On, kävin katsomassa. Bomber.fi ainakin on linkittänyt tämän keskustelun.Eikö sulla ole seurantaohjelmaa linkityksistä? Kyllä mä näen kaikki mahdolliset speksit jos joku jossain päin maailmaan turhaan lausuu mun saitin nimeä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
On, kävin katsomassa. Bomber.fi ainakin on linkittänyt tämän keskustelun.Eikö sulla ole seurantaohjelmaa linkityksistä? Kyllä mä näen kaikki mahdolliset speksit jos joku jossain päin maailmaan turhaan lausuu mun saitin nimeä.
On, kävin katsomassa. Bomber.fi ainakin on linkittänyt tämän keskustelun.
Mitch Buchannon sai lopulta patukat sitten lähetettyä:thumbs:
No toki sinä näät noin asian, niin kai se sitten niin on. Tosin muilla ei ole samoja emaileja toisten käyttäjien kanssa, jotka ovat itse ilmoittaneet mm. omaavansa tuomion useasta petoksesta.Ei tätä salaisiin kansioihin pitäis pistää, tää on täydellinen threadi osoittamaan miks kaupankäynti pakkotoistolla ei kannata. Koska jos tilaus on alle viikon myöhässä ja et jostain syystä pääse vaikka nettiin siitä ilmottamaan niin sun kaikki henkilökohtaset asiat on pengottu esiin netistä. Varsinkin kun pakkotoistoa lukee niin monta ihmistä niin ennen siivousta varmasti tuhansia ihmisiä näki kaikki tiedot, viihdyttävä threadi, harmi vaan että Rantojenjätkälle kävi sit näin.