Mättöpäivä

Tänään (eilen) tuli pidettyä mättöpäivä (3kk dieettiä takana):

1*Bic Mac -hampurilainen
1*McFeast -hampurilainen
5*juustohampurilainen
1*iso suklaapirtelö

300g karkkia
275g juustonaksuja
1l maitoa

2*Pollo Americana pizza
1*Pekoni BBQ -pizza
3l kokista

puolikas parsakaali (pitäähän sitä kasviksiakin...)

saldo: 10204 kcal; p: 393g, hh: 1287g, r: 388g

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tänään (eilen) tuli pidettyä mättöpäivä (3kk dieettiä takana):

1*Bic Mac -hampurilainen
1*McFeast -hampurilainen
5*juustohampurilainen
1*iso suklaapirtelö

300g karkkia
275g juustonaksuja
1l maitoa

2*Pollo Americana pizza
1*Pekoni BBQ -pizza
3l kokista

puolikas parsakaali (pitäähän sitä kasviksiakin...)

saldo: 10204 kcal; p: 393g, hh: 1287g, r: 388g

Oho, tuossa on mäsäytetty =D ja minä kun luulin että minun mättöpäivälle ei kukaan vedä vertoja :D

Jouluruokailuilla en sitten saanukkaan shokeerattua kehoa tarpeeks. Painonputoaminen on laskenut siitä noin kilon viikkotahdista, puolenkilon viikkotahtiin. Joulusta paino pudonnu 1.9 kiloa... Täytynee viikonlopulle suunnitella mättöpäivä jos sitä sais tavaran kiertoon, ei meinaan oo paskakaan tullu kolmeen-neljään päivään :(

Toissapäivänä innostuin ABC: aamupalalla: lautasellinen puuroa, lautanen muroja, lautanen mysliä. 5leipää johon kunnolla täytteitä, 6karjalanpiirakkaa, 4lasia maitoo, 2 kuppia kahvia, 4 kananmunaa ja 10 nakkia! Ei tarvinu tämmösen 75kg rimpulan pariin tuntii syödä. Sit päälle vielä suklaapatukka ja battery.

Ei joo varmasti tarvinu santsata :D Itellä tekis pirun tiukkaa tommonen aamupala.. :wtf:

Mites ois tällänen ateria mättöpäivälle? 79 046 kaloria :kuola: "A bird in a bird in a bird in a bird in a bird in a pig."

Bacon strip, Bacon strip.. Oh man..

Noi mättöpäivät rajottuu yleensä viikonloppuu, kunnon kebun, pizzan tai hesen kaloreiden seurassa :hyper:

Joo, no perjantaina illalla meni tosiaan varmaan ...

puoli pelliä kalapuikkoja,
kokonainen leipäjuusto,
varrasruisnokkosleipää sulatejuustolla ja sokerisella sinapilla,
3 weetabixiä ja talkkunaa
vaalea sämpylä

saas nähä miten nousee niin... kaloreita en kyllä tosta ees laskenu.

Ens viikolla mättöpäivä. Rullakebab tuplalihalla ja aurajuustolla...:kuola:

Mä syön normaalisti aina n. 1500 kcal päivässä.

(163,4cm/47-48kg, 17.v)

Teen 2 vatsatreeniä kotona viikossa, ja juoksen 40km/vko.

Eli, en tiedä paljonko olen miinuksella. Mutta mättöpäivänä (joka tulee aina joskus) syön ihan hulluna sellaista ei-herkkua, tyyliin vaaleaa leipää, kalapuikkoja, juustoa, karjalanpiirakoita...

Voiko noista oikeasti paino nousta, kun pystyn syömään niitä ihan järkyttävästi.

En ole edes mättöpäivinä mitään kaloreita luonnollisesti vaivautunut laskemaan.

Tiiäkkö rime mulla oli jonkun aikaa sama juttu, että olin hurjilla miinuksilla ja ahmin sitten aivan sikana yhtenä päivänä. Mutta eihän sun tarvitse olla millään miinuksilla jos painat 48 kg!!! Lisää sitä normi safkaa joka päivälle, treenitkin sujuu varmasti paremmin.

Ens viikolla mättöpäivä. Rullakebab tuplalihalla ja aurajuustolla...:kuola:

Korjaus: tänään rullakebab tuplalihalla ja aurajuustolla *röyh*

Lauantaina tulee käytyä vähintään 2 kertaa heses+ pullakahvilla, pitää mennä 2,5h matkan päähän muuttopuuhiin. Kirjataan sitten lauantai-iltana mitä kaikkee on tullu syötyä.. :D

340g pekonia, 6 kananmunaa, 4 paahtoleipää vaahterasiirapilla, 2 bratwurstia, 4 kuppia kahvia, 4kpl Subway 30cm patonkeja, 6l coca colaa, 4kpl snickers ja 6kpl arnold:sta ostettuja donitseja.

Aamupalaksi pyttipannua+2 kpl fazerina patukkaa ja susette vanukas, sitten rullakebab sekä supersalami pizza. Tämän jälkeen vielä synttärikakkua+kinkkupiirakkaa ja heseltä arizona-ateria sekä iso pussi aakkosia.

Eilinen tankkaus
1.ruoka puolet troijan isosta riisikebabista fetakuutioilla. Ei yksinkertaisesti mahtunut enempää napaan. Oulun paras kebabbi
2.ruoka 450g irtokarkkia. mmm väyrysenpää namuja
3.ruoka toinen puolikas kebabista
4.ruoka proteini patukka
5.ruoka lasagnea lautasellinen
6.ruoka Jäälin grillin tupla messinburger, Oulun paras hamppari
7.ruoka parit suklaapatukat, suklaa vanukas, XXl paksupepe ja pringles tötsä dipillä

Vähän liikaa tuli "tankattua" noin eka tankkauspäiväksi.

Pitääks porukat näitä mättöpäiviä treenipäivinä vai lepopäivinä? Ku mul ois täs lihaksenkasvatuskausi menos ja ajattelin et vois pitää päivän jona vetää perhepizzan ym. nii onks lepopäivä parempi vaihtoehto sit sellasel? Pitää koittaa et mitä tapahtuu sit sen pizzan jälkee, ku oon nyt aika maltillisil plussil vetäny ettei fläsää kertyis kamalast packin pääl^^

Ainakin savolaisen maken blogista joskus luin että hän vetäs 2x2,5h treenisessiot joskus "syönti"päivänä. Mun mielestä on turhaa hifistelyä, että jos treenaa samana päivänä hiilarit imeytyis paremmin jne.. Varsinkin jos vetelee jotain pitsaa yms. niin ei siinä puhuta hiilaritankkauksesta vaan mättöpäivästä, joten jollain treenillä ei ole mitään väliä.

Treeni kulkee yleensä helvetin hyvin jos on syöny myös hyvin. Joten jos mättää vaikka mättöpäivänä jäätävän määrän kaloreita ja vetää samana päivänä jumpat niin kyllä ne lihakset sen imee tehokkaasti ja jumppa kulkee. Jossain bodauslehdessä kauan sitte luki, että jos pitää mättöpäivän ja pitää vetää sitten pitsaa ja kebua niin parashan se olis samana päivänä vetää jäätävät treenit niin menee parhaiten kalorit käyttöön vs. kuin vain on ja makaa. Mieluiten vielä kovan treenin jälkeen.

kaloreista en oo ihan varma mut Hanska-Jonen kanssa otettii Expo viikonloppuna vähän rennommin ja omapaino nousi kahdessa päivässä 9,7KILOA, että kai tossa joku 20000kcal on kitusiin mennyt =O

Suositut

Back
Ylös Bottom