Mättöpäivä

Niin, näin varmaan normitilanteessa ja normi aineenvaihdunnalla! :D Mutta mitenkäs sitten, jos on onnistunut hankkimaan itselleen häiriöisen kilpirauhasen(tai häiriön sinne kilpirauhaseen) ja aineenvaihdunta on takuulla hidastunut? Tämän hetkistä tilannetta tosin on hankala arvioida, mutta uskoisin, ettei nyt ainakaan ihan täysissä voimissa tuo aineenvaihdunta ole.. :rolleyes:

Tästä olisikin kiva kuulla samassa tilanteessa olevien kommentteja tuosta mättöpäivästä ja aineenvaihdunnan tasosta. Jos se aineenvaihduntaa pyörittävä hormoni tuleekin purkista, niin onko se aineenvaihdunta silloin jatkuvasti sama? Eli, tämmöisillä mättäpäivillä ei olisikaan merkitystä? Tokihan se ruoka vramaan vaikuttaa mm. lämmöntuottoon(vai vaikuttaakohan siihenkään enää..), mutta vaikuttaako se loppupeleissä aineenvaihdunnan nopeuteen juurikaan, lääkittynä ollessa siis??

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mun tämän päivän hyvin suunniteltu tankkauspäivä meni ihan vituiksi. Tarkoitus oli vetää normaali ruokaa sen 4000 kalorin edestä, mutta söin vain kaksi kertaa tavallista ruokaa, ja muut kalorit tulivat sitten broidin synttäreillä. Kakkua ja keksejä tuli ahmittua sen verran että oksettaa.

Mun tämän päivän hyvin suunniteltu tankkauspäivä meni ihan vituiksi. Tarkoitus oli vetää normaali ruokaa sen 4000 kalorin edestä, mutta söin vain kaksi kertaa tavallista ruokaa, ja muut kalorit tulivat sitten broidin synttäreillä. Kakkua ja keksejä tuli ahmittua sen verran että oksettaa.

sama juttu.. piti normi safkaa syödä mutta kuinkas kävikään.

Shagrath ja T.Rintala lohduttautukoon sillä, että KARPO teki saman tempun ja kappas - paino putoaa silti ;)

ja oon tehnyt sen kolmesti tämän 16 vkon aikana. kuten sanottua, valkku on tarjonnut mulle riisikakkuja ja lettuja ja mysliä. minä se kävelin candymanin hyllylle ja lapoin 668 g irttareita pussiin. no oli mulla pari bodaria seurana niitä mutustelemassa. terve vaan yhdelle suomen mestarille ja yhdelle tulevalle suomen mestarille. että kyllä sitä sekoillaan näiden ruokien kanssa paremmissakin perheissä.

no panic siis t.rintala ja shagrath. huomenna on jalka kevyt ja koko alkuviikko menee mukavasti huuruissa. ke-to alkaa sitten taas kiristämään korvien välissä. paskinta on vaan se, että se tankkailu alkaa houkuttamaan uudestaan kun kerran pääsee makuun :)

mut ei tää oo niin kuolemanvakavaa. toki, mitä enemmän kärsit sen kirkkaamaan kruunun saat :)

Rahkaa, kalakeittoa, kakkuja, moccapaloja, limsaa, fanipaloja, olutta ja lissää olutta. Tänään päivällä ehkä grillaileen viel. :D Parin päivän mättöputki.

Oletko Karpo millasilla miinuksilla muuten? Tasan kaks viikkoo tankkaukseen täällä suunnassa... Kauraleipä, letut, pannari, keksit, ruikkari.. here i come...

Oletko Karpo millasilla miinuksilla muuten? Tasan kaks viikkoo tankkaukseen täällä suunnassa... Kauraleipä, letut, pannari, keksit, ruikkari.. here i come...

16 vkoa sitten lähdin n. 2000 kcalista ja siitä on tiputeltu alas. en kehtaa edes sanoa kuinka alhaalla olen nyt nämä kaksi viimeistä viikkoa. mutta dieetin pääkesto meni n. 1500 kcalin paikkeilla.

pitää muistaa, että kalorit on mulla pakosti aika matalat, koska olen aikanaan syönyt kroppani tärviölle. paastonnut, ahminut, paastonnut ja kituuttanut. insuliiniresistenssiäkin sairastin joskus, mutta käsittääkseni se on nyt jo parantunut huimasti. lisäksi aineenvaihduntani on 36 v estrogeenihirmun aineevaihdunta. en suosittele kenellekään yhtä alhaisia kuin millä itse menen. toisaalta olen tämän valmis nyt ohjattuna tekemään ja tiedän, että enemmän kovaa päätä tulen tarvitsemaan palautteluvaiheessa. toivottavasti pääseen piakkoin takaisin tuonne 1800 kcal - 2000 kcalin paikkeille.

mutta yhteenvedettynä, omat kalorit olleet laskusuuntaiset koko dieetin ajan. tankkauspäivät sopivat siihen oikein hyvin ja niistä on ollut selkeä hyöty, sekä kropalle, että päälle.

Itse 18v ja liikun siellä 1450-1580 kcals paikkeilla, kaippa tuo tankkaus antaa tähänkin bodyyn sitten puhtia kun meinaa junnata aikalailla paikallaan :S

hmm.. no ihan näin tietosesti ja näin paljoilla miinuksilla alkaa seitsemäs viikko huomenna. 1 herkku päivä oli viikko sitten, seuraava tän kuun lopulla vasta :-) sinnitellään sinnitellään!

Kait eilistä voi kutsua vähän mättöpäiväks, tai oikeastaan söin tämän juuri ennen nukkumaan menoa mutta kuitenkin.
800g jauhelihaa
200g makaroonia
200g sipsejä

Tänään dietti jatkuu..

Tänään jo syötynä.. Karjalanpiirakoita 3kpl päällisineen, sokerijogurttia. Bigmac ateria plus kokona, suklaata. viel tulee vedettyä pitsaa, poppareita karkkia ja lisää suklaata =P

Tänään tullut jo vedettyä 4 Big Mac, 3 juustohampurilaista, 30cm subway patonki ja 3 litraa coca colaa

Pidätttekö te ainoastaan dieetillä näitä päiviä? Kun ite tullu pidettyä vaikka enää edes dieetillä olekaan :D

juuri niin red monkey puhuu asiaa.. Turha sitä on offilla pitää mitään erikseen, syödä vaan ku siltä tuntuu.. niin ainaki ite teen. Mulla oli eilen eka mättöpäivä =)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom