Taidat olla oikein tekijämies? Huippumättöä on kyllä pudonnut. Sulla on selvästi lahjoja oikein kunnon mässäilyyn.
Itse harrastan hyvin saman tyyppistä kertamäsäytystä 1-3 kertaa kuukaudessa. Olen kirjannutkin joitain settejä toiseen ketjuun hiljattain..
http://www.pakkotoisto.com/yleinen-keskustelu/34602-hulluin-maesaeytyksesi-45/
Pitääkin vilkuilla myös tästä ketjusta jengin mässyjä, näitä niin ilolla lukee.:hyvä:
Heh, kiitos kiitos, tekijämieshän minä =)
Oon itte lukenut sun mäsäytyksiäsi ja kyllähän ne kovemman luokan settejä on. Tunnen itseni poikaseksi noiden rinnalla.
Kyllähän se pojat on näin, että syöminen on aina ollut se meikän juttu. Varmasti parhaimmat kiksit saan kunnon mäsäytyksistä kuin mistään muusta!
Joskus muistan lukeneeni jonkun about 1000 ihmisen tutkimuksen, jossa kysyttiin että jos eläisit enään hetken verran, niin mitä tekisit?
A) Mäsäyttelisit kaikkia maailman syntisimpiä herkkuja mahasi täpötäyteen.
B) Hyvästelisit kyynelsilmissä perheesi ja läheisesi
C) Panisit maailman himottavinta naista/miestä?
Ja yllätys yllätys, reilu enemmistö valitsi vaihtoehdon A, eli mäsäyttelisivät itsensä tainnoksiin. Minkä sinänsä ymmärrän täysin. Kunnon irstailusta saa vain niin tajuttomat kiksit, ettei mitään järkeä. Ymmärrän hyvin antiikin kroisoksia, jotka harrasti sellaisia ruoka-seksi-orgioita, ettei mitään järkeä.
Joskus tuntuu, että elän väärässä ajassa ja paikassa. Mun olisi pitänyt olla tuolla.
Huomasin muuten sellaisen jutun, että jos on pitänyt kunnon sikailupäivän, niin iltasesta kun käy jääkylmässä suihkussa ja on siellä niin pitkään, että alkaa tosissaan paleltaa ja painelee nukkumaan huoneeseen jossa on ikkuna auki ja mielellään läpiveto, niin tulee uni suht normaaliin malliin, eikä tarvi pyöriskellä hikisenä sängyssä ja valvoa koko yötä.