Mättöpäivä

Tossa video (kahdessa osassa) joltain heebolta cheattipäivää koskien. Ihan fiksua tekstiä joltain osin, kai tän tänne kehtaa linkittää:

Part 1
Part 2

Täytyy ite ens kerralla testata tota, että rajaa päivästä vaan sen muutaman tunnin periodin mätölle.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
huome vois vähä tankata, palautua ja katsoa leffoja koko päivän :D On lähes kaikki paikat kipeenä viikon treeneistä, (entiedä miksi) mutta tosiaan vois syödä ruokaa ihan perkeleesti joku 1000-2000 yli kulutuksen, kun ensi viikolla tulossa vielä kovemmat treenit..

Itselläni on myös huomenna suunnitelmissa tankkauspäivä. Tällä kertaa ei siis mättöpäivä. Tai no, broidilla on synttärit, niin kai joku kakunpala tulee syötyä. Muuten ajattelin kokeilla tulevaa bulkkiruokavaliotani jonka aloitan syyskuussa. Kaloreita tulee palkkari mukaan lukien noin 4k, mikä olisi suunnilleen 500 yli kulutuksen.

Olen aina ollut tosi kova syömään puuroa maitoon tehtynä, ja eniten odotan nimenomaan aamiaista. Tuplamäärä puuroa, eli 4dl hiutaleita ja 4dl maitoa, lopuksi vielä öljyt ja raejuustot sekaan. Nam.

Itselläni on myös huomenna suunnitelmissa tankkauspäivä. Tällä kertaa ei siis mättöpäivä. Tai no, broidilla on synttärit, niin kai joku kakunpala tulee syötyä. Muuten ajattelin kokeilla tulevaa bulkkiruokavaliotani jonka aloitan syyskuussa. Kaloreita tulee palkkari mukaan lukien noin 4k, mikä olisi suunnilleen 500 yli kulutuksen.

Olen aina ollut tosi kova syömään puuroa maitoon tehtynä, ja eniten odotan nimenomaan aamiaista. Tuplamäärä puuroa, eli 4dl hiutaleita ja 4dl maitoa, lopuksi vielä öljyt ja raejuustot sekaan. Nam.

Sama homma ettei tuu mitään paskaruokaa tänään syötyä, mutta kunnon ruokaa vaan paljon noin 2 tunnin välein :)

No kyllähän nyt 8 juustohampparia menee kevyesti...mut 12 on kyl jo aika kova. ;) Itekin tulee joskus vedettyä pari-kolme kertaa päivässä mäkkiä/heseä/kebabbia ym. yleensä tämä mun "mättöpäivä" on krapulapäivä. :) Sillon on kokoajan hirvee nälkä.

viime viikonlopun mättöpäivä teki tehtävänsä.... vedin pullaa, irttaria, keksejä, paninia, vanukasta, jukkea, valkoista leipää jne....

paino tänään -4.9 kg tankkauksen jälkeisestä aamusta ja -2,1 kg ennen tankkausta olleesta samalla viikolla bongatusta alimmasta painosta.

perskele sanokaas jtn mättöruokaa ku tarttis illaks tehä :) ei tuu oikee mielee muutako pizza..

Jos tykkäät texmex -pöperöstä niin tee näin:

Paista haluamaasi lihaa (jauhettua, suikaleita, kanaa, nautaa jne) n. 400g tai sen verran mitä tykkäät syödä oliiviöljyssä pannulla ruskeiksi. Lisää pussillinen tacomaustetta lihan sekaan juuri ennen kun se on valmista.
Älä pese pannua, vaan kuulota samalla pannulla ja samassa rasvassa vihannekset. Ota toki lihat ensin pois pannulta. Niin eli vihanneksia, itse tykkään leikata ohuita tikkuja porkkanasta, parsa- ja kukkakaalista (äsköisten varsista tulee hyviä tikkuja, muista käyttää myös nuput). Sekaan myös punasipulirenkaita, mahdollisesti silputtua chiliä, sieniä, palkopapuja. Lähes kaikki vihannekset käy, joita voi kuulottaa. Tarkoituksena on, että vihannekset jäävät rapeiksi.
Kääri lihat ja vihannekset toritilla-lettujen sisään ja aseta täyteen ahdetut kääryleet vuokaan niin, että ne eivät pääse purkautumaan. Kun vuoka on täynnä kääryleitä peittele ne salsalla, itse suosin tätä
Salsan jälkeen kääryleet peitellään reilulla kerroksella juustoraastetta. Uuniin 200 C ja noin 30min, tai kunnes juusto alkaa ottamaan väriä.

Tässä kuva omasta lempimätöstäni ja viipalointivälineestä.
herkku.jpg

hyvää settiä^ :D vois ens kerralla vaikka kokeilla.. menin nyt sitten kun en muuta keksinyt niin tekemään sitä pizzaa :) väliin kinkkua, tomaattia, juustoa, aurajuustoa, ananasta, herkkusieniä ja päälle oreganoa :P

E: siis ei väliin vaan päälle* :D

Tänään vapaata ruokavaliosta:

Aamulla ruisleipää ja kylmäsavuporolevitettä paljon kahvin ja Ehrmanin kera.
Väliin reipas gaineri
Lounas/päivällinen liekkisiipiä, salaattia, uusiaperunoita, grillimakkaraa, grillattuja isoja katkarapuja
Väliin kahvia, suolakeksejä ja iso viineri
Nyt illalla vielä iso setti leipää, rahkaa, dippiä ja perunalastuja...

viime viikonlopun mättöpäivä teki tehtävänsä.... vedin pullaa, irttaria, keksejä, paninia, vanukasta, jukkea, valkoista leipää jne....

paino tänään -4.9 kg tankkauksen jälkeisestä aamusta ja -2,1 kg ennen tankkausta olleesta samalla viikolla bongatusta alimmasta painosta.
Tää on jotain ihan käsittämätöntä! :wtf: Mulla varmaan kroppa nappais joka ainoan gramman tuommosista syömisistä niin nopeesti rasvakudoksiin, ettei ehtis kissaa sanoa! :D En tajua miten jollain on semmonen aineenvaihdunta, että tuommoset mätöt menee tuosta vaan, ja taas on painoa kohta muutama kilo vähemmän!

Tää on jotain ihan käsittämätöntä! :wtf: Mulla varmaan kroppa nappais joka ainoan gramman tuommosista syömisistä niin nopeesti rasvakudoksiin, ettei ehtis kissaa sanoa! :D En tajua miten jollain on semmonen aineenvaihdunta, että tuommoset mätöt menee tuosta vaan, ja taas on painoa kohta muutama kilo vähemmän!

Riippuu kalorimäärästä ja onko vetäny esim kunnon volyymitreenin jaloille ja kuin pahoilla miinuksilla on kituutellu unettomia öitä jne;) Kyllähän tolla listalla voi olla vaikka miinuksillakin tuon päivän:) Mäki voin luetella tän päivän safkat klo 18 jälkeen(sitä ennen normi liha-salaatti-riisi-öljy-pähkinä-settiä) : pizzaa suklaata jäätelöä. Litra jäätelöä, 300g levy suklaata, ja kolme lidlin 300g margaritajuustopizzaa laittaen 200g salamia pizzojen päälle. Ja huomenna nälkä taas luultavasti ja paino senku tippuu.Aineenvaihduntaa boostattu taas:)

Mä oon monesti miettinyt tätä mättöpäiväjuttua ihan ei-dieettaavan ihmisen kohdalla. Jos vetäis yhden päivän esim. kuukaudessa silleen, että söis mitä sattuu ja kaloreita paukkuis nyt vaikkapa joku +3500 enemmän kuin normipäivänä niin eihän se voi vaikuttaa paskaakaan painoon pitkällä aikavälillä? Lihominen ja laihtuminen kun ei tapahdu yhdessä yössä vaan on pidemmän aikavälin juttu. Toki turvotus olis varmaan huippuluokkaa...

Joo ei tommoset pienet notkahdukset näy pitkällä aikavälillä missään, varsinkaan kun on huolella suunniteltu dieetti päällä. Tekee vaan gutaa niin fyysisellä kuin psyykkiselläkin osastolla :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom