Mättöpäivä

Dieetti on alkanu hyvin, huomenna tulee pari viikkoa täyteen ja ajattelin pitää tossa keskiviikkona tai torstaina mättöpäivän. Homman nimi on se että pitäs ottaa (keskiviikkona) alkoholia kun on bileet. Mietin sitten että kumpi on parempi dieetin kannalta, keskiviikkona mättäminen ja päivän päätteeks alkoholia, jolloin kaloreja tulee aivan hirvee määrä yhdelle päivälle, vai keskiviikko alkoholia lukuunottamatta dieetillä ja torstaina krapulassa sit mättöpäivä?

Jotenki tuntuu et keskiviikkona helvetisti kaloreja kuulostaa paremmalta kun keho ei kuitenkaan niitä kykene imemään kaikkia, mutta toisaalta torstaina on vielä varmastikin aineenvaihdunta jumissa.

Toisaalta, jos mätät koko päivän niinku sika, ja syöt juodessasi ja juot syödessäsi, niin eihän siinä pitäisi niinkään darraa sitten tulla.
En minä tiiä, mutta pojat sanoivat...:rolleyes::rolleyes:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tänään tullu vedettyä koulussa 1kpl pieni kokispullo, kotoa 1,5l kokispullo+ 3 suklaadonitisia ja puoli kattilaa makkarakeittoa, oon vielä nukkunu päivällä lähemmäs 4 tuntia.

Perjantaina tankkauspäivä:

5dl jugurttia
Suklaavanukas
Vaniljarahka
Danone juotava jugurtti
300g sirkusaakkosia
Pizza
Pyttipannua
6palaa vaaleeta leipää
Iso lautanen salaattia
Härän sisäfilepihvi ja röstiperunat
Glögiä
Kääretorttua
2 olutta
Fazerin suklaakarkkeja
Omena-kinuskikakkua
Painookaan ei tullut yhtään :o viime tankkauksessa tuli kuitenkin 3kg

Aikamoisii määrii täällä vedetään, mut silti pistää huvittamaan omat syömiset joskus (oon tosi pienikokoinen nainen)...

Aamu:
- kaurapuuroa 2 annosta (35g hiutaleita annoksessa) + ruisleseitä & pellavansiemenrouhetta (lisukkeena pari desii mehukeittoa, n. 200g raejuustoa, kuivattuja luumuja muutama)
- 3 kuppia kahvia
- 3 näkkäriä kalkkunaleikkeellä ja edamilla
- 2 x miniherkkurahka (60g/kpl)

välipala:
- maitorahkaa 1prk
- mustikoita
- mehukeittoa
- iso omena

lounas:
- 450g broilerin fileesuikaleita
- noin 1kg wokvihanneksia
- 1 keitetty kananmuna
- 2 Realia (margariini, kalkkunaleike, Edam, salaattia, tomaattia, kurkkua)

jälkkäri:
- Vaniljarahka x 2
- 4 aftereightii
- kahvia 1 kupillinen
- 3 mustikkamuffinssia :D

Välipala:
- 500g maitorahkaa
- mehukeittoa
- banaani
- mansikoita & mustikoita n. 3dl
- 1 Domino
- teetä, vettä

Illallinen:
- tummaa riisiä (kuivana n. 1,5dl)
- 450g broilerinfileesuikaleita
- tonnikala-fetasalaattia 2 ruokalautasellista
- 200g raejuustoa
- suklaavanukas

iltapala:
- munakas: ruokakermaa, 3 kananmunaa, herkkusieniä, tomaattia, juustoraastetta
- 1 tlk tonnikalaa öljyssä
- turkkilaista jogurttia n. 1dl
- mansikoita&mustikoita 2dl
- 1 (450g) purkillinen raejuustoa
- aftereightejä 2kpl

välissä vähän naposteltu kuivattuja luumuja, pähkinöitä ja porkkanoita.. :rolleyes:

Aikamoisii määrii täällä vedetään, mut silti pistää huvittamaan omat syömiset joskus (oon tosi pienikokoinen nainen)...

Aamu:
- kaurapuuroa 2 annosta (35g hiutaleita annoksessa) + ruisleseitä & pellavansiemenrouhetta (lisukkeena pari desii mehukeittoa, n. 200g raejuustoa, kuivattuja luumuja muutama)
- 3 kuppia kahvia

välipala:
- maitorahkaa 1prk
- mustikoita
- mehukeittoa
- iso omena

lounas:
- 1 keitetty kananmuna

jälkkäri:
- Vaniljarahka x 2
- 4 aftereightii
- kahvia 1 kupillinen

Välipala:
- 500g maitorahkaa
- mehukeittoa
- banaani
- 1 Domino
- teetä, vettä

Illallinen:
- 200g raejuustoa
- suklaavanukas

iltapala:
- aftereightejä 2kpl

välissä vähän naposteltu kuivattuja luumuja, pähkinöitä ja porkkanoita.. :rolleyes:

Kova saavutus alle 50 kiloiselle.
Varsinkin lounas ja erityisesti päivällinen. Itse yritän bulkkailla, mutta painoa ei tahdo tulla vaikka olen kokoajan ähkynä. Nyt tänään sitten kunnon hiilaritankkaus.
Nyt vasta heräsin ja aamupalaksi
100g (kuiva paino) puuroa 1dl maitoa 0,5dl gaineria ja 0,5 dl maltoa sekaa
250g rahkaa, jossa 1dl maitoa ja 50g neljänviljan hiutaleita ja 0,5 dl maltoa
5dl vettä
3 ruis näkkäriä
Ruokalusikallinen mölleriä
1 Leaderin monivitamiini.

Jospa tankkauksen jälkeen kulkis treeni paremmin. Ollu nyt 2 viime treeniä todella väsyneitä, ei oo saanut vedettyä yhtä kovia sarjoja pääliikkeissä. Ravinnon piikkiin oon kyllä laittanut.

Joo niimpä, kyl sitä hämmästelee miten paljon ruokaa saa mahtumaan. Eikä kuitenkaan ollut mikää yliähky olokaan. Painokaan ei noussut kun 300g.. Oli kai vaan oikeesti sit NÄLKÄ.. :D

decorotar: Ehkä sun just kannattaa syödä energiatiheämpiä ruokia, niin ei olis ainakaan niin ähkynä ja energiaa tulis enemmän, samalla ruokamäärällä.. Ei se oo niin helppoo se kehonpainon nostaminen, mitä jotkut väittää. ;) Myös mulla tarkotus saada lisää massaa mut eiii tunnu onnistuvan. Kai mä sit vaan lapan huomaamattani ne sapuskat vaan poskelle, enkä suuhun.

ajattelin pitää historian kovimman mättöpäivän 24.12! Sillo oon ollu melkein vuoden dietillä. Kavereiden kaa juteltiin just, että kun jouluruoat tulee niin miten pidetään näppimme irti niistä niin itse sanoin tähän "se on sitten niin, että jouluna miä syön niin paljon kun kerkeän. se 10000 kaloria sinä päivän!". :D

ajattelin pitää historian kovimman mättöpäivän 24.12! Sillo oon ollu melkein vuoden dietillä. Kavereiden kaa juteltiin just, että kun jouluruoat tulee niin miten pidetään näppimme irti niistä niin itse sanoin tähän "se on sitten niin, että jouluna miä syön niin paljon kun kerkeän. se 10000 kaloria sinä päivän!". :D

Itellä on samat meiningit JOS vaaka iskee lukemat 84kg tauluun. Silloin tulee -25kg mittariin, enää noin 5vk välidiettiä jälellä ja dietin rankin vaihe alkamassa. Hyvä syy vetää niin että napapaukkuu. Tähdätään tohon 10k kanssa.

Tänään perus HH tankkaus johon kuuluu normisafkojen päälle

omena 300g
viinirypäle 500g
peruna 600g
banaani 300g
vadelma 500g
1kpl Ahaa patukka

Ei nyt kovin kummoinen mättöpv eilen, mutta iltapalalla meni sokeri-jaffaa, pari pakastepizzaa, keksejä ja rahkaa. Nuo oli oikeastaan iltaruokana. :)

Itellä on samat meiningit JOS vaaka iskee lukemat 84kg tauluun. Silloin tulee -25kg mittariin, enää noin 5vk välidiettiä jälellä ja dietin rankin vaihe alkamassa. Hyvä syy vetää niin että napapaukkuu. Tähdätään tohon 10k kanssa.

Just sitä itekkii, että joulu aattona saa vaaka näyttää 65kg muuten syödään raejuustoa kinkun sijaa :P

Oli tarkotus pitää dietti päällä jouluaattoon saakka, ja käristää noi pienenpienet löysät tosta alavatsasta pois, muttei ihan putkeen pystynyt. Neljä viikkoa 300-500kcal/päivä miinuksilla menty, mutta lihastreeniä ja aerobista harrastettu kuitenkin ihan normaaliin tapaan, eli ihan helevetisti. Viimeinen viikko ollut melko tukkoinen, jokaikinen lenkkiaskel ja treenin punnerrus tuntunut 50% raskaammalta. Henkisesti ois kyllä jaksanut mennä ilman mättöpäivää jouluun saakka, mutta tänään toisen lenkin jälkeen olo oli kyllä semmonen, että tuntu siltä, että keho näyttää mielelle keskaria.

Eli pidinpähän tähän väliin yhden mättöpäivän, tai sanotaan nyt mielummin mättöillan. Näin jälkeenpäin v*tuttaa, lähinnä siksi, koska tämä itsensä järjettömään ähkyyn syöminen on hauskaa vaan sitä tehdessään, ja myös siksi, ettei himasta edes löytynyt mitään erikoista syötävää(leipäsiirappia ruisleivän päällä anyone? :D ) Mut kehoa kannattaa kuitenkin kuunnella, joten huomenna kyllä huomaa, että eetuahan tämä vaan teki, ja jaksaa noi 2,5 viikkoa vetää taas miinuksilla.

Ketuttaa vaan, että joutuu pienen vatsafläsän takia tekemään näin hemmetisti duunia, kiitos faijalta perityn geenin, jonka takia vatsan ympärille kerääntyy rasvaa niin käsittämättömän helposti. :curs:

kumman vähän ihmiset syö mättöpäivänään. ymmärtää sen että on fiksumpaa syödä vähemmän epäterveellistä ja paljon mutta pitäskö tuntee syyllisyyttä kun porukka "Joo mäsäytin oikeen KUNNOLLA söin kaurapuuroo ja raejuustoo ja oli vielä EEDAMIA päällä!!!" , mättöpäivänä pitäs syödä niin paljon kaikkee hyvää kun jaksaa, kanansiivet, ranskalaiset, makkarat ja purilaiset, karkit ja suklaat , läpi se menee kuitenkin. itse teen niin

kumman vähän ihmiset syö mättöpäivänään. ymmärtää sen että on fiksumpaa syödä vähemmän epäterveellistä ja paljon mutta pitäskö tuntee syyllisyyttä kun porukka "Joo mäsäytin oikeen KUNNOLLA söin kaurapuuroo ja raejuustoo ja oli vielä EEDAMIA päällä!!!" , mättöpäivänä pitäs syödä niin paljon kaikkee hyvää kun jaksaa, kanansiivet, ranskalaiset, makkarat ja purilaiset, karkit ja suklaat , läpi se menee kuitenkin. itse teen niin

Yleensä mättöpäivänä aamupalaks puolipussia paahtoleipää, lounaan syön arnolds donutsissa, välipalaks karkkia ja päivällinen pizzeriassa. Illalla sit 30-40siipee ristikkoperunoilla..

Eiköhän toi oo aika yksilöllistä miten ihmiset syö, itsekkin joskus söin noin kerran kahteen viikkoon mutta nykyään sitä on huomannut että se terveellinen ruoka on paljon parempaa jos sitä vetää saman määrän kun jotain karkkia tai vastaavaa. Ja kun syö terveellistä ruokaa niin se verensokeri ei heittele joten kylläinen olo pysyy päällä koko päivän.

Aamu:
- 3 kuppia kahvia

välipala:
- maitorahkaa 1prk
- mustikoita
- mehukeittoa
- iso omena

lounas:
- 1 keitetty kananmuna

jälkkäri:
- Vaniljarahka x 2
- 4 aftereightii
- kahvia 1 kupillinen

Välipala:
- 500g maitorahkaa
- mehukeittoa
- banaani
- 1 Domino
- teetä, vettä

Illallinen:
- 200g raejuustoa
- suklaavanukas

iltapala:
- aftereightejä 2kpl

Anteeks, että olen skeptinen, mutta: pienikokoinen nainen sanoit olevasi ja tuossa listassa on yli 9kg tavaraa kaloreita +7500, proteiinia +700g, hh +600g rasvoja melkein 400g. Kalorit vielä menis läpi, mutta 7kg kiinteetä ja 2-3kg nesteitä ei oikein toimi. Samakun 100kg mies söisi 20kg sikanautaa.

Eilisiltana oli kova himo syödä kaikkea.
Varsinainen illallinen jäi välistä ja sitten tulikin illan aikana syötyä seuraava setti:

-5 dl kermaa vispattuna
-1,5 kg raejuustoa (osa sekoitettuna kermaan ja osa maustettuna)
-200 mozzarella juustoa
-1 Kurkku
-700 g suklaata (pähkinä ja nougat)

Lisäksi oli tajuton jano. Meni useita litroja kivennäisvettä.

Tänään perinteinen aamujuoksu (1h, hieman yli 10km) sujui erittäin kevyesti. Siihen päälle tuli tehtyä muutama tiukka käsiliike laitteissa.
Töiden jälkeen kokeillaan jalkalihaksia. Ennustan kohtalaisen hyvin sujuvaa treeniä :-)

Itte piän mättöpäivän aina rapulapäivänä.

Jos perjantaina dokailen sen mäyriksen, niin lauantaina haetaan pizza, 1,5l kokispullo, pari suklaalevyy :D Ja monesti jatkuu viä Su jonkun verran.

Itte piän mättöpäivän aina rapulapäivänä.

Jos perjantaina dokailen sen mäyriksen, niin lauantaina haetaan pizza, 1,5l kokispullo, pari suklaalevyy :D Ja monesti jatkuu viä Su jonkun verran.

Eikä pidä unohtaa, että siinä mäyriksessäkin on n.1700 kaloria päivän syömisten päälle ;)

Itekin vedän yleensä krapulapäivänä samalla sit mättöpäivän. Viimeks tuli vedettyy alkuun perus ehrmanni ananasmurskalla koska muuta ei ollu kaapissa:) No sitten mäkkäristä teambox ja big bacon plus-ateria, päälle vielä 300g karkkia ja pari suklaapatukkaa:hyvä:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom