Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Carrolssin Arizonahamppari on herkkua
Rouhesämpylän välissä kaksi pihviä, sipulirenkaita, tomaattia, salaattia, maustekurkkua ja paprikamajoneesia..Nam noi sipulirenkaat tuol välis!
Kyllä täältä saa ihan päivälläkin. Oon ostanu niin monta kertaa etten edes muista.Oma suosikki on Mäkin tuplajättijuusto ja niitä menee vähintään se pari. Harmi että saa aina vaan yöaikaan.
Oma suosikki on Mäkin tuplajättijuusto ja niitä menee vähintään se pari. Harmi että saa aina vaan yöaikaan.
Ootko edes kysynyt? Mahtaako siellä olla quarter pounderiakaan listalla, mutta saa sitä silti.Ai niitä ylipäätään on kaupan vielä jossain.
Minä bongasin sen aikoinaan asematunnelin mäkissä ja tykästyin kovin. Sitten se katosi enkä ole sen koommin nähnyt myytävän enää yhdessäkään mäkissä.
Mistä te löydätte niitä Carrolsejanne? Helsingissä Aleksilla on yksi, Stockalla oli joskus... muita en tiedä.
Kyllä paras hamppari minkä olen koskaan syönyt oli Kämp-hotellin ihana purilainen.=QUOTE]
Eikö se oo jotain 30 euroo ainakin. Ihanan kallista. Lontoossa on joku paikka mistä saa maailman kalleiman hampurilaisen muka, joku 5000 $ oli. Ne ei vaan tiennyt että mä myyn vielä kalliimpia hampurilaisia.
Paras hamppari mitä oon syöny on hesen parmekana, harmi vaan ettei ne normaalisti myy niitä, kävisin muuten joka päivä hesellä.
Taas meni mäkin juustohamppari ja pikmäkateria. Onko kukaan tehnyt vertailua, mikä on Hesen/Mäkin proteiinipitoisin hampurilainen, mieluiten tietenkin sit vielä vähiten rasvaa/hiilareita...