Mökkimiitti Keski-Suomeen helmikuussa 2015?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Toosmall hyvä, eihän me äyskitä, tää on perus ammattialoista johtuva pikku piikittely :P

Tua kivijärven mökki täältä katsottuna myös oikein hyvä, kannatetaan.

Jos päädytte tuohon Kivijärveen, niin mä oon out. Alkaa olemaan liikaa matkaa. Sitten taas jos kohtuullisilla kuluilla kohtuullisen matkan päähän pääsee, niin sitten oon in.

Sunnuntaihin mennessä jos ei oo 15. lähtijää tohon isoon mökkiin niin perun varauksen ja maksan takaisin rahat jo maksaneille. Perun myöskin pikkumökin varauksen. Ei tämmösiä huvikseen järjestä kun porukalla nii epävarmalla pohjalla lähtemiset :)

Mitähän täällä ny tapahtuu, makseliko tuo takasin ja peru varauksen?

Pitäskö miettiä siirtoa maaliskuulle, vai mikäs tässä o meininki?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mitähän täällä ny tapahtuu, makseliko tuo takasin ja peru varauksen?

Pitäskö miettiä siirtoa maaliskuulle, vai mikäs tässä o meininki?

Asiahan ei tietysti minulle kuulu, mutta siirtäkää mökkeily samalla pari sataa kilometriä etelämmäksi, niin ehkä osallistuminen on hieman aktiivisempaa.

Jyväskylän pohjoispuolella kun ei pääsääntöisesti kannata järjestää kuin poroerotuksia.

Mjoo, eiköhän stadilaisllla ole jo riittävästi omaa meininkiä siellä etelässä? Ajatuksena oli juurikin täällä vähän pohjoisempana pitää jotain systeemiä Taivalkosken jälkimainingeissa. Vuan kattoo nyt, jäihinhän koko homma näky ajautuneen.

Kannatan siirtoa maaliskuulle ja mökki JKL-TRE välimaastosta, koska oikeasti en edelleenkään mitään 5h ajomatkaa viikonloppureissulle näe järkevänä täältä etelästä.

Joo tuo viimeisin ehdotus oli omamoka kun puhelimella koitin hädissään löytää korvaavaa mökkiä että päästäs johonki:)

Semmonen lisäehdotus, että anna vähän enemmän aikaa vahvistaa osallistuminen tiettynä viikonloppuna. Aika moni tekee vuorotyötä tai on lapsenhoitoa tai elukoita, joiden takia päätöstä ei voi tehdä nanosekunnissa :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom