M:patukka tarjolla - Kadonneiden patukoiden metsästys

Status
Viestiketju on suljettu.
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hain äsken. Yksi päiväys 14.2.10. ja toisessa 15.11.09 ja enempiä en katsonut.. Emäntä ei ainakaa kuollut Twixiin :D Vielä. Taitaa olla aika siivota ketju.

Mä ainakin laitan kaikki noi vanhimmat joululahjoiks sukulaisille (kun en jaksa niitä heti syödä)! :hyvä:
Huomenna hakemaan oma paketti postista !
 
Kävin hakemassa laatikon postista
nyt on suu täynä suklaata :)

Kiitos!

mulla menee melkeen kaikki tän vuoden puolella vanhaks, mutta eiköhän se suu käy
 
Saiskohan tästä jotain elokuvaa aikaseks, Harlinille vaan vinkkiä.:D
Kuka ohjaa?

attachment.php
 

Liitteet

  • patukat.jpg
    patukat.jpg
    271,5 KB · Katsottu: 35 315
No nyt on MASSA kausi eväät tullut perille asti , ei muuta kun 120 kg mittariin :D.
Kovasti jo epäilin että tais mennä rahat kankkulan kaivoon ...
 
Mun maha on ihan kipee jo suklaansyönnistä. Mutta ei se mitään kun halvalla sai! Kiitos Rantojenjätkälle :kippis1:
 
Täähän meni loppujen lopuksi vitun hyvin. Äksönii ja suklaata kansalle.
Sinällään aika erikoista, että suklaan myynti-ilmoitus johtaa:

- Homosteluun
- Siittimen kuviin
- Väkivaltaiseen kirjoittamiseen
- Land cruiseriin
- Aseisiin

Siinä on pohja jo valmiina, tuosta väännetään hyvä tarina ja vähänkö se myy miljoonia.. Kai ne jotka "morkkas" rantojenkunkkua niin esittää oman roolin?

Mistä voi noutaa 2 levelin pakkistunnukset?

Ja minä tuotan..
 
Mun maha on ihan kipee jo suklaansyönnistä. Mutta ei se mitään kun halvalla sai! Kiitos Rantojenjätkälle :kippis1:

eipä mitään,kiitos itsellesi kaupoista.
 
Siinä on pohja jo valmiina, tuosta väännetään hyvä tarina ja vähänkö se myy miljoonia.. Kai ne jotka "morkkas" rantojenkunkkua niin esittää oman roolin?

Mistä voi noutaa 2 levelin pakkistunnukset?

Ja minä tuotan..

Kaikki alkoi suklaasta jota himoitsivat ISOT miehet kalorin tarpeeseen..

- Homosteluun
- Siittimen kuviin
- Väkivaltaiseen kirjoittamiseen
- Mustaan Land cruiseriin
- Aseisiin

:lol2::lol2:
 
meillä töissä ainakin, ja eiköhän toi tuosta leviä :D

Pistin päivämääränkin ylös siguun ni voidaan viettää sit vuosipäiviä tälle :lol:
 
Kellä se lantikka muuten oli? On meinaan vimosen päälle siisti auto. V8 koneella muuten Tojotan kallein auto ikinä. 145 tonnia makselee herkuilla. Lexusta ei lasketa mukaan.

hartsajartsa

se tosin editoi sen jo pois,mutta on mulla SC siitä.
 
Onko tätä ketjua noteerattu missään muualla?
.

Eikö sulla ole seurantaohjelmaa linkityksistä? Kyllä mä näen kaikki mahdolliset speksit jos joku jossain päin maailmaan turhaan lausuu mun saitin nimeä.
 
Eikö sulla ole seurantaohjelmaa linkityksistä? Kyllä mä näen kaikki mahdolliset speksit jos joku jossain päin maailmaan turhaan lausuu mun saitin nimeä.

Sä ootkin DEA, CIA, FBI agenttiyhdentymä..
 
Kaikki alkoi suklaasta jota himoitsivat ISOT miehet kalorin tarpeeseen..
- Homosteluun
- Siittimen kuviin
- Väkivaltaiseen kirjoittamiseen
- Mustaan Land cruiseriin
- Aseisiin
:lol2:

Ensi myydää suklaata 40ltk -> maksajat pistää rahat sovitulle tilille -> lähettäjä katoaa salamyhkäisesti ja karkeista ei kuulu viikkoon mitään -> paska leviää ku kulovalkea ja alkaa löytymään kuvia kikkelistä ja homoja esiintymään ja nettipokeria -> Joku on jo kotiovella lähdössä etsimään huijaria -> seuraavaksi tulevat ne seurantanumerot -> kaikki on tupla wtf -> lähettäjä selviää takas pelimestoille ja kaikki saa suklaat ja se on NELJÄ OSCARIA ja YLIPÄÄLLIKKÖ TUOTTAJA

Hajotkaa siihen :lol2: Oliko kellää yhtä suklaata heittää?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom