Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itselläni on myös huomenna suunnitelmissa tankkauspäivä. Tällä kertaa ei siis mättöpäivä. Tai no, broidilla on synttärit, niin kai joku kakunpala tulee syötyä. Muuten ajattelin kokeilla tulevaa bulkkiruokavaliotani jonka aloitan syyskuussa. Kaloreita tulee palkkari mukaan lukien noin 4k, mikä olisi suunnilleen 500 yli kulutuksen.
Olen aina ollut tosi kova syömään puuroa maitoon tehtynä, ja eniten odotan nimenomaan aamiaista. Tuplamäärä puuroa, eli 4dl hiutaleita ja 4dl maitoa, lopuksi vielä öljyt ja raejuustot sekaan. Nam.
perskele sanokaas jtn mättöruokaa ku tarttis illaks tehä ei tuu oikee mielee muutako pizza..
perskele sanokaas jtn mättöruokaa ku tarttis illaks tehä ei tuu oikee mielee muutako pizza..
Mitä helvettiä? Onko tommosen sapelin hallussapito edes laillista?
Saahan sitä olla hallussa vaikka samuraimiekka, kuha ei kylillä sen kans heilu
Tää on jotain ihan käsittämätöntä! :wtf: Mulla varmaan kroppa nappais joka ainoan gramman tuommosista syömisistä niin nopeesti rasvakudoksiin, ettei ehtis kissaa sanoa! :D En tajua miten jollain on semmonen aineenvaihdunta, että tuommoset mätöt menee tuosta vaan, ja taas on painoa kohta muutama kilo vähemmän!viime viikonlopun mättöpäivä teki tehtävänsä.... vedin pullaa, irttaria, keksejä, paninia, vanukasta, jukkea, valkoista leipää jne....
paino tänään -4.9 kg tankkauksen jälkeisestä aamusta ja -2,1 kg ennen tankkausta olleesta samalla viikolla bongatusta alimmasta painosta.
Tää on jotain ihan käsittämätöntä! :wtf: Mulla varmaan kroppa nappais joka ainoan gramman tuommosista syömisistä niin nopeesti rasvakudoksiin, ettei ehtis kissaa sanoa! :D En tajua miten jollain on semmonen aineenvaihdunta, että tuommoset mätöt menee tuosta vaan, ja taas on painoa kohta muutama kilo vähemmän!