Mökkimiitti Keski-Suomeen helmikuussa 2015?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mulle käy kaikki...yhtä huonosti. Jos Mika1979 tulee, niin koetan ainakin poiketa, olen sille edelleen pystyssä yhden tämmöisen:

UmbrellaDrinks.jpg

Päivänsankarina minä saan kunnian kultatuoliltani seurata alaisteni orgioita, tapuuttaa ylemmyydentuntoisesti pieniä kätösiäni ja joku onnekas saa syötellä minulle rypäleitä. Olen jo harjoitellut repliikkiäni kun nousen ylväästi seisomaan, levitän käteni ja lausahdan "Julistan orgiat alkaneeksi!".

Ehdotan näin ollen viikkoa 7, eli 13-15.2.2015, joka ainakin sopii allekirjoittaneelle näillä näkymin.

Kommenttia alle osallistujilta:
* Viikko 7 ok?
* 1 vai 2 yötä?
* 14. päivä lauantai on ystävänpäivä, pidetäänkö orgiat?

* Tiedän vasta tammikuun puolivälin jälkeen, pääsenkö. Tulen, jos pääsen. Kenties päiväseltäänkin.
* Mieluummin 2 yötä.
* Yllytyshulluna saatan jopa suostua orgioihin...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ehdotan näin ollen viikkoa 7, eli 13-15.2.2015, joka ainakin sopii allekirjoittaneelle näillä näkymin.

* Viikko 7 ok?
* 1 vai 2 yötä?

Jos tuon viikonlopun lyö lukkoon, niin näkee ainakin pitääkö nukkuminen toteuttaa vuoroissa, vai onko tarvetta peräti toiselle mökille. Onneksi tuohon aikaan ulkona on sen verran viileää, että sapuskat/juomat saa menemään muuallekin kuin jääkaappiin.
Yhdessä yössä kerkeää juuri istumaan aloilleen ja seuraavaksi pitäisikin toteuttaa jo loppusiivous.

No jos koitetaan saada Ampuhaukan lupailema mökki paljuineen, vesisänkyineen, selänpesijöineen ja autonkuljettajineen niin sinnehän piti mahtua joku 50 henkeä? Tuskin tarvetta kahdelle mökille siinä tapauksessa.
e.Unohdin valmiiksi paistetut makkarat. Oli kesä tai talvi niin kyllä mökillä kuuluu olla grilli.

Joo kyllä (lämpöset) paljut on syytä olla, muuten ei helmikuun pakkasilla ole paljoa makkaroita tarjolla

edit.

Täällä hämmentää vielä hiihtolomaviikko tuossa 23.-27.2.2015 ainakin meikäläisen omaa aikataulua. Varmistuu myöhemmin, että onko se viikko (viikko 9) sopiva vaiko nou.

* Viikko 7 ok?
* 1 vai 2 yötä?

Viikko on ok. Lyhyempikin aika käy.
Muutenkin kaikki käy.
Paitsi orgioihin liittyen ihan kaikki ei käy.

No jos koitetaan saada Ampuhaukan lupailema mökki paljuineen, vesisänkyineen, selänpesijöineen ja autonkuljettajineen niin sinnehän piti mahtua joku 50 henkeä? Tuskin tarvetta kahdelle mökille siinä tapauksessa.
e.Unohdin valmiiksi paistetut makkarat. Oli kesä tai talvi niin kyllä mökillä kuuluu olla grilli.

En tiedä noista muista kohdista mutta luulisin että selänpesijöitä on tarpeeksi. Voin olla väärässäkin.

Minäkin voisin alustavasti harkita itseni paljastamista, kun sinnepäin olisi muutenkin asiaa. Orgioista en tosin tiedä, ei se kuitenkaan seiso :(

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom