Tänään tuli syötyä luvattoman huonosti, ku oli niin älytön meno koko päivän. Huomenna pitäis sit mättää sen mitä kerkee. Mmmm ootan innolla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eka kerta elämässä, kun kiristelyn lomassa pidetty mättöpäivä ei tuottanut suurta iloa.
Kiinalaisessa maha täyteen buffetista, törppö BJ:tä ja muuta pientä sekalaista. Iltapalaks hain vielä siipiä, mutta nekin maistu ihan puulle.
Päivällä ajelin himaan autolla kiinalaisesta, niin ajoin vahingossa salin pihaan. Pihassa mietin että mitäs helvettiä mää täällä teen. Muutenkin jännä, kun kotona oleillessa totesin itelleni, että ei oikeestaan ees kiinnosta koko mättöpäivä. Saa siis nähdä koska seuraavan pidän. Nähtävästi en pidä ainakaan enään suunniteltuja, kun ei näistä mielen kannata tällä kertaa ollut hyötyä. Nähtävästi se on vedettävä sit viinaa seuraavalla kerralla, niin jää käteen ees darra.
Itsehän olen nainen ja vedän mättöpäivänä helposti ainakin sen 6000kcal =) Rasvat on kyllä laskeneet 14 pintaan (myös paino tippunu), mikä järkyttää, sillä tänään on jo mennyt pätkis -pussi, pari croissanttia + lihapasteijaa, 200g kääretorttu + 8kpl pirkan kaakaodonitseja, kattilallinen kaurapuuroa (seassa mansikkahilloa), pussillinen kaura sydäntä, jossa täytteenä savukalkkunaa, polaria, kookosta, ananasta ja salaattia/pinaattia/purjoa, sittenpä menussa on arkiherkkuna 2 x satsi kevyt viiliä, kesoa, vadelmia/mansikoita, manteleita. Menihän tuossa vielä vajaa pussillinen karjalanpiirakoita, jossa kesoa ja tonnikalaa täytteenä. Lihapiirakoitten (4x) väliin laitoin sulatejuustoa ja kanaa ja koristelin rehuilla + ketsupilla. Kävimpä vielä varalta hakemassa lihariisipasteijoita, marja-jogurttimysliä ja toisen kääretortun =D Nyt kun noita minipasteijoita on vielä 10kpl + 750g mysliä + purkki jogurttia + 1/2 kääretorttu jäljellä niin taidankin jääkaapin sijasta matkustaa nukkumaan ja säästää rahaa ensi viikonlopuksikin tämä elämäntyyli kun ei ole sitä halvinta, mut halvempaa kuitenkin kun joka viikonloppuiset ryyppyreissut ja tupakanpoltto =D Onko mahdollista et kroppa toimii niin kuin tuossa Scott:n dieetillä koska tällä mun tyylillä mun pitäs lihoo, mut rasvat vaan tippuu? =DD
Jos tulosta tulee haluttuun suuntaan ni hyvinhän tuo näyttää potkivan :D Onhan noita vaikka millä nimityksillä, jokasella koutsilla joku oma. Mä toivon kans et tää lähtis toimii mulla, ainaki oli niin tyhjä kroppa tänään ku lähdin tähän refeed-päivään ja koko ajan oon saanu syödä + 30 min pääst tulee taas nälkä :D
Mun päivään on mahtunut:
-croisantti
-iso lautasellinen puuroa marjoilla ja raejuustolla (sori, oli pakko <3)
-3 lautasellista muroja,
-2 leipää kahdella kananmunalla leikkeleineen
-yksi tupla
-pieni kanakori ranskalaineen
-spice icen pieni pyörremyrsky
-keskikokonen donitsi
-smoothie juomia (ja paljon)
-morrisonissa syömässä lehtipihvi ranskalaisilla
-jälkiruokana minttusuklaa-jäätelöä
-jotain vielä iltapalaksi
Tää oli eka kerta ku tein tän kunnolla ja juu rahaa paloi, mut nyt ollaan viisaampia taas. Ens viikon lauantaita jo suunnitellessa :dance: Eiköhän noista päivistä tuu aina vähän erilaisia, tää nimittäin ei ehkä ollut se toimivin vaihtoehto mahdollisimman suureen kalorimäärään mut kyllä kaloreita jonkun verran koneeseen sai
Kuinka usein jengi yleensä viettää (sika)bulkki-päiviä? Jos nyt puhutaan siis ihan rehellisistä hiilariöveri-päivistä, jolloin snikkers patukatkin kuorrutetaan kinuskilla ja jätskiä syödään daim kakun päällä??
- - - Updated - - -
Niit ei meinaan pysty ihan kerran viikos vetää :D
Itsehän olen nainen ja vedän mättöpäivänä helposti ainakin sen 6000kcal =) Rasvat on kyllä laskeneet 14 pintaan (myös paino tippunu), mikä järkyttää, sillä tänään on jo mennyt pätkis -pussi, pari croissanttia + lihapasteijaa, 200g kääretorttu + 8kpl pirkan kaakaodonitseja, kattilallinen kaurapuuroa (seassa mansikkahilloa), pussillinen kaura sydäntä, jossa täytteenä savukalkkunaa, polaria, kookosta, ananasta ja salaattia/pinaattia/purjoa, sittenpä menussa on arkiherkkuna 2 x satsi kevyt viiliä, kesoa, vadelmia/mansikoita, manteleita. Menihän tuossa vielä vajaa pussillinen karjalanpiirakoita, jossa kesoa ja tonnikalaa täytteenä. Lihapiirakoitten (4x) väliin laitoin sulatejuustoa ja kanaa ja koristelin rehuilla + ketsupilla. Kävimpä vielä varalta hakemassa lihariisipasteijoita, marja-jogurttimysliä ja toisen kääretortun =D Nyt kun noita minipasteijoita on vielä 10kpl + 750g mysliä + purkki jogurttia + 1/2 kääretorttu jäljellä niin taidankin jääkaapin sijasta matkustaa nukkumaan ja säästää rahaa ensi viikonlopuksikin tämä elämäntyyli kun ei ole sitä halvinta, mut halvempaa kuitenkin kun joka viikonloppuiset ryyppyreissut ja tupakanpoltto =D Onko mahdollista et kroppa toimii niin kuin tuossa Scott:n dieetillä koska tällä mun tyylillä mun pitäs lihoo, mut rasvat vaan tippuu? =DD
Ei terve! Pakko kysyä että minkäkokonen naisimmeinen olet? Itse olen 188cm95kg mieshenkilö ja ei minkäänlaista toivoa että saisin kyseisen satsin vuorokaudessa turvasta alas! Muchos rispect pakko sanoa :D:hyvä: