Mättöpäivä

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eka kerta elämässä, kun kiristelyn lomassa pidetty mättöpäivä ei tuottanut suurta iloa. :rolleyes:

Kiinalaisessa maha täyteen buffetista, törppö BJ:tä ja muuta pientä sekalaista. Iltapalaks hain vielä siipiä, mutta nekin maistu ihan puulle.

Päivällä ajelin himaan autolla kiinalaisesta, niin ajoin vahingossa salin pihaan. Pihassa mietin että mitäs helvettiä mää täällä teen. Muutenkin jännä, kun kotona oleillessa totesin itelleni, että ei oikeestaan ees kiinnosta koko mättöpäivä. Saa siis nähdä koska seuraavan pidän. Nähtävästi en pidä ainakaan enään suunniteltuja, kun ei näistä mielen kannata tällä kertaa ollut hyötyä. Nähtävästi se on vedettävä sit viinaa seuraavalla kerralla, niin jää käteen ees darra.

Eka kerta elämässä, kun kiristelyn lomassa pidetty mättöpäivä ei tuottanut suurta iloa. :rolleyes:

Kiinalaisessa maha täyteen buffetista, törppö BJ:tä ja muuta pientä sekalaista. Iltapalaks hain vielä siipiä, mutta nekin maistu ihan puulle.

Päivällä ajelin himaan autolla kiinalaisesta, niin ajoin vahingossa salin pihaan. Pihassa mietin että mitäs helvettiä mää täällä teen. Muutenkin jännä, kun kotona oleillessa totesin itelleni, että ei oikeestaan ees kiinnosta koko mättöpäivä. Saa siis nähdä koska seuraavan pidän. Nähtävästi en pidä ainakaan enään suunniteltuja, kun ei näistä mielen kannata tällä kertaa ollut hyötyä. Nähtävästi se on vedettävä sit viinaa seuraavalla kerralla, niin jää käteen ees darra.

Mulla kävi vähän samalla tavalla. Olihan se kivaa syödä, mutta tänään ei ollut yhtään latautuneempi olo. Aamun olotilat vastasivat lähinnä lievää darraa, ihan perseestä.

Mättöpäivänäni syön yleensä leipää, leipää ja leipää. Esim. ruisleipää oivariinin, oltermannin ja maidon kanssa voisin syödä vaikka 20 kpl. Perästä kuuluu sitten, turvotus on ihan kamalaa ja piereskelyt kestää useamman päivän mättöpäivän jälkeen.. :face:

Vitutti aika paljo tän päivänen repsahdus kun cheat-päivä oli suunnitelmissa vasta helmikuulle. :/ Mut sen siitä saa kun ei syö tarpeeks millään aterialla ja lähinnä pelkästä hiilarista tuli energiat. Nälkä oli tajuton. Illalla tuntu sitte että söin kauheen kasan mutta laitoin kiloklubiin safkat niin olin jopa -1 kcal. :D Miten voi olla mahollista???

Aamulla söin muroja, lounaaks pari leipää kananmunalla, töissä kaks pilttiä. Nyt illalla söin sit 4 palaa leipää (ihan järjetön määrä mun normiruokavalioon verrattuna) kinkulla ja juustolla, purkin ananasta, purkin rahkaa, elovenan jonku keksipatukkahommelin ja ison lautasellisen muroja. Tuntu tosi isolta määrältä mut kyllähän sen tajuaa ku tota alkupäätä kattoo et nälälle oli syy.

Ärsyttää ku tuli syötyä noin paljo ja pelkkää turhaa hiilaria. Eikä ollu ees mitään herkkuja. :( Nyt yritän syödä vähä fiksummin sinne helmikuun mättöpäivään asti ettei tuu tollasia nälkäkuolemafiiliksiä. Oon jo suunnitellu et syön sillon SIPSEJÄ :kuola: ja jonku hamppariaterian. Karkin perään en oo ikinä ollu mut sipseistä oon nähny unia jo pari kuukautta. :D onneks niitä ei ollu tänään saatavilla. Ja eilen käytin kyllä kaiken tahdonvoimani siihen et kävelin munkkihyllyn ohi.

Jumalauta. Pitkästä aikaa teki Ben&Jerrysin half bakedia mieli, joten keskellä yötä purkki naamaan ja 150g geisha-konvehteja samaan konkurssiin. Nyt pää tyynyyn ja aamuistuntoa odottelemaan.

Huomenna se koittaa. Ensimmäinen mättöpäivä joulun jälkeen. Kuumeisesti mietin mitä kaikkea haluaisinkaan syödä, ja mitä sitä jaksaa yhdessä päivässä vetää! Yritän tässä kaavailla että millainen olisi unelmien herkkupäivä, jos saisi syödä ihan mitä vaan ilman pahaa oloa :D Omaan herkkupäivään kuuluisi ainakin hyvää juustokakkua, herkkukahvia, leipää, milkan toffeesuklaata ja susupaloja... Jostain syystä nykyisin tarkemmalla ruokavaliolla ollessa intohimot kohdistuu lähinnä hiilareihin entisen suola-rasvasektorin sijasta..

En tiiä onko tää joku yli-innokkaan aloittelijan perkki mut itteä ainakin alkaa vituttaa armottomasti jos pääsee lipsahtaa ruokavaliosta. Ei oo ikävä pitsaa :D

Töissä yövuorossa. Eväänä:

850g savulohta (josta puolet mennyt :kuola:)
jauheliha-sipuli-papu -mättöä iso rasia
paistettuja broilerinfileesuikaleita
keitettyä parsakaalta pari kpl
kyytipoikana pari litraa maitoa

Proteiinia näissä noin 400-500g. Kaikkea en aio vetää, osa jää yli. :) Ja Miken viparivideon innoittamana pumppailen käsipainoilla vipareita, nyt 300 tehty. 200 to go. Yöllä kun on aikaa pumpata miksei käyttäisi sitä hyväksi

Huomennaaa!! Mättöää! Scott Abelin dieetti on lähteny testiin ja nyt on 6 päivää kärvistelty noin 1200 kalori määrällä ja kroppaa on tyhjennetty perus salitreenin ohella kovan intensiteetin omaavilla treeneillä. Voin kertoo et keskiviikkona pamahti nälkä ja siitä asti oon suunnitellu ja odottanu lauantaina, ja voin kertoo et odottavan aika on ollut pitkä :D :D Normaalia bodysafkaa varmasti eksyy myös mukaan hyvän olon pitämiseksi, esim. aamun puuroa en pysty jättämään välistä <3 mut ei se sitä tarkota, ettenkö voisi vähän sokeria laittaa siihen päälle :whip:
sit croisanttia, muroja, leipää... Nään kavereita keskustassa päivällä ja oon jo sanonu niille näin etukäteen, et mua pitää sit tsempata jos mun syöminen alkaa näyttää heikolta :D arnoldsissa aattelin käydä, hesburgeria unohtamatta.. jos ei tee mieli ni sit vittu pakotan syömään :curs:

Itsehän olen nainen ja vedän mättöpäivänä helposti ainakin sen 6000kcal =) Rasvat on kyllä laskeneet 14 pintaan (myös paino tippunu), mikä järkyttää, sillä tänään on jo mennyt pätkis -pussi, pari croissanttia + lihapasteijaa, 200g kääretorttu + 8kpl pirkan kaakaodonitseja, kattilallinen kaurapuuroa (seassa mansikkahilloa), pussillinen kaura sydäntä, jossa täytteenä savukalkkunaa, polaria, kookosta, ananasta ja salaattia/pinaattia/purjoa, sittenpä menussa on arkiherkkuna 2 x satsi kevyt viiliä, kesoa, vadelmia/mansikoita, manteleita. Menihän tuossa vielä vajaa pussillinen karjalanpiirakoita, jossa kesoa ja tonnikalaa täytteenä. Lihapiirakoitten (4x) väliin laitoin sulatejuustoa ja kanaa ja koristelin rehuilla + ketsupilla. Kävimpä vielä varalta hakemassa lihariisipasteijoita, marja-jogurttimysliä ja toisen kääretortun =D Nyt kun noita minipasteijoita on vielä 10kpl + 750g mysliä + purkki jogurttia + 1/2 kääretorttu jäljellä niin taidankin jääkaapin sijasta matkustaa nukkumaan ja säästää rahaa ensi viikonlopuksikin :hyper: tämä elämäntyyli kun ei ole sitä halvinta, mut halvempaa kuitenkin kun joka viikonloppuiset ryyppyreissut ja tupakanpoltto =D Onko mahdollista et kroppa toimii niin kuin tuossa Scott:n dieetillä koska tällä mun tyylillä mun pitäs lihoo, mut rasvat vaan tippuu? =DD

Itsehän olen nainen ja vedän mättöpäivänä helposti ainakin sen 6000kcal =) Rasvat on kyllä laskeneet 14 pintaan (myös paino tippunu), mikä järkyttää, sillä tänään on jo mennyt pätkis -pussi, pari croissanttia + lihapasteijaa, 200g kääretorttu + 8kpl pirkan kaakaodonitseja, kattilallinen kaurapuuroa (seassa mansikkahilloa), pussillinen kaura sydäntä, jossa täytteenä savukalkkunaa, polaria, kookosta, ananasta ja salaattia/pinaattia/purjoa, sittenpä menussa on arkiherkkuna 2 x satsi kevyt viiliä, kesoa, vadelmia/mansikoita, manteleita. Menihän tuossa vielä vajaa pussillinen karjalanpiirakoita, jossa kesoa ja tonnikalaa täytteenä. Lihapiirakoitten (4x) väliin laitoin sulatejuustoa ja kanaa ja koristelin rehuilla + ketsupilla. Kävimpä vielä varalta hakemassa lihariisipasteijoita, marja-jogurttimysliä ja toisen kääretortun =D Nyt kun noita minipasteijoita on vielä 10kpl + 750g mysliä + purkki jogurttia + 1/2 kääretorttu jäljellä niin taidankin jääkaapin sijasta matkustaa nukkumaan ja säästää rahaa ensi viikonlopuksikin :hyper: tämä elämäntyyli kun ei ole sitä halvinta, mut halvempaa kuitenkin kun joka viikonloppuiset ryyppyreissut ja tupakanpoltto =D Onko mahdollista et kroppa toimii niin kuin tuossa Scott:n dieetillä koska tällä mun tyylillä mun pitäs lihoo, mut rasvat vaan tippuu? =DD

Ei morjes.. Kuulostaa naiselle aivan uskomattomalta tuo määrä. En oikeasti usko että jaksaisin tuota vuorokaudessa. Tulin täyteen jo luettuani alle puoleenväliin tuota settiä.

Jos tulosta tulee haluttuun suuntaan ni hyvinhän tuo näyttää potkivan :D Onhan noita vaikka millä nimityksillä, jokasella koutsilla joku oma. Mä toivon kans et tää lähtis toimii mulla, ainaki oli niin tyhjä kroppa tänään ku lähdin tähän refeed-päivään ja koko ajan oon saanu syödä + 30 min pääst tulee taas nälkä :D

Mun päivään on mahtunut:
-croisantti
-iso lautasellinen puuroa marjoilla ja raejuustolla (sori, oli pakko <3)
-3 lautasellista muroja,
-2 leipää kahdella kananmunalla leikkeleineen
-yksi tupla
-pieni kanakori ranskalaineen
-spice icen pieni pyörremyrsky
-keskikokonen donitsi
-smoothie juomia (ja paljon)
-morrisonissa syömässä lehtipihvi ranskalaisilla
-jälkiruokana minttusuklaa-jäätelöä
-jotain vielä iltapalaksi

Tää oli eka kerta ku tein tän kunnolla ja juu rahaa paloi, mut nyt ollaan viisaampia taas. Ens viikon lauantaita jo suunnitellessa :dance: Eiköhän noista päivistä tuu aina vähän erilaisia, tää nimittäin ei ehkä ollut se toimivin vaihtoehto mahdollisimman suureen kalorimäärään mut kyllä kaloreita jonkun verran koneeseen sai :)

Jos tulosta tulee haluttuun suuntaan ni hyvinhän tuo näyttää potkivan :D Onhan noita vaikka millä nimityksillä, jokasella koutsilla joku oma. Mä toivon kans et tää lähtis toimii mulla, ainaki oli niin tyhjä kroppa tänään ku lähdin tähän refeed-päivään ja koko ajan oon saanu syödä + 30 min pääst tulee taas nälkä :D

Mun päivään on mahtunut:
-croisantti
-iso lautasellinen puuroa marjoilla ja raejuustolla (sori, oli pakko <3)
-3 lautasellista muroja,
-2 leipää kahdella kananmunalla leikkeleineen
-yksi tupla
-pieni kanakori ranskalaineen
-spice icen pieni pyörremyrsky
-keskikokonen donitsi
-smoothie juomia (ja paljon)
-morrisonissa syömässä lehtipihvi ranskalaisilla
-jälkiruokana minttusuklaa-jäätelöä
-jotain vielä iltapalaksi

Tää oli eka kerta ku tein tän kunnolla ja juu rahaa paloi, mut nyt ollaan viisaampia taas. Ens viikon lauantaita jo suunnitellessa :dance: Eiköhän noista päivistä tuu aina vähän erilaisia, tää nimittäin ei ehkä ollut se toimivin vaihtoehto mahdollisimman suureen kalorimäärään mut kyllä kaloreita jonkun verran koneeseen sai :)

Kuinka usein jengi yleensä viettää (sika)bulkki-päiviä? Jos nyt puhutaan siis ihan rehellisistä hiilariöveri-päivistä, jolloin snikkers patukatkin kuorrutetaan kinuskilla ja jätskiä syödään daim kakun päällä??

- - - Updated - - -

Niit ei meinaan pysty ihan kerran viikos vetää :D

Kuinka usein jengi yleensä viettää (sika)bulkki-päiviä? Jos nyt puhutaan siis ihan rehellisistä hiilariöveri-päivistä, jolloin snikkers patukatkin kuorrutetaan kinuskilla ja jätskiä syödään daim kakun päällä??

- - - Updated - - -

Niit ei meinaan pysty ihan kerran viikos vetää :D

Kerran pari vuodessa. Hillittyjä mättöpäiviä tyyliin +1000 kcal tulee dieetillä vedettyä parin kolmen viikon välein, mutta silloinkin tulee syötyä melko puhtaasti.

Juu, melko samalla kaavalla mennään kun ylempänä ^. Mut tällein kun ei varsinaisesti diettaile niin pysin syömään tosi terveellisesti aina ja reenaan kovaa niin ei tarvii välittää jos joku ilta tulee käytyäkin pitsajja ja oluella. Mutta jos diettailee niin kerran pari kuussa korkeintaan syö vähän reilummin ja senkin pyrkii käyttää hiilareihin ( jos niitä ei muuten juuri dietillä syö ). Ja tuskin tommosista 10 000 - 15 000 kcal päivistä mitään hyötyä ole? Kaikki paska kerkee ees imeytyä ennenku kalahtaa posliiniin.

Ei terve! Pakko kysyä että minkäkokonen naisimmeinen olet? Itse olen 188cm95kg mieshenkilö ja ei minkäänlaista toivoa että saisin kyseisen satsin vuorokaudessa turvasta alas! Muchos rispect pakko sanoa :D:hyvä:

Ei terve! Pakko kysyä että minkäkokonen naisimmeinen olet? Itse olen 188cm95kg mieshenkilö ja ei minkäänlaista toivoa että saisin kyseisen satsin vuorokaudessa turvasta alas! Muchos rispect pakko sanoa :D:hyvä:

Tällä hetkellä painoa on "kuivana" jotain 57kg eli kun mätöistä on kulunut useampi päivä. Pituutta 164cm. Kahvin juonti ja liikunta ainakin mulla auttaa ruokaa sulamaan, noina mättöpäivinä käyn yleensä vajaan tunnin aerobisella ja aamupalan jälkeen vielä salilla, ennen tuota hiilarihumalaa..

Okei..no mutta hyvä ruokahaluhan on terveen ihmisen merkki ! ;D Tosin ainakin itsellä jos on aiemman viikon syöny suht niukasti ja reenannu lujaa, on ns. vapaana päivänä melko pohjaton nälkä ( vaikkakaan en tasoiseesi suoritukseen pystyisi )!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom