Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse olen huomannut parhaaksi dieetillä, ettei pidä ollenkaan mättöpäiviä, tai sitten todella harvoin (kerran, max 2 kuussa). Mitä enemmän mättää sitä enemmän tekee herkkuja mieli arkenakin.
Syön koht preworkout ateriaks uunipellillisen pizzaa ja lasken sen vaa kolmas osaks päivän ruokii.. O se rankkaa mättää ruokaa jotta kasvais xD
Normilounas. ;)Lounaaksi meni lohkoperunoita, piffiä ja kermapippurikastiketta, johon tungin vähän tuorejuustoa
Itse suosittelen pyrkimystä ajattelutavan muutoksen, joskin se on helppo sanoa, mutta vaikeampi toteuttaa käytännössä tai antaa mitään konkreettisia vinkkejä.
Ensinnäkin pitää lakata ajattelemasta muita ajatellessaan ulkonäköä. Entä sitten vaikka lihon vähän ja kerään rasvaa; niin kauan, kun on vielä sellaisessa kuosissa että itsestä tuntuu hyvältä, niin ei vetää pipoa liian kireälle (kilpailijat tietty erikseen, mutta joku järki kautta linjan). Jos joku huomauttaa rasvasta, lihomisesta tai ylipäätään mistään ulkoisesta tai jopa muustakaan henkilökohtaisesta ominaisuudesta negatiiviseen sävyyn, on henkilö oman ajattelutapani mukaan jollain tavalla ahdasmielinen. Henkilöt jotka arvottavat ihmisiä tiukasti varsinkaan minkään ulkoisen ominaisuuden suhteen eivät ole mielestäni sen vaivan arvoisia, että heidän sinua koskevista mielipiteistä kannattaa liiemmin välittää. Ole itsekäs ja rohkeasti!
Toiseksi ajattele pitkällä tähtäimellä. Vaikka olisit dieetillä. Ei kannata lähteä siitä ajatuksesta, että nyt vedän ajan X ihan hullun tiukkaa linjaa. Tällöin kaikesta joutuu kieltäytymään ja varmasti houkuttaa. Tämä ei tarkoita, että itsekuria ei tarvittaisi. Kuitenkin suhtautumalla asioihin pitkäjänteisesti, ei pienistä asioista tulee maata kaatavia (esim. yhdestä kakkupalasta viikko tai kuukausitasolla) ja homma pysyy rennompana. Tavoitteita voi ja pitääkin asettaa, mutta toisaalta pitää myös muistaa olla armollinen ITSELLEEN(kin). Kaikkihan tässä ihmisiä ollaan. Jos ei nyt ole se rasvaprosentti niissä lukemissa ennen etelän matkaa tai kesää kuin oli aluksi kaavaillut niin sittenpä ei ollut, siihen ei kuole ja huomauttelijat kuitattiinkin jo yllä. Jatkaa dieettiä vielä hieman kaavailtua pidempään tai sitten on vain tyytyväinen itseensä siinä hetkessä ja ottaa opikseen myös omaa tavoitetasoaan kriittisesti ajatellen!
Siis:
1. Ole itsekkäämpi
2. Älä ajattele liikaa muiden mielipiteitä
3. Ole realistisempi (niin minäkuvassasi kuin tavoitteissasikin)
4. Ajattele pitkällä tähtäimellä
5. Ota rennosti ja VOI HYVIN niin henkisesti kuin fyysisestikin
=> Rennolla ja terveellä suhtautumisella tulevat dieetitkin sujuvat ihan varmasti paremmin
Tai sitten vaan kasvattaa selkärangan eikä ole mikään vitun kermaperse. Jos ei saavuta tavoiteltua rasvaprosenttia tietyssä ajassa niin vika on vain itsessä. Silloin on ollut saamaton vätys ja menettää ihmisarvonsa. Juuri tälläisten "minä saan olla läski" -ajattelijoiden takia meitä tikissä olevia ahdistaa ja vituttaa liikkua julkisilla paikoilla kaikenmaailman rasva- ja selluliittikasojen joukossa.
Vielä olisi viikko diettiä jäljellä. Ajattelin vetästä viikon päästä sen kunniaksi 10k-20k mätön ja katsoa kuinka paljon sitä oikeasti pystyy syömään, kun tosissaan yrittää.
Tai sitten vaan kasvattaa selkärangan eikä ole mikään vitun kermaperse. Jos ei saavuta tavoiteltua rasvaprosenttia tietyssä ajassa niin vika on vain itsessä. Silloin on ollut saamaton vätys ja menettää ihmisarvonsa. Juuri tälläisten "minä saan olla läski" -ajattelijoiden takia meitä tikissä olevia ahdistaa ja vituttaa liikkua julkisilla paikoilla kaikenmaailman rasva- ja selluliittikasojen joukossa.