M:patukka tarjolla - Kadonneiden patukoiden metsästys

Status
Viestiketju on suljettu.
Itse en tiedä asian faktoja, mutta jos asia on kuten täällä on kerrottu, että myyjä on sanonut laittaneensa tuotteen postiin viime viikolla eikä ole niin tehnyt, niin hän on valehdellut ostajille. Sopimuskumppaneilla on lojaliteettivelvollisuus toisiaan kohtaa, eikä valehtelua hyväksytä yhtään oikeuskäytännössä. Se on ihan selvä juttu ettei myyjä näin toimiessa ole menetellyt hyväksyttävällä tavalla. Toinen seikka, on että tuotteen viivästys on sopimusrikkomus. Jos myyjä lupaa laittaa tuotteen postiin viime viikolla ja laittaa vasta tällä viikolla, niin tuoteen toimitus on viivästynyt. Tämä nyt on vähäisempi seikka kuin valehtelu, mutta sopimusrikkomus kuitenkin. Koska valehtelu kävi ilmi ostajille, niin heille on ollut hyvä syy epäillä tulleensa petetyksi asiassa.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally Posted by Mike View Post
Kuitatkaa kaikki tänne kun jokainen on saanut pakettinsa. Sitten siivotaan ketju ja luonnollisesti lukitaan.


olisko aika muidenkin seisoa sanojen takana. itse olen kaupan hoitanut loppuun kunnialla.

olisko muillakin miestä vastata sanoista vai tuuliko niitä heilutteli?

Eipä oo vielä kaikki kuitannu saaneensa pakettia :) Esim. mä en oo vielä postista ilmotusta saanut ja vasta huomenissa pääsen hakemaan. Uskon kyllä että suklaat on siis jo postissa, mutta kaikkien piti tänne kuitata! Pilkun-:pano: !
 
hain laatikon himaan. En oo avannu vielä, odotellaan nyt hetki. Istun sohvalla tällä hetkellä suojapukupäällä.

kem_1.jpg

Ei helv. :D Loistavaa settiä! Sai kunnon naurut. :hyper:
 
Haha, tässä ketjussa on kyllä ollut hyvä meininki, ehdottomasti pakkiksen legendaarisimpia monnariketjun ja muiden lisäksi. :D
 
mielenkiintoinen käänne, kaveri onkin 20v jantteri? Mikäs se feisbook nikki p sitten oli?

perkele, myy vielä halvemmalla, täällä 35eekkeriä

mutta tän nimi on Jari Valjus, eli ainakaan ton niminen heebo ei munkanssa spostitellu.
 
matlock2-1.jpg


Tulispa nyt pian taas jotain himottavaa myyntiin, mäkin tahdon tilata ja olla vihainen.
 
zztop on linnassa ja jj lienee monacossa.JJ oli vviimeksi tunturirallissa rollossa tammikuussa,ei ole näkynyt sen jälkeen
 
eipä ole meikäläien eikä zztop ircissä ollut ikinä.
 
eipä ole meikäläien eikä zztop ircissä ollut ikinä.
No Rovaniemi on kuitenkin niin pieni persläpi, että tunnet noi. Onko joku noista Hellrisers? Mikäs tää noiden Mars juttu on?

Kohta loggaa joku A.Hitler nimimerkki forumille ja myy samaa satsia.
 
mielenkiintoinen käänne, kaveri onkin 20v jantteri? Mikäs se feisbook nikki p sitten oli?

perkele, myy vielä halvemmalla, täällä 35eekkeriä

mutta tän nimi on Jari Valjus, eli ainakaan ton niminen heebo ei munkanssa spostitellu.

en ole käyttänyt moista nimeä jari valjus,ja kun lähetän emailia niin lähettäjänä on oikea nimeni eli sama kuin pankkitilillä.
 
No Rovaniemi on kuitenkin niin pieni persläpi, että tunnet noi. Onko joku noista Hellrisers? Mikäs tää noiden Mars juttu on?

Kohta loggaa joku A.Hitler nimimerkki forumille ja myy samaa satsia.

en tunne noita,mutta tiedän,sattuvat olemaan 10 vuotta nuorempia kuin minä.eikä ole hellrisers kukaan noista,se taitaa olla jotakuinkin 35 vuotias.

rovaniemellä on edelleen käsittääkseni myynnissä ainakin 200 laatikkoa eri henkilöillä suklaata.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom