Mäkki, Hese jne

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Haulikko
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei tuo kotipizzan ravintosisältö nyt niin huono ole. Valitse kuitupohja, niin saa kuitua ja makua. Sivuilta saa ravintosisällön ja tietysti rasvaisuuteen saa itse vaikutettua esimerkkinä opera:

Kcal 915,6
Prot 55,85
hh 66,15
rasva 46,45

http://www.kotipizza.fi/Suomeksi/Ravintotietoa/Normaalipizzat

Niin ja oma suosikki tietysti perfetta kuitupohjalla siihen kana, katkarapu, tonnikala, kinkku. Hyvää ja täyttävää on!

Viikonlopun aikana tuli vedettyä kahdet kebab-ranskalaiset, ravintolassa pihvi ranskalaisilla, Hesestä 2 mega-ateriaa, 2 juustoateriaa, 6 majoneesia, 1 pizza sekä juomat ja sipsit sun muut suklaat ja karkit mukaan. Ihan virkistävää vaihtelua tähän ketoilun keskelle :D Tästä taas hyvä jatkaa jouluun :D

Tuoremehu on närästyksen alkulähde. Sillä saa aivan järkyt poltteet.
Jos aivan ylettömät määrät juo. Mutta kun kotona ei ole sen johdosta mitään ilmennyt, vaikka samaa kamaa kyseessä. Ja viikonloppuna totesin, että kun jättää ne ranut suosiolla pois, ei närästys pääse hyvällä todennäköisyydellä iskemään.

Ei tuo kotipizzan ravintosisältö nyt niin huono ole. Valitse kuitupohja, niin saa kuitua ja makua. Sivuilta saa ravintosisällön ja tietysti rasvaisuuteen saa itse vaikutettua esimerkkinä opera:

Kcal 915,6
Prot 55,85
hh 66,15
rasva 46,45

http://www.kotipizza.fi/Suomeksi/Ravintotietoa/Normaalipizzat

Niin ja oma suosikki tietysti perfetta kuitupohjalla siihen kana, katkarapu, tonnikala, kinkku. Hyvää ja täyttävää on!

Minua kalvaa kyllä kamala epäilys noiden ravintotietojen paikkaansapitävyyden suhteen.

Olen muutaman kerran syönyt tuon Tropicanan, kun se on ollut ajoittain tarjouksessa. Mutta minusta se ei missään nimessä ole kooltaan ja etenkään täytteiltään (kinkunpalasia on noin kaksi lusikallista) sitä luokkaa, että taulukon tarjoama proteiinimäärä kuulostaisi realistiselta.
Itse kun olen joskus kotona paistellut pizzoja, joiden olen laskenut sisältävän vastaavan määrän roheiinia, on niissä ollu täytteitä paljon runsaammin.

Ostin äsken McDrivesta 10 juustohampparia = 10€. Söin ne kaikki. Nyt on maha täynnä aamuun asti. Meni taas vähän överimätön puolelle.

Sisältää;

Proteiinia: 160g
Hiilaria: 300g
Rasvaa: 130g
Energiaa: 3000kcal

Miksi kukaan käy Raxissa? Se on aivan onnetonta sapuskaa ja hintakin on hirvittävä (lähes 8e?). Pizzat pelkkää taikinaa minimaalisin täyttein ja muukin tarjoilu vähän mitä sattuu...
Samaan hintaan ja halvemmalla löytyy paljon laadukkaampia buffetteja. Raxi on huonoin buffet, jossa olen eläissäni käynyt ja käyn keskimäärin 3 kertaa viikossa lounaalla eri buffeteissa.

Tosin ymmärränhän minä, jos se on ainoa paikallinen vaihtoehto.

Kaverit halus, niin piti sitten sinnem ennä. Itsekkin pidän kalliina ja ei minän parhaana tuota Raxia, maksaakin helvetti vie 10€ nykysin melkeen.

Viime viikolla kipasin neljä chicagoa hesestä, oli ihan perseestä se barbeque kastike. Ja namnam-sipulikin niin kuraa kuin vaan voi olla. Hyyhhyyh... Ja aurakanakin oli perseestä, ellen siitä vielä itkenyt. Vaihdan kai mäkkäriin sitten.

Lupaus: En enää ikinä osta hesen "kampanjaHERKKUJA"!!

Viime viikolla kipasin neljä chicagoa hesestä, oli ihan perseestä se barbeque kastike. Ja namnam-sipulikin niin kuraa kuin vaan voi olla. Hyyhhyyh... Ja aurakanakin oli perseestä, ellen siitä vielä itkenyt. Vaihdan kai mäkkäriin sitten.

Lupaus: En enää ikinä osta hesen "kampanjaHERKKUJA"!!

Eipä ole yhtään parempia kokemuksia mäkkärin kampanja 'herkuista'. Ostettiin kerran kaverin kanssa jotku shanghai tms burgerit, joissa oli sellaista ruskeaa kastiketta. Jos pystyt kuvittelemaan miltä palanut, vetinen paska maistuu, niin tiedät miltä kyseinen kastike maistui. Tyydyn mäkkärissä käydessä aina siihen kuivaan bigmc purilaiseen, koska tiedän ettei se yleensä sisällä mitään erikoisia yllätyksiä. Ei sillä että kävisin mäkkärissä/hesessä kovinkaan usein.

...ainiin taisin viikonloppuna käydä hesessä...:itku:

Kylllä ite ainakin näin "offilla" kun tuo painon nostaminen muutenkin on vähän hankalaa niin saatan hyvällä omatunnolla syödä kerran tai parikertaa mäkki/kebab safkaa.

Muuten kyllä ruokavalio aika tarkkaa kotioven toisellapuolen siinä mielessä että limuja, mehuja ym ei kaupasta ikinä mukaan edes eksy. En usko että tolla on kärpäsen paskan kokosta merkitystä perus podarin kehityksen kannalta jos kerran viikossa syö jos perus elementit on muuten kohdallaa

Jätkä painaa 75 kiloa ja hankaluuksia nostaa painoa? Vedät maratonin joka viikonloppu? :D

Joo toi taitaa olla vanhaaa inffoa, en oo päiitelly varmaa vuotee. nykyä oisko 173/80 mitat.

Mutta siis, tarkotin vaikeudella sitä että saa ahtaa väkisin sitä ruoaka että paino nousee edes vähä niin sen takia tommonen viikonlopun mäkki keissi tekee iha hyvää :)

edit: "Paino: Läski"

Onneks edes jollain tarttuu ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom