Mikä tässä on epäselvää?;) Mökki on varattu aijemmin sovitulle ajankohdalle. TervetuloaMä en enää pysy kärryillä tästä teijän varailusta tai varaamattomuudesta. Mutta oon siis mukana pe-la jos toi viikonloppu. Ja uljas ratsuni Ponions myös.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikä tässä on epäselvää?;) Mökki on varattu aijemmin sovitulle ajankohdalle. TervetuloaMä en enää pysy kärryillä tästä teijän varailusta tai varaamattomuudesta. Mutta oon siis mukana pe-la jos toi viikonloppu. Ja uljas ratsuni Ponions myös.
Se siitä. Työvuorolista tuli ja jää näemmä mökkeilyt väliin.
Pystyy vaihtamaan, mutta kyllä kolmessa työvuorossa on niin iso vaiva. Ei oo varaa antaa pois vuoroja ja mahdollisia päiviä vaihdoille on aika vähän kun lista on täysi ja useimmat muut vapaapäivät itsellä toivevapaana ettei niihin voi ottaa toista vuoroa jne. Muuten tosiaan sais kyllä vaihdella vuoroja oman mielen mukaan.
Mutta koitan vielä kehitellä. En vaan usko onnistuvani.
E. Enkä näemmä osaa käyttää pilkkuja edes [emoji1]
Sulla on nyt apulus kahdesti tuolla. Senkin muhvi.
Wat, halpaa ku saippua. Oliks tuossa ny paljut ja siivoukset mukana?
Messissä jos aikataulu natsaa
Näppärästi on Heke-poju muuttanut mun kiinnostuksesta ilmoittamisen sitovaksi ilmoittautumiseksi :hyvä: Duunihommat auki vielä, ilmoittelen kun varmistuu.