No miettikää nyt itsekkin.Lukekaa viestejä ja päätelkää itse ansaitseeko kukaan ilmaisia suklaita tuollaisten kirjoitusten jälkeen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siivota? watHain äsken. Yksi päiväys 14.2.10. ja toisessa 15.11.09 ja enempiä en katsonut.. Emäntä ei ainakaa kuollut Twixiin :D Vielä. Taitaa olla aika siivota ketju.
Kuitatkaa kaikki tänne kun jokainen on saanut pakettinsa. Sitten siivotaan ketju ja luonnollisesti lukitaan.
RantojenJätkä: Väitätkö vieläki ihan pokalla naamalla että tää meni niinku elokuvissa ja taiteiden sääntöjen mukaan? AIkasemmassa postissa vihjaisin omasta näkemyksestäni tähän liittyen.
Kysymyshän on oikeesti ihan tyhmä, koska ethän sä täällä mitään tunnustaisi, tosin johan sä oot kussu omille kintuilles noilla epäsuorilla uhkauksilla ja ase jutuilla.
Hain äsken. Yksi päiväys 14.2.10. ja toisessa 15.11.09 ja enempiä en katsonut.. Emäntä ei ainakaa kuollut Twixiin :D Vielä. Taitaa olla aika siivota ketju.
Pistä sillai, ettei nyt mitään tolkutonta maksua tule sulle. Pari riittää jeesusteipattuna. Thanks! Sponsorointia.laitanko kaikkia makuja yhden?
se on vanha kuva.oon poistanut tunnuksen sieltä pari vuotta sitten.en oo varma kenen patukka se oli,taiso lla jatkoilta otettu tapahtumakuva ryhmäseksissä.
näistä päivämääristähän pitää reklamoida mars:ia.olen vain postittanut paketit eteenpäin ja toki luottanut että mars lähettää tuoretavaraa.
laitatko kuvan vielä tosta pussita jossa marraskuu 2009 päiväys?
Joka twix pussissa on tuo päiväys, eikös sulle vielä muutama oma jäänyt? Voin toki illemmalla räpsästä, kun kehitän kameran jostain. Eikä marsissa/milkissä ollut joulukuuta pitemmälle.
Saiskohan tästä jotain elokuvaa aikaseks, Harlinille vaan vinkkiä.:D