Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Totta helvetissä se kroppa reagoi jos kituutat kuukausikaupalla ja sitte kerran tankkaat aivan helvetisti kaloreita päivässä. Jonkinlainen shokkihan se on kun on totuttanu tiettyyn syömiseen ja se radikaalisti muuttuu hetkessä överisti toisenlaiseen. Pakko kuitenkin jotenkin käyttää se energia hyödyks niin alkaa kroppa tuuttaa sitä lämpöä ja kaikki käy ylikierroksilla kun jonkinlaiset hälytyskellot on alkanu soida. Kerää nesteitä nopeassa ajassa jne. Aineenvaihdunta ottanu boostia vähän liikaa.Aamiainen: Normaali puuroämpäri kuten aina ennenkin
Välipala: Kiinalainen Buffet 5-6 täyttä lautasta. Meinas henki lähteä =/
Lounas: Arnoldsissa 6-packi erilaisia donitseja ja munkkeja + 2 Kahvia
Välipala2: 1 Purkki Ben & Jerryä + noin 10 erilaista muuta jädeä, Classic, Magnum jne.
Illallinen: Välimeren Buffetti, 3-4 lautasellisat Kebabia + muita herkkuja
Iltapalaksi: Normaalikokoinen 4 -täytteen pitsa.
Huh, meinasi henki lähteä, mutta tsiisus että tuli energiaa ja hyvää lepoa pääkuupalle kuukausien tarkan syömisen jälkeen. Mutta ei tuollainen revittely hyvästä voi olla.
Miinukset:
-Tuntui että sydän hakkas ihan ylikierroksilla koko päivän. Levossa pulssi paljon nopeampi kuin normaalisti.
-Hiki lensi virtoina pitkin päivää, vaikken edes treenannut.
-Nukkumisesta ei tullut yhtään helvetin mitään, pyörin vaan levottomana sängyssä ja hikoilin taas, vaikken normaalisti juurikaan hikoa sängyssä paikallani.
-Tuntui, että kroppa pisti jonkun Kriisi/Super-nopean vaihteen päälle.
-Paino nousi sen 5kg
En aio tehdä tätä toistamiseen =)
Tapahtuuko teillä muita noita negatiivisia juttuja? Yöunien menetystä, sykkeen nousua, hikoilua, jne kun tankkaatte tällai epäterveellisesti?
Tapahtuuko teillä muita noita negatiivisia juttuja? Yöunien menetystä, sykkeen nousua, hikoilua, jne kun tankkaatte tällai epäterveellisesti?
Kulttivelli veti kyl kunnon mätkyt naamariin
Ite pidän mättöpäivinä lepoa kaikesta muusta. Oon ajatellu asian siltä kantilta että, kroppa saa palautua viikon rääkkäyksestä kunnolla, kun ei rasita itseä ja saa ravintoa palautumiseen ainakin tarpeeksi..
No palautumista ajatellen ravinto kannattaa kyllä ajoittaa lähelle treeniä, kuten normaalistikin. Itse olen nykyään yrittänyt kuluttaa ainakin 500kCal urheillen mättöpäivänä. Silläkin on kyllä häviävän pieni merkitys johtuen hurjista määristä oikeaksi ravinnoksi sopimatonta paskaa mitä tulee syötyä. Mutta tosiaan yhden päivän mässäilyllä tuskin saadaan palautumista edistävää vaikutusta, varsinkaan lepopäivänä.
Toisin sanoen siis levolla sen paremmin kuin treenilläkään tuskin saadaan merkittäviä vaikutuksia suuntaan tai toiseen. Ei kannata hirveesti alkaa hitsaamaan asian kanssa vaan treenaa jos on treenipäivä ja muuten ei
Paino nousi vain 700 g edellisaamusta, ja se on silti melkein kilon alempi ku mun normaalipaino... Kyllähän tuolla mätöllä luulis ainakin glykogeenit saavan täyteen, jos ne on olleet tyhjillään. Outoa.