Mättöpäivä

keksejä, konvehteja irttareita ja 100g suklaalevy nami:)<3

4 karjalanpiirakkaa, 0,5 litraa vaniljajäätelöä, irttareita, korvapuusti ja kaksi palaa fasun suklaata normi ruokien lisäksi. tukalaks veti :D

Nyt ootte kyllä tainnut erehtyä ketjusta, päivittäisestä ruokavaliosta kysymykset tänne: http://www.pakkotoisto.com/ravinto/...ysymykset-paivittaisesta-ruokavaliosta-tanne/
:david:

Onks se riittävän usein jos pitää mättöpäivän joka päivä..?

Ei ole riittävän usein. Mättöpäivä tulisi pitää paljon useemmin kuin joka päivä. Nojoo, huomaa nyt kuitenkin toi daaviddi tuolla. Enhän minä nyt tosissani :piis:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mukavata kurjoitella tänne taas pitkän tauon jälkeen. Ei nyt varsinainen mättöpäivä, vaan cheat meal melkeinpä. Ollut niin helvetin väsy koko päivän, niin pikku energialataukseksi tuli iltapalaksi tempastua kilo finaxin kuitumysliä, kilo jogurttia ja maitoo muutama desi. 4000kcal pamahti, että heilahti yhdeltä istumalta. Huomenna ei taida yksi istuminen riittää saniteettitiloissa, mutta varmaan jakselee penkkailla ja lenkkeillä taas uudella innolla.

Ps. Jos ette halua kirjoittaa tähän ketjuun, niin älkää nälkäisinä katselko man vs food -pätkiä YouTubesta, älkääkä varsinkaan Furious Peten kanavalle eksykö samaisessa verkkopalvelussa.

Oikeemmin mättöpäivät! - lähti siis vähän ns. "lapasesta". perjantaina vaaka näytti tasan 80kg eli ihan piirun verran oli tavoitteesta. No, kuiteskin tuli vieraita ja pe denikseen kunnon pizzalle ( jauhelihaa, pekonia, vuohenjuustooo( ja illalla vielä reilu puoli litraa jäätelöä. Lauantaina treeni aamulla ok ja iltapäivällä kunnon salaatti, mutta pitikin törmätä siihen böönaan kaupungilla ja sit mentiin kahville oikeen kakunpalan kanssa. Illalla Tapparan matsissa tuli sitten sorruttua pehmikseeen suklaakastikkeen kera ja vielä myöhemmin siiville ja siellä myös kaikenmaailman mozarellatikkuja, sipulirenkaita etc... kaikki hienosti rasvassa uppopaistettuja - ja vielä kotona jäätelöö reilu puoli litraa ja vähän karkkia ja daimdonitsi... eikä tässä vielä kaikki - sunnuntaina ruuan päälle kaupungilla taas kahviteltiin pecanpiirakan kera ja kotona sorruin pariin sämpylään kunnon voi, juusto kinkku täytteen kera, päälle spelttinäkkäriä maapähkinävoin kanssa ja vielä kaiken päälle melkein rasiallinen suklaakonvehteja.. oli siis kaiketi myös nälkä.

Tämän lopputulemana ma aamuvaaka näytti tasan 82 kiloo - saa nährä miten treeni kulkee tänään...

Mikä on mättöpäivän oikea tarkoitus? Itse en ainakaan pidä mättöpäivää ikinä jos tollaisella paskalla pitää aineenvaihduntaa puustata, tollaisella sekapaskan syömisellä ainakin oma aineenvaihdunta menee vaan enemmän sekaisin.

Mikä on mättöpäivän oikea tarkoitus? Itse en ainakaan pidä mättöpäivää ikinä jos tollaisella paskalla pitää aineenvaihduntaa puustata, tollaisella sekapaskan syömisellä ainakin oma aineenvaihdunta menee vaan enemmän sekaisin.

Jooo, kuten mainitsin niin lähti "lapasesta" - kova kun olen näiden herkkujen perään niin välillä pitää itselle suoda tämmöinenkin - liika on tietysti liikaa, mutta kohtuus on aina liian vähän. Voishan sen herkuttelun tehdä järkevämminkin, mutta tällä kertaa näin

Mättöpäivän tarkotus on vetää niin vitusti kaikkee paskaa naamaan ettei tee taas vähään aikaan mieli.Oikeestaan se mättöpäivän odotus ja suunnittelu on mukavempaa ku se itse mättäminen,siihen ku turtuu ekojen makupalojen jälkeen,loppu onki sit pelkkää suorittamista koska eihä niit mättöjä ensinnäkää heitetä roskii eikä ainakaa säästetä

Mättöpäivä on tärkeintä päälle. Tärkeämpää se olisi kropalle, jos se olisi tarkkaan suunniteltu kokonaisuus body ruokaa.

Parhaat mättöpäivät alkaan hesen perheaterialla :D

mättöpäivän tarkotus on vetää niin vitusti kaikkee paskaa naamaan ettei tee taas vähään aikaan mieli.oikeestaan se mättöpäivän odotus ja suunnittelu on mukavempaa ku se itse mättäminen,siihen ku turtuu ekojen makupalojen jälkeen,loppu onki sit pelkkää suorittamista koska eihä niit mättöjä ensinnäkää heitetä roskii eikä ainakaa säästetä

aamen !

Mättöpäivän tarkotus on vetää niin vitusti kaikkee paskaa naamaan ettei tee taas vähään aikaan mieli.Oikeestaan se mättöpäivän odotus ja suunnittelu on mukavempaa ku se itse mättäminen,siihen ku turtuu ekojen makupalojen jälkeen,loppu onki sit pelkkää suorittamista koska eihä niit mättöjä ensinnäkää heitetä roskii eikä ainakaa säästetä

Ai vittu ku nauroin. It's funny because it's true!

LoL.

Naulan kantaan. :D

Pidin sitten mättöpäivän, kun räkätauti yllätti kesken dietin. Vitutukseen kävin filmtownista hakemassa 900g irtareita. Viereistä kaupasta kävin hakemassa mustikkapiirakan (450g), aino jäätelön, raffeli pussin ja dipin. Nämä illan aikana naamaan ja paino pomppasi seuraavaksi aamuksi 3.5kiloa. Eipähä tee vähää aikaa mieli herkkuja, hyi saatana.

Kesästä asti dietannu, ja pojan kanssa suunniteltiin mättöviikonloppu. Pellillinen pizzaa, 3 litraa kokista(with sugar), 2 pussia sipsiä, puol kiloa irtokarkkia ja 2 suklaalevyä. Poitsu nukahti 22 aikoihin, ja mä alotin oksentamisen klo 23. Aamulla jäätävä hiilarikrapula...:urjo:

Sali piristi hiukan, mut vieläkin höntti olo.

Pidin eilen mättöpäivän (tai mättöillan pikemminkin), iltapäivällä kahvin kanssa 1/4 pakettia Pappagallo- suklaajädeä, perään 200 g irtokarkkeja, 100 g sipejä ja pari kourallista suolapähkinöitä. Illemmalla meni vielä kulhollinen Corn Flakeseja sokerin kanssa, kourallinen suolapähkinöitä ja 3 voileipää runsaalla voikerroksella, lauantaimakaralla ja juustolla. Kaloreita tuli päivälle n. 4000. Itse en ole koskaan ollut mikään suursyömäri, joten tuollainen määrä ruokaa illan sisään teki aikamoisen olon.

eilen.. 3hodaria kaikilla herkuilla.. Lidlin B&J purnukka.. Pari lonkeroa. Naan leipää juustolla ja metukalla.. 200g suklaata.. irtokarkkeja 100g ja kaiken kruunuasi mannapuuro.. + tietty normi kanasalaatit ja rahkat..
Kaloreita arviolta +5000 :) hullua touhua, aamulla herätessä hiilarikrapula, salilla kulki pirun hyvin mut nyt aivan finaalissa. On se jännä miten ruualla pystyy saamaan näin vetämättömän olon aikaan.

Itselläni nämä herkkupäivät ovat lähinnä sitä, että sulle tarjotaan tai kotiin ostetaan pullakahvit välillä. Itse rahani käytän mielummin lisäravinteisiin, että sieltä on se vahva selkäranka kaikkeen tekemiseen. Tietysti kohteliaisuuden valossa tulee esim. sukulaisilla niinkuin sanoin; syötyä jäätelöannos ja juotua lasillinen limua jne. Kunhan se perusarki on kondiksessa niin ei tää touhu ihan yli mene. Keep it simple :)

Tänään on ollut oikeen mättöpäivä, kun pikkusiskolla oli synttärit: Jotain kakkua 2 isoa palaa, punajuuri-vuohenjuustopiirakkaa, omenapiirakkaa+vaniljajätskiä, hesen kana-ateria, ja tossa odottelis vielä purkillinen strawberrycheesecake jätskiä. Vois vähän edes pysyä ruodussa ja syödä munii, pekonii ja rahkaa :D Huomenna maistuu varmaan joku kana+kasvikset, salaatit ja keitot. Mut nyt tartteekin lenssun jäljiltä syödä, kun läks 5kg.

Clean mättöpäivä!

100g kaurahiutaleita
750g maitorahkaa
90g heraa gaspari
3 kananmunaa
300g sipulia
5ruisleipää
100g raejuustoa
1kg punajuuria pellilla paistettuna rypsiöljyssä
100g tonnikalaa
4 Omenaa
50g mysliä

Nyt erittäin täynnä vielä jotain pitäisi ahtaa..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom