Mättöpäivä

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eiliseltä itellä:

Aamiainen:
Maitorahka 235g
Rasvaton maito 315g
4-viljan hiutale 120g
Pakastemustikka 50g

Lounas
Koulusafka, kaikkea sopivan paljon. Arviolta 500kcal, luultavasti paljon enemmän.

Välipala
Hera 55g
Malto 40g

Päivällinen
Tumma makaroni 50g
Vihannesmix 250g
Broilerin fileesuikaleet hunajamarinadissa 200g
Rasvaton maito 250g
Suklaakeksejä 225g

Palkkari
Hera 55g
Malto 40g

Illallinen
Tumma makaroni 50g
Vihannesmix 250g
Broilerin fileesuikaleet hunajamarinadissa 200g
Rasvaton maito 300g

Iltapala
Maitorahka 250g
Oliiviöljy 20g

Vitamiinit sun muut hifit puuttuu, mut öbaut noin. Kaloreita ~4500-5000kcal.

Tuosta kun poistaa nuo suklaakeksit mistä tulee arviolta noin 1000kcal, niin sen jälkeenhän tuo on ihan normi päivän ruokailu. Ei mielestäni mitään erikoista tuossa...

Eilen piti ahmia kunnolla,

Ei oikein tullu mitään kun ei maistunu ja kalorit jäi vajaiksi;

Aamulla; Banaani ja 350g rahkaa

Lounas; parisataa grammaa jauhelihaa ja makaronia.

toinen ruoka oli possupaistia ja riisiä.

Illalla 300g sipsiä ja karkkia 100 g

JA maitoa meni litra.

En tajua miten ei ikinä uppoa tarpeeksi ruokaa, en ole kattonut mitenkää syömisiäni, syön mitä lystää, protskuista pidän huolen mutta en ole niukka karkin tai limun suhteen ja silti paino laskee.

tällä hetkellä 93 kg

Lähinnä postasin noi mun safkat kun Dogii kyseli porukan bulkkiruokailuja. Eihän tossa siis mitään ihmeellistä, mut tolla valiolla "bulkkailen". Ei tosiaan mättöpäivä-settiä!

Mistä muuten johtuu että pari päivää kun vähän reilummin tankkaa tota safkaa niin ainaki itellä näyttäs tuo lihaserottuvuus olevan paremmalla tasolla kun miinuskaloreilla, mutta sitten kun taas vaihtaa miinukselle ni heti on taas iha nesteinen ja läski?

Mistä muuten johtuu että pari päivää kun vähän reilummin tankkaa tota safkaa niin ainaki itellä näyttäs tuo lihaserottuvuus olevan paremmalla tasolla kun miinuskaloreilla, mutta sitten kun taas vaihtaa miinukselle ni heti on taas iha nesteinen ja läski?

Dieetillä huomaan ite aina mättöpäivän jälkeen saman. Kroppa näyttää itseasiassa paljon kireemmältä kun on edellisenä päivänä mässäilly. Muutama päivä eteenpäin ja nesteet lähtee liikkeelle ja näyttää taas löysältä. Omasta mielestä jos peilistä kurkkii aamulla kireemmän näköinen jamppa, niin voi ainakin jollain tasolla olettaa, että mättöpäivästä on ollut jotain hyötyäkin.

Täällä junnaa paino hieman paikaillaan, joten päätin tänään pitää tankkaus/mättöpäivän!
Normisafkojen lisäksi tullut mätettyä 700g irtokarkkeja, 200g maissilastuja, 500g riisipuuroa ja 2 pullaa. Ainakin on hiilaria tullut.

Illalla/aamulla saa sitten peilistä pällistellä pullistuneita suonia ja pyöristyneitä lihaksia. :D

e:typo

Tuli vahingossa mättöpäivä, mikä vähän vituttaa. Mave kuitenkin kulki kuin unelma, joten annan itselleni anteeksi.

Aamupala: 1½ dl kaurahiutaleita
½ dl kauraleseitä
2½ dl maitoa
150 g raejuustoa
appelsiini

Lounas: broilerinkoipi
150g herneitä
salaatti
ruisleipä makkaralla je ketsupilla

Päivällinen: iso lautasellinen lihapullakastiketta riisillä
salaatti

Mässäys: 350 g suklaata
250 g maitorahkaa
150 g raejuustoa
2 dl Gainer Pro:ta

Kaloreita tuossa on varmaan 4500-5000. Mitat 175/78. Riittänee tälle päivälle.

Tuli vahingossa mättöpäivä, mikä vähän vituttaa. Mave kuitenkin kulki kuin unelma, joten annan itselleni anteeksi.

Aamupala: 1½ dl kaurahiutaleita
½ dl kauraleseitä
2½ dl maitoa
150 g raejuustoa
appelsiini

Lounas: broilerinkoipi
150g herneitä
salaatti
ruisleipä makkaralla je ketsupilla

Päivällinen: iso lautasellinen lihapullakastiketta riisillä
salaatti

Mässäys: 350 g suklaata
250 g maitorahkaa
150 g raejuustoa
2 dl Gainer Pro:ta

Kaloreita tuossa on varmaan 4500-5000. Mitat 175/78. Riittänee tälle päivälle.
Jos mä repsahdan syömään suklaata, en sen jälkeen kyllä pystyisi olemaan loppupäivää pelkällä raikku-rahkalinjalla, vaan vetäisin pizzaa ym. "Mitä väliä sillä enää on?"

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kun on vetänyt yhden normaalikokoisen ja yhden pienen levyn sekä yhden patukan pariinkymmeneen minuuttiin, ei ole enää sellainen olo, että pitäisi vielä kirmata hakemaan kebab tuplalihalla :D. Jos aloitan mässäilyn heti aamulla, tuo hälläväliä-asenne pääsee pintaan minullakin.

Vähän off topic, mutta onko muillakin sellainen ongelma, että kovaa reenatessa ei tee mieli syödä, ja näin ollen tulee rankka kalorivaje jo yhdenkin viikon aikana? Sitten antaa itselleen luvan löysätä vähän reeniä, ja ruoka alkaa maistumaan liiankin hyvin. Minulla syöminen ja treeni menee tällaisissa sykleissä, mistä haluaisin päästä eroon. Olen järkeillyt, että tarvitsen päivittäin mielihyväannoksen; välipäivinä on vaikeaa noudattaa hyvää ruokavaliota ja kovassa kulutuksessa vain ihastelee tuloksia, eikä ymmärrä syödä tarpeeksi. (Tänään toki poikkeus, joka vahvistaa säännön.)

Vähänhän tuo mätöksi sunnuntaina meni taas.
300g sipsejä.
5x100g lihiksiä :D
riisi & broilerikastikestta kaks aivan täyttä lautasellista.
jäätelöä joku 1/4 pakettia.
Yks saarioisen roiskeläppä :D

Tuli viikonloppuna pidettyä ensimmäisen kerran mättöpäivä(t), pääsi vielä vahingossa kaksipäiväiseksi repsahtamaan. Tammikuussa alkoi rauhallinen dieetti 95kg kohdalta ja nyt on yli kaksi viikkoa junnannut paino tuossa 89kg kohdalla niin päätin kokeilla.

Kahtena päivänä meni yhteensä tämmöstä:
-Kaksi pakettia HK:n Blöötä.
-kaksi pakettia pekonia
-maitorahkaa 6 purkkia
-uunipellillinen pizzaa
-noin 10pl olutta
-sipsejä ja dippiä
-itsetehtyjä hampurilaisia

Sunnuntain aamupaino oli 93kg ja meinasi päästä itku, tasoittui kuitenkin nopeasti ja tänään se oli himppasen alta 89kg taas. Vaikka ei muuten tuosta hirveätä hyötyä oliskaan niin ainakin mieli virkistyi sen verran paljon että kannatti vetäistä.

Koska täytän huomenna neljännesvuosisadan ja olen viime aikoina syönyt maltillisesti ja reenannut ahkerasti, niin synttäreiden kunniaksi aion syödä ainakin pitsaa, suklaata ja jätskiä :D Namskinamski. Tosin monesti jos olen suunnitellut mättöpäivän etukäteen ja odottanut sitä innolla pari päivää, niin sitten onkin saattanut käydä niin, ettei olekaan saanut mitään alas!!! :( Toivottavasti huomenna lykästää sikailu.

Tosin monesti jos olen suunnitellut mättöpäivän etukäteen ja odottanut sitä innolla pari päivää, niin sitten onkin saattanut käydä niin, ettei olekaan saanut mitään alas!!! :( Toivottavasti huomenna lykästää sikailu.

Mättöpäivän kanssa on vähän sama juttu kun juomisessakin. Silloin, kun ei saisi, tekee eniten mieli...

Koska mä en juo, niin kaikki mun himot kohdistuu ruokaan :D

Mulla on taas niin, että jos suunnittelen mässypäivän etukäteen, niin sen koittaessa ei tee mitään mieli. Yhtä lailla jos päätän vakaasti olla juomatta jonain tiettynä viikonloppuna, niin kaikki kaverit on lähdössä ja tulossa vuosikymmenen bileet tms.

Suositut

Back
Ylös Bottom