiin on melkein yhtä mukavaa kuin ruosteisin nauloin varustettu pesäpallomaila vessapaperina.
 
Koko ketju tuli luettua. Eilen huomasin tän ja aloin mielenkiinnosta seuramaan, että miten päin homma menee. Eipä tule paljon suklaata syötyä, mutta nyt oli pakko vihjaista rouvaa tuomaan snickers ja twix patukat kaupasta. *mums*
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom