Mättöpäivä

Joo kyllä syyä pittää sillon ku näläkä on. Itsehän syön ehkä n. 2-3 tunnin välein ettei vaan verensokeri pääse romahtamaan. Sitten ku syödään, niin syödään kunnolla.

No eilenki perus proteiinipitoista kotiruokaa koko päivä + välipalaksi ufs phase + tomaatti ja sit illalla tais mennä puolikas sipsipussi (vähä repsahti, mieliteko :wtf:)

offtopic mut olkoot: n. 3-4kk sitten painoin 68kg, nykyään parhaimmillaan 73kg :) rupesin syömään kunnolla...:rolleyes:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
2 hesburgerin kerrosateriaa+koolla, +2kurkkumajoneesi dippiä omnomomnom. Kaikki siis kerralla nassuun ja tänään mennyt 3l colaa :D Just äskön tuli vedettyä maksamakkara leipiä 5+colaa :)

Ollu viimeset 3 kuukautta pelkkää mättöä :D repikää siitä. Joka päivä vaan jotaki kokista sun muuta. :D Treenata sentään oon jaksanu ja tänään tuli "pieni" muutos ruokavalioon :).
Ja just äsken meni 2 pulloo kokista (isoo) :D

Ollu viimeset 3 kuukautta pelkkää mättöä :D repikää siitä. Joka päivä vaan jotaki kokista sun muuta. :D Treenata sentään oon jaksanu ja tänään tuli "pieni" muutos ruokavalioon :).
Ja just äsken meni 2 pulloo kokista (isoo) :D

Jatkat tota rataa, niin saat pian soitella ja varata aikaa hammasproteeseja varten.

Ah tätä onkin jo odoteltu, 70g kaurahiutaleista puuroo, hilloo, vähän raparperi piirakkaa, muutama keksi, korppu. Tää oli vasta aamiainen :) Alotin kyl salaa eilen illalla jo muutamalla hapankorpulla ja parilla keksillä :eek:
Tiedossa vielä, lettuja, jädee, pastaa, uusia perunoita, ite tehtyä valkosipuli patonkia, ruisleipää.. Ei nyt ihan menny puhtaaks tankkaukseks niinkun suunnittelin mutta ei kai noi muutama keksi ja piirakan palanen mua tapa.. päinvastoin :hyper:

Itsellä on nykyään ongelma, että ei vaan mene safkaa samalla mallilla alas. Rupee tökkimään fyysisesti ja sitten alkaa myös tulla huonoa omaa tuntoa liiasta syömisestä. Tiedän, naurettavaa tuo liika miettiminen :)

Vaimon sukulaiset oli käymässä muutaman päivän, ja tullut hiukan mässäiltyä parina iltana. Oli tarkoitus pysyä tiukkana, kun ensi vkl tulee kuitenkin ryypättyä festareilla kolme päivää, mutta sorruin =/ Nooo, otan hiukan lisäaeorobisia ensi viikolla...

Sunnuntaina luvassa valovuoden kestäneen dietin toinen kunnollinen sikailumättö..on sitä jo odoteltukin :hyvä:

Mahalaukku sitten tietenkin pienentynyt niin paljon matkalla (103kg -> 85kg), että taitaa pötsi tulla täyteen jo toisesta rullakebusta ja alle kilosta täytelakuja :jahas: Noh..kaikkeni yritän.

Hyvin olet kyllä tiputtanut. Itselläni ei kilomäärällisesti ole NIIN hirveästi tullut alas, mutta kropan malli on kyllä muuttunut sitäkin enemmän. Paino mennyt 102,6kg -> 94,6kg tammikuun lopusta. Matkaa kireään kuntoon on vielä kilokaupalla, enkä usko että sinne asti jaksan edes pusertaa. Jatkan vielä pari kuukautta ja katson mihin asti pääsen ennen kuin alan syödä taas kunnolla syykuussa.

Nyt kesäkaudella olen kieltämättä lipsunut aiemmin orjallisesti noudattamastani ruokavaliosta silloin tällöin, mutta olen kokeillut liikkua sitten enemmän.

Hemmetti soikoon, kun tekis niin hemmetisti mieli pitää edes jonkunlainen mättöpäivä, mutta on niin kauan ollut tiukka ruokavalio, että toi siitä lipsuminen tuntuu vaan ihan mahdottomuudelta. Varsinkin kun en mikään lumimiehen kokonen jässikkä ole, niin väkisin ajattelee, että jo yhden mättöpäivän jälkeen muistuttaa keskivartaloltaan michelin-miestä :D

Varsinkin kun en mikään lumimiehen kokonen jässikkä ole, niin väkisin ajattelee, että jo yhden mättöpäivän jälkeen muistuttaa keskivartaloltaan michelin-miestä
Enpä usko että todennäköisyys tuohon on järin suurta luokkaa.

Voithan sä pitää mättöpäivän niin, että syöt paljon puhdasta ruokaa, sen sijaan että mässäilisit kaikella epäterveellisemmällä muonalla. Itse kun en herkkuja syö, perustuu mättöpäivä tämän kaltaiseen menettelytapaan.

Voithan sä pitää mättöpäivän niin, että syöt paljon puhdasta ruokaa, sen sijaan että mässäilisit kaikella epäterveellisemmällä muonalla. Itse kun en herkkuja syö, perustuu mättöpäivä tämän kaltaiseen menettelytapaan.

Jep, ei mulla mitään hirveetä shaissea uppoaisi edes mättöpäivänä, ruokasokeri kun on ollut pois ruokavaliosta jo kolme vuotta, niin kaikki ällömakeat lähinnä etoo. Kunnon lakut tosin himottaa, samoin kunnon suklaa.

Olipas oikein mättöviikonloppu meikätytsyllä! Lauantaina kaikkia ihania herkkujuustoja, pähkinöitä, jäätelöä ja kunnon kännit! Sunnuntaina sitten krapulaan tonnikala-fetapizza, vaniljajäätelöä mansikoilla ja 200g irtokarkkeja. Possuilua ihan huolella! Tänään paluu normiruokailuun ja tällä viikolla ei sitten herkkuja ja alkoholia nautita ollenkaan. Ja salilla saa pelit ja vehkeet kyytiä!

Sunnuntaina luvassa valovuoden kestäneen dietin toinen kunnollinen sikailumättö..on sitä jo odoteltukin :hyvä:

Mahalaukku sitten tietenkin pienentynyt niin paljon matkalla (103kg -> 85kg), että taitaa pötsi tulla täyteen jo toisesta rullakebusta ja alle kilosta täytelakuja :jahas: Noh..kaikkeni yritän.

Kivaa oli ja nälkä lähti...tai oikeastaan siirtyi. Aamupainoon +4,4kg. Luulisi puhtia löytyvän treeneihin ainakin lähipäiviksi :rolleyes:

Viikonloppu meni festareilla kännin ja paskaruoan merkeissä. Paino +4,5kg \o/

Söin muutaman hampurilaisen, kymmenkunta roiskeläppää, pannupizza-buffetin, muutaman jäätelön sekä runsaasti alkoholia. Nami.

Viikonloppu meni festareilla kännin ja paskaruoan merkeissä. Paino +4,5kg \o/

Söin muutaman hampurilaisen, kymmenkunta roiskeläppää, pannupizza-buffetin, muutaman jäätelön sekä runsaasti alkoholia. Nami.

mulla sama edessä ensi viikonloppuna, eli ruisrock. meinaan kyllä keskittyä juomapuoleen, mutta varmaan tulee muutamat fitness-perunatkin vedettyä. kauhulla odotan lukemia ensi viikolla tähän aikaan, tokkopa ihan yhtä suurta nousua kuin sulla, mutta ehkä prosentuaalisesti omasta saman verran... paljonkos toi on prosentteina sun omasta painosta? olis mielenkiintoista verrata naisen ja miehen eroa tässäKIN asiassa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom