Mättöpäivä

Mättöpäivä ketjussa ei tarvitse yhden leipäpalan välipaloja päivitellä. Vedä pussi ruispaloja, kilo edamia ja puolikas sian pakara, niin voidaan puhua mättöaterista.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla tänään kaikkien aikojen mättöpäivä!

Kaurapuuroa iso lautasellinen
Raejuusto+lesitiiini+mehukeitto
Banaani
2 Bebe-leivosta
Voisilmäpulla
3/4 pussillinen vaaleita Pågen leipiä + margariinia
1 paketti sulatejuustoviipaleita
300g irtokarkkeja
omena
3 suklaapatukkaa
1/2 pellillistä itse tehtyä pizzaa
300g lakuja
Suklaakonvehteja, lontoonrakeita
Vuohenjuustoja
3 siideriä

Eikä tehny ees tiukkaa! Mä en tajua, että oon ollu 8 viikkoa dieetillä niin luulis, että mahalaukku ois pienentynyt aikast paljon. Että miten tota mättöä pystyykin vetämään noin paljon, enkä oo ees ähkytäynnä. Vaikkei kyllä nälkäkään ole.. Huomisesta sitten taas kiristely jatkuu.

Plääh, tulipas vetästyä.

07.00 Tonnikalapurkki, mehukeittoa ja kuppi teetä
10.30 250g rahka, 250g jogurtti, 100g mustikoita
12.00 Kananrinta, 50g puuro+20g ruisleseitä, 50g mansikoita, ja mustikoita + 1dl mehukeittoa. Ja iso päärynä.
15.00 Lihapullia varmaan 10-12kpl, vuori salaattia.
17.00 lihapullia toinen 10kpl, 250g jogurttia, 100g mansikoita, mustikoita & karhunvatukoita. Ja kaks omppua.
19.00 Kaks isoa palaa omenapiirakkaa, 3/4 pakettia kulta-marie keksejä.

Himot ainakin katosi, ja hyvä näin, koska enempää ruokaa mun 172cm varteen ei olisi enää saanut ängettyä. Nytkin maha on kun jumppapallon ois nielassu. Noh, huomenna tuskin askel painaa, ja treeni maistunee paremmalta.

Eilen:
200g jauheliha
n. 100g proteiinipasta
3 ruisleipää voilla&juustolla
Irtokarkkeja 700g :wtf:
Suolapähkinöitä n.200g
Pringles tuubi
Pims-keksejä (vai mitä ne nykysin on) koko paketti
Niin ja limpparia n. 2litraa :rock:
Tänään:
Tonnikala öljyssä, eikä ole nälkä :rolleyes::D

Kuinkas toi mättöpäivä olisi suositeltava ajoittaa kun olen nyt 2 viikkoo ollu ketoosilla ja paino pudonnut 5kg, ei tekis mieli mätätä ku pelkään tota painonnousua taas mutta muuten tekis mieli tankata, onko 2viikon välein liian usein vai pitäiskö ottaa 3 viikkoo

+ 9kg nyt dietattu, ja eilen oli ensimmäinen cheattipäivä.

Eilisen aikana tuli syötyä mm.

n. 500g maitorahkaa.
- 4 kpl lettuja, hillolla.
- 3 kpl jugurttia.
- 6 palaa leipää, lisukkeilla.
- n. 400g kanan rintafileitä.
- mass - protskusheikki.
- 200g irtokarkkia.
- 0,5l jäätelöä.
- 1 rullakebab.
- paketillinen cookie-keksejä.
- 2 kpl twixejä, 2kpl tuplia.

Eilen
- 2 porkkanaleivosta
- munkki
- lihapasteija
- banaani
- rahka+ mehukeitto
- 2plo Protein 40
- hampurilaisateria
- irttareita 70g
- suklaalevy 140g
- 2 lonkeroo

Tänää tähän mennessä
- leipä+ leikkele
- puolikas suklaaleivos
- mars- jäätelö
- spagetti+ kastike
- xxl pepe laku

Ja vielä ainaki palkkari, toinen satsi spagettii+ kastike, suklaata :D

Kyllä, olen sika. Aina sillön tällön :hyvä:

Eilen tuli repästyä ketoosilla pieni tankkauspäivä.
Aamupala: 5kpl taikaruis paahtoleipiä, 2kpl banaaneja, viilis, 1l maitoa, 0.5l kahvia
Lounas: arnolds donutsin creme maitosuklaa donitsi + kahvi
Välipala: 300g sirkusaakos karkkeja
Päivällinen: maitorahka, mehukeitto, 0.5l kahvia
Iltapala: paketillinen pims appelsiinisuklaa keksejä
Lisäks päivän aikana 1l ed energiajuomaa.

Olo ei ollut illalla kovin mainio.

Mätöstä

Varmaankin tähän löytyisi vastaus jos jaksaisi kaikki aikaisemmat sivut lukea huolella läpi, mutta kun ei vaan jaksa :D Asiaan: Eli jos treenaa 3x viikossa sali, 3x vapaaottelutreenit, 2x lenkki ja aina muutaman kerran viikossa vapaa-ajalla potkunyrkkeilee säkkiä, sekä kiinnittää ruokavalioon huomiota, eli pienillä kaloreilla mennään liikkumiseen nähden. Niin onko minulla tarvetta pitää aina silloin tällöin sellainen "mättöpäivä" ettei kroppa ala palaa puoliliekillä? Vai onko tuo ongelma vielä tällä treenimäärällä ajankohtainen. Niin ja salilla menee 1½-2h, vapari 1½h ja lenkki 40min-1h ja ikää 16v ja poika siis olen. Mitat 178cm/68kg jos niillä on jotain merkitystä.

Varmaankin tähän löytyisi vastaus jos jaksaisi kaikki aikaisemmat sivut lukea huolella läpi, mutta kun ei vaan jaksa :D Asiaan: Eli jos treenaa 3x viikossa sali, 3x vapaaottelutreenit, 2x lenkki ja aina muutaman kerran viikossa vapaa-ajalla potkunyrkkeilee säkkiä, sekä kiinnittää ruokavalioon huomiota, eli pienillä kaloreilla mennään liikkumiseen nähden. Niin onko minulla tarvetta pitää aina silloin tällöin sellainen "mättöpäivä" ettei kroppa ala palaa puoliliekillä? Vai onko tuo ongelma vielä tällä treenimäärällä ajankohtainen. Niin ja salilla menee 1½-2h, vapari 1½h ja lenkki 40min-1h ja ikää 16v ja poika siis olen. Mitat 178cm/68kg jos niillä on jotain merkitystä.

Tossa iässä ei kannata syödä liian vähän, varsinkaan jos kasvupyrähdys on kiihkeimmillään, niinkun useimmilla tuossa iässä. Suosittelisin vaan, että reilusti kunnon rehtiä ravintoa vaan naamariin joka päivä. Sikailuun asti ei kuitenkaan tarvitse mennä.

Eilen oli synttärit, joten piti hiukan höllätä diettiä. Alas meni noin puolikas sacher-kakku, muutama sata gramma irtokarkkeja, 3 siideriä ja yksi olut sekä vielä muutama kourallinen sipsejä. Olin niin ähkynä ettei normaaliruokaa jaksanut juurikaan syödä =/

Meni äsken syöminen vähän överiksi...
Iltapala:
5-6 lautasellista salaattia (kaalia, jäävuorisalaattia, tomaattia, kurkkua, paprikaa, sipulia)
Seuraavat ruuat oli sitten "täytteenä" salaatin kanssa.
Raejuusto: 400g
Naudanjauheliha:250-300g
Filesuikale: 150g
Kananmuna: 1kpl
Ketsuppi

Vähän reilu puoli tuntia tuossa meni kun minä nuo naamaan vetäisin.
Ei tuossa annoksessa nyt mitään järkeä ollut, mutta dietillä kun olen niin ajattelin että syödään nyt kuitenkin terveellisesti. Proteiinia ainakin tuli jos ei muuta:D

Eilen meni pitkään töissä ja syömisen väli venähti yli 5h, niin piti mennä nopeesti duunin jälkeen mäkkärissä käymään. Tuli vetästyä 2 Big Bacon:ia ja 1 tuplajuusto, kaloreita noissa 2030 :D Tuli kyl noista niin täyteen et ei olis enempää millään pystyny vetää...

Eilen vedin semmosen ihan kivan päivän :P
aamupala 500 g rahkaa
koulussa pari lautasellista lihapullia ja perunaa.
välipala purkki tonnaria
Treenin jälkeen kotona kananfilettä paketillinen olisko ollu 4-5 + perunat ja salaatit päälle
iltapalan söin pizzeriassa: iso rullakebab tuplalihalla
yöpalana 2 kpl saariosten pizzoja

Joo, hyi helevetti, huomisesta alkaen tämä kolli on dietillä. Hiilareitakin voisi rajoittaa ainakin viikon ajan. Tuli tunnin sisään ahdettua naamariin kaks jättipäärynää ja lukematon määrä mokkaruutuja. Sokerihumala, hyvää päivää. Ärsyttää vaan dietata, kun muuten siihen ei ole mitään tarvetta, paitsi alimpien vatsapalikoiden kohdalta, jossa on juuri sen verran löysää, ettei ne näy edes vatsa tyhjillään. Noh, kipu kasvattaa luonnetta, vai miten se nyt meni.

Eilen tosiaan tempasin mättöpäivän tynkää, ku kolme viikkoa ja 4.7kg takana. Ja jumaliste, kylläpä sitä hikeä tulee näin seuraavana päivänä tolkuttomasti, pyörällä heitin tommosen vajaan kympin nopeatemposen lenkin ja kaikki kamppeet päästä varpaisiin hiestä märkänä.

Dieetti on alkanu hyvin, huomenna tulee pari viikkoa täyteen ja ajattelin pitää tossa keskiviikkona tai torstaina mättöpäivän. Homman nimi on se että pitäs ottaa (keskiviikkona) alkoholia kun on bileet. Mietin sitten että kumpi on parempi dieetin kannalta, keskiviikkona mättäminen ja päivän päätteeks alkoholia, jolloin kaloreja tulee aivan hirvee määrä yhdelle päivälle, vai keskiviikko alkoholia lukuunottamatta dieetillä ja torstaina krapulassa sit mättöpäivä?

Jotenki tuntuu et keskiviikkona helvetisti kaloreja kuulostaa paremmalta kun keho ei kuitenkaan niitä kykene imemään kaikkia, mutta toisaalta torstaina on vielä varmastikin aineenvaihdunta jumissa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom