Mättöpäivä

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
...no mutta eihän tänne tulla pyytelemään helpotusta henkiseen ruokakrapulaan, vaan retostelemaan ansaitun herkuttelun hekumallisuudella :kuola:

Syö lisää ja kerro, kuinka hyvää oli. Mulla mättöpäivänä lauantai tai sunnuntai, eli muutama päivä pitää vielä kärvistellä. Laita löylyä koneeseen :evil:

hoh hoh hoo, eilen ja tänään salilla vedetty niin perkeleesti paita märkänä niin vihdoin pöhötys alkaa häviämään ja palikat masusta erottuu selkeämmin.

En syö ikinä enää mitää pahaa, tää ruokadarra on pahin, tai morkkis pikemminki.

Toisaalta avokki toi 5 prisman täytekakkua kotiin, makuina kinuski tai mansikka :kuola::kuola:

Mutta pidän itseni miehenä, tässä mutustan valion maitorahkaa ja spämmään pakkikselle... kyllä tää on elämää !

Aamiainen: Normaali puuroämpäri kuten aina ennenkin
Välipala: Kiinalainen Buffet 5-6 täyttä lautasta. Meinas henki lähteä =/
Lounas: Arnoldsissa 6-packi erilaisia donitseja ja munkkeja + 2 Kahvia
Välipala2: 1 Purkki Ben & Jerryä + noin 10 erilaista muuta jädeä, Classic, Magnum jne.
Illallinen: Välimeren Buffetti, 3-4 lautasellisat Kebabia + muita herkkuja
Iltapalaksi: Normaalikokoinen 4 -täytteen pitsa.

Huh, meinasi henki lähteä, mutta tsiisus että tuli energiaa ja hyvää lepoa pääkuupalle kuukausien tarkan syömisen jälkeen. Mutta ei tuollainen revittely hyvästä voi olla.

Miinukset:
-Tuntui että sydän hakkas ihan ylikierroksilla koko päivän. Levossa pulssi paljon nopeampi kuin normaalisti.
-Hiki lensi virtoina pitkin päivää, vaikken edes treenannut.
-Nukkumisesta ei tullut yhtään helvetin mitään, pyörin vaan levottomana sängyssä ja hikoilin taas, vaikken normaalisti juurikaan hikoa sängyssä paikallani.
-Tuntui, että kroppa pisti jonkun Kriisi/Super-nopean vaihteen päälle.
-Paino nousi sen 5kg

En aio tehdä tätä toistamiseen =)

Tapahtuuko teillä muita noita negatiivisia juttuja? Yöunien menetystä, sykkeen nousua, hikoilua, jne kun tankkaatte tällai epäterveellisesti?

Taidat olla oikein tekijämies? Huippumättöä on kyllä pudonnut. Sulla on selvästi lahjoja oikein kunnon mässäilyyn.:rock: Itse harrastan hyvin saman tyyppistä kertamäsäytystä 1-3 kertaa kuukaudessa. Olen kirjannutkin joitain settejä toiseen ketjuun hiljattain..

http://www.pakkotoisto.com/yleinen-keskustelu/34602-hulluin-maesaeytyksesi-45/

Pitääkin vilkuilla myös tästä ketjusta jengin mässyjä, näitä niin ilolla lukee.:hyvä:

Ennenkun tän ketjun avaa niin pitäis olla joku pari varmistavaa kysymystä, tyyliin "Ootko ihan varma?", "Pitäiskö sittenki vaan lukea sitä VHH-safka ketjua?" tai "Käyppä kattomassa peiliin ensin.". Kaks sivua lukenu ja pakko oli tilata keburulla tuplalihalla. Nooh onneks en kumminkaan millään dietillä ole, niin suuria omantunnontuskia aiheuta :P.

Taidat olla oikein tekijämies? Huippumättöä on kyllä pudonnut. Sulla on selvästi lahjoja oikein kunnon mässäilyyn.:rock: Itse harrastan hyvin saman tyyppistä kertamäsäytystä 1-3 kertaa kuukaudessa. Olen kirjannutkin joitain settejä toiseen ketjuun hiljattain..

http://www.pakkotoisto.com/yleinen-keskustelu/34602-hulluin-maesaeytyksesi-45/

Pitääkin vilkuilla myös tästä ketjusta jengin mässyjä, näitä niin ilolla lukee.:hyvä:

Heh, kiitos kiitos, tekijämieshän minä =)

Oon itte lukenut sun mäsäytyksiäsi ja kyllähän ne kovemman luokan settejä on. Tunnen itseni poikaseksi noiden rinnalla.

Kyllähän se pojat on näin, että syöminen on aina ollut se meikän juttu. Varmasti parhaimmat kiksit saan kunnon mäsäytyksistä kuin mistään muusta!

Joskus muistan lukeneeni jonkun about 1000 ihmisen tutkimuksen, jossa kysyttiin että jos eläisit enään hetken verran, niin mitä tekisit?

A) Mäsäyttelisit kaikkia maailman syntisimpiä herkkuja mahasi täpötäyteen.
B) Hyvästelisit kyynelsilmissä perheesi ja läheisesi
C) Panisit maailman himottavinta naista/miestä?

Ja yllätys yllätys, reilu enemmistö valitsi vaihtoehdon A, eli mäsäyttelisivät itsensä tainnoksiin. Minkä sinänsä ymmärrän täysin. Kunnon irstailusta saa vain niin tajuttomat kiksit, ettei mitään järkeä. Ymmärrän hyvin antiikin kroisoksia, jotka harrasti sellaisia ruoka-seksi-orgioita, ettei mitään järkeä.
Joskus tuntuu, että elän väärässä ajassa ja paikassa. Mun olisi pitänyt olla tuolla.

Huomasin muuten sellaisen jutun, että jos on pitänyt kunnon sikailupäivän, niin iltasesta kun käy jääkylmässä suihkussa ja on siellä niin pitkään, että alkaa tosissaan paleltaa ja painelee nukkumaan huoneeseen jossa on ikkuna auki ja mielellään läpiveto, niin tulee uni suht normaaliin malliin, eikä tarvi pyöriskellä hikisenä sängyssä ja valvoa koko yötä.

Hyhhyh... Oon tänään viettänyt mättöpäivää ja olen saanut ansioni mukaan. Turvottaa, janottaa ja hikoiluttaa. Mieli lepää, ruumis ei. Huomenna mahtaa juoksu kulkea, jahka syömiset siihen mennessä sulavat

Mättöpäivää varten eläville

ip3grD

Aloitin systemaattisen viikoittaisen mättöpäivän harrastamisen, mutta ei perkele meinaa upota. On tullut syötyä neljä vuotta hyvin karsittua ruokavaliota noudattaen, joten yht'äkkinen mättöpäivän kohtaaminen on ollut vähintäänkin kummallinen kokemus. Kaksi mättölauantaita on nyt takana, ja molempina on mennyt pitsaa ja jotain makeaa. Pitsa on tietenkin hyvää, mutta se turvottaa niin paljon, että loput mättöpäivästä menee slaisseja sulatellessa. Pitänee siis keksiä jotain muuta tilalle. Oluenkin voisi vaihtaa johonkin hiilihapottomaan juomaan. Täytyy nyt juhannuksena skarpata ja vetää kunnon setit naamariin :)

Aloitin systemaattisen viikoittaisen mättöpäivän harrastamisen, mutta ei perkele meinaa upota. On tullut syötyä neljä vuotta hyvin karsittua ruokavaliota noudattaen, joten yht'äkkinen mättöpäivän kohtaaminen on ollut vähintäänkin kummallinen kokemus. Kaksi mättölauantaita on nyt takana, ja molempina on mennyt pitsaa ja jotain makeaa. Pitsa on tietenkin hyvää, mutta se turvottaa niin paljon, että loput mättöpäivästä menee slaisseja sulatellessa. Pitänee siis keksiä jotain muuta tilalle. Oluenkin voisi vaihtaa johonkin hiilihapottomaan juomaan. Täytyy nyt juhannuksena skarpata ja vetää kunnon setit naamariin :)

Miten syöt mättöpäivien välillä? Kannattaa syödä välit niin, että käytät sellaisia ruoka-aineita joista saat suhteessa määrään vähän energiaa, niin voit syödä niitä suuria määriä.

Esim. Hiilihydraatin lähteenä:
perunaa, kaurapuuroa (leseitä lisänä), popcornia, omenaa, rieskaa ja näkkileipää.

Proteiinin lähteenä:
naudan, porsaan tai broilerin filettä, rahkaa,

Muuta vatsantäytettä joita itsellä menee kiloja päivässä:
parsaali, kukkakaali, porkkana, wok vihannekset, salaatti, tomaatti, kurkku

Kun syöt määrällisesti paljon mättöjen välillä, niin pysyy vatsalaukku suurempana ja mättöpäivänä saat sitten tiputettua huomattavasti enemmän sapuskaa. Sellainen vinkki vielä, että aloita mättöpäivä normaalilla puuroaamiaisella ja lisäät siihen kylkeen mättöä niin paljon kuin maistuu (itsellä yleensä maistuu aika hyvin). Sitten siitä muutaman tunnin päästä pitäisi alkaa mättö maistua jo enemmän ja vedät käkättimeen mitä vaan mieli tekee. Harjoitus tekee mestarin tässäkin lajissa.:thumbs:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hikoilu ja paha olo kuuluvat tottakai mässypäivään. Varsinki jos dieetillä on, niin kroppa menee niin kovaan shokkiin yllättävästä mässäilystä. Ja se pulssi:D

Pitää vielä brassailla omalla viime mässypäivällä. Sisäls kuitenkin kaks punttitreeniä.

McChicken ateria
1kpl Ben Jerry`siä
100g suklaata
1 leivos

Chicken bacon onin ateria mäccärissä
1kpl Ben Jerry`siä
100g suklaata
Snickers
Leivos

Pizza
300g sipsi
1kpl Ben Jerry`siä
200g suklaata
Brownie
Leivos

+ palautumisjuomat reenin jälkeen ja joku 7 sokeritonta energia juomaa.

Kyllä pisti aineenvaihduntaan vauhtia, ja se mistä eniten nautin on seuraavan päivän treenit. Yleensä mässypäivän jälkeen teen vain kädet, koska keho on jotenkin väsynyt syömisestä. Pari supersarjaa, kun oli käsille tehny niin ei meinannu iho riittää lihaksille, kun pumppi oli niin kova. Ja se hikoilu:D.

Nyt pakkilaiset pitäkää vähän muistia yllä ja kirjatkaa vaikka mitä söitte Jussina! Saadaan varmaan hyviä tuloksia mättöpäiväksi. Grilli kuumaksi kaikki!!

Itse syön koko hemmetin viikonlopun ainakin niin olantakaa ja epäterveellisesti, kuin vain pystyy! 15 makkaraa, 10 pihviä, sipsiä, karkkia ja olutta meni jo eilen ja tänään tietysti jatkuu! Hyvänä puolena ainakin se, että proteiinia tulee päivässä tarpeeksi! :D

Hirvenlihaa, makkaraa, salaattia, kaikkea leivonnaisia, alkoholia, spagettia, lihapullia.. Kyllähän sitä on tullut kaikkea vedettyä. :D

Aamupala peruslinjalla eli puurot ja maitorahkat+leivät x2, vähä maitorahka välipalaks ja sit tykityst kirjolohen, sisäfilepihvin, salaatin, täytettyjen sienien ja kastikkeiden muodossa. Hyi mikä olo tuli, koskaan ollu noin täys(oon huono), sit kauppaan ja vähän taas lohta, nyt muurinpohjalettuja muutamia kappaleita uppoo alas ja vois kait tota sieniäkin kohta vielä syödä:rock:

Aamupala peruslinjalla eli puurot ja maitorahkat+leivät x2, vähä maitorahka välipalaks ja sit tykityst kirjolohen, sisäfilepihvin, salaatin, täytettyjen sienien ja kastikkeiden muodossa. Hyi mikä olo tuli, koskaan ollu noin täys(oon huono), sit kauppaan ja vähän taas lohta, nyt muurinpohjalettuja muutamia kappaleita uppoo alas ja vois kait tota sieniäkin kohta vielä syödä:rock:

Sähän oot kuitenkin suhkot terveellisissä eväissä pysynyt! ;)

On muuten aivan loistavan makuisia herkkusienet, joissa pekonia mukana ja sisällä esim. valkosipuli tuorejuustoa. Sama pätee myös kylmäsavuloheen, jossa sisällä tuorejuustoa. Aivan loistavia snackseja. :P

On muuten aivan loistavan makuisia herkkusienet, joissa pekonia mukana ja sisällä esim. valkosipuli tuorejuustoa. Sama pätee myös kylmäsavuloheen, jossa sisällä tuorejuustoa. Aivan loistavia snackseja. :P

Sieni, jossa sisällä koskenlaskijan juustoa ja sieni kääritään pekoniin ja uuniin. Ai että, kun tekee hyvää!

Kaitpa nämä juhannus herkuttelut voi laskea mättöpäväks :D
Pe-la:
Noin 3 kg lihaa tuli grillattua.
Patonkeja meni 5
Pussillinen sämpylöitä
Sulatejuustoa 3 rasiaa
Peruna ja muita salaatteja 1,5 kg
Juomat ja muut herkutmmitä tähän ei jaksa kirkoittaa :D

Aamupaino nousi 4-5 kg kahtena päivänä :D

Latest posts

Suositut

Back