M:patukka tarjolla - Kadonneiden patukoiden metsästys

Status
Viestiketju on suljettu.
No miettikää nyt itsekkin.Lukekaa viestejä ja päätelkää itse ansaitseeko kukaan ilmaisia suklaita tuollaisten kirjoitusten jälkeen.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kiitos kaikille osallistumisesta Pakkotoiston viihdyttävimpään ketjuun. Joutu tekee 30min ylitöitä tän takia.

Terveisin
buckethead-755751.jpg
 
Ai että kun on menny työpäivä rattoisasti tämän threadin matkassa.. suuri kiitos rantojenjätkälle.
 
Hain äsken. Yksi päiväys 14.2.10. ja toisessa 15.11.09 ja enempiä en katsonut.. Emäntä ei ainakaa kuollut Twixiin :D Vielä. Taitaa olla aika siivota ketju.
 
:lol2:Tää on ollu parasta pakkiksella aikoihin. Kiitos kaikille. Onellinen loppu ja suut makiana :haart: :5:
 
Kuitatkaa kaikki tänne kun jokainen on saanut pakettinsa. Sitten siivotaan ketju ja luonnollisesti lukitaan.

tätä odotellessa tapahtuvaksi tänä iltana
 
RantojenJätkä: Väitätkö vieläki ihan pokalla naamalla että tää meni niinku elokuvissa ja taiteiden sääntöjen mukaan? AIkasemmassa postissa vihjaisin omasta näkemyksestäni tähän liittyen.
Kysymyshän on oikeesti ihan tyhmä, koska ethän sä täällä mitään tunnustaisi, tosin johan sä oot kussu omille kintuilles noilla epäsuorilla uhkauksilla ja ase jutuilla.

Mitä sä oikee selität? Kyllä ne muut on jotka ovat uhkailleet ja jälkikäteen itkenet kuin pikkutytöt syytteiden pelossa :lol2:

Loistava threadi kyllä...kiitos pakkis!
 
Hain äsken. Yksi päiväys 14.2.10. ja toisessa 15.11.09 ja enempiä en katsonut.. Emäntä ei ainakaa kuollut Twixiin :D Vielä. Taitaa olla aika siivota ketju.

näistä päivämääristähän pitää reklamoida mars:ia.olen vain postittanut paketit eteenpäin ja toki luottanut että mars lähettää tuoretavaraa.

laitatko kuvan vielä tosta pussita jossa marraskuu 2009 päiväys?
 
Eikä mitään tarvitse siivota. Kyllä tässä oli ihan perusteltua epäillä vilunkipeliä. Myyjä valehtelee lähettäneensä paketit ja sitten on pitkän aikaa kommentoimatta kun häsmäkkä on suurimmillaan.
 
Jos nyt vaikka loppu hyvin kaikki hyvin oli se alkuperäinen juoni mitä hyvänsä.
 
se on vanha kuva.oon poistanut tunnuksen sieltä pari vuotta sitten.en oo varma kenen patukka se oli,taiso lla jatkoilta otettu tapahtumakuva ryhmäseksissä.

Tsekkasin meisselikuvan. On todistetusti harrastettu ainakin jonkinlaista seksitouhuilua, sillä varressa näytti olevan orastava kondylooma.
 
Huh huh, mikä määrä viestejä tullut :D Eilen tuli aamulla tsekattua ja nyt sivuja jo ihan vitusti :D
 
näistä päivämääristähän pitää reklamoida mars:ia.olen vain postittanut paketit eteenpäin ja toki luottanut että mars lähettää tuoretavaraa.

laitatko kuvan vielä tosta pussita jossa marraskuu 2009 päiväys?

Joka twix pussissa on tuo päiväys, eikös sulle vielä muutama oma jäänyt? Voin toki illemmalla räpsästä, kun kehitän kameran jostain. Eikä marsissa/milkissä ollut joulukuuta pitemmälle.
 
Nyt jopa alkoi harmittamaan, ettei halpaa sukulaatia tullut ostettua. :itku:
 
Joka twix pussissa on tuo päiväys, eikös sulle vielä muutama oma jäänyt? Voin toki illemmalla räpsästä, kun kehitän kameran jostain. Eikä marsissa/milkissä ollut joulukuuta pitemmälle.

ei mulla ole twixia itsellä

mars näkyy olevan 14.05.2010
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom