Mäkki, Hese jne

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Haulikko
  • Aloitettu Aloitettu
Hesen paprimajoneesi on #1. Joskus ostan kerrosaterian ja paprikamajoneesia ja
monesti ostan sitä paprikamajoneesiperunasalaattia ja sotken sekaan paketin jauhelihaa. Herkkua :) Ja vielä kun paprikamajoneesia saisi ilman tota perunaa niin olisi parempi...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
sunnuntaina lounaaksi syön yleensä hesessä. tosin kuponkeja pitää olla lompakossa, tai muuten hinnat on kaameet. ennen söin mega-aterian ja kerroshampparin päälle. nykyään osatin 2-3 kerroshampparia ja prismasta pepsimaxit. tämä siksi että ranskalaiset ovat aika pahoja ja pepsimaxiin olen totutellut jo niin turha sitä sokerista versiota on ostaa. nehän on hesessä sitä kamalaa tiivistettä sekotettuna veteen. muut ateriat sitte koulussa ja kotona. onneks lauantainaki saa koulusta ruokaa. ja 2.60e hinta ateriasta ei oo paha :)

Carrolssin Arizonahamppari on herkkua :kuola:

Rouhesämpylän välissä kaksi pihviä, sipulirenkaita, tomaattia, salaattia, maustekurkkua ja paprikamajoneesia..Nam noi sipulirenkaat tuol välis!

Carrolssin Arizonahamppari on herkkua :kuola:

Rouhesämpylän välissä kaksi pihviä, sipulirenkaita, tomaattia, salaattia, maustekurkkua ja paprikamajoneesia..Nam noi sipulirenkaat tuol välis!

Sama hampurilainen löytyy onneksi myös Heseltä :kuola:

Oma suosikki on Mäkin tuplajättijuusto ja niitä menee vähintään se pari. Harmi että saa aina vaan yöaikaan.

Oma suosikki on Mäkin tuplajättijuusto ja niitä menee vähintään se pari. Harmi että saa aina vaan yöaikaan.

Ai niitä ylipäätään on kaupan vielä jossain.
Minä bongasin sen aikoinaan asematunnelin mäkissä ja tykästyin kovin. Sitten se katosi enkä ole sen koommin nähnyt myytävän enää yhdessäkään mäkissä.

Ai niitä ylipäätään on kaupan vielä jossain.
Minä bongasin sen aikoinaan asematunnelin mäkissä ja tykästyin kovin. Sitten se katosi enkä ole sen koommin nähnyt myytävän enää yhdessäkään mäkissä.
Ootko edes kysynyt? Mahtaako siellä olla quarter pounderiakaan listalla, mutta saa sitä silti.

Työpaikkani yhteyteen avattiin Carrols hiljattain ja henkilökunta-alella syöminen siellä on kohtuu edullista; juustohampurilainen+pehmis 1,50€. Ja kun itse tekee hampparinsa, sinne voi livauttaa lihaa ja salaattia tuplasti väliin:kuola: sekä vaihtaa vehnäpullan ruisleipään. Todennäköisesti tulee ajan mittaan syötyä lista läpi (joku tuolla ainakin Arizonaa hehkutti:)), mutta perunat jätän väliin - jotenkin sellainen mielikuva, että ne olisivat se roskaruoan epäterveellisin osa..?
Ja mitä lihottavuuteen tulee: 3:na päivänä pääateriaksi hampurilainen -> paino -1kg (kun se oli kuukauden junnannut ensin paikallaan tarkahkolla ruokavaliolla..:rolleyes:)

Kyllä paras hamppari minkä olen koskaan syönyt oli Kämp-hotellin ihana purilainen.

Olimme tämän viikonlopun tyttöjen kanssa Tampereella viettämässä keskinäistä aikaa turinan, ruoan ja juoman merkeissä, matkalla baarista hotellille ei ollut mitään hyvää yömättöpaikkaa paitti Hese ja Mäkki. Iloinen ylläri oli Hesburgerista tilaamani pannukakku! Nam!
Mitenhän ihmeessä Hesessä myydään pannareita, näköjään myös pastaa ja tyyliin spagettia ja jauhelihakastiketta. Aika kätevää laiskoille lapsiperheille
Oispa mahdollisuus syödä useammin purilaisia, mutta loppujen lopuksi sen verran prosessoitua paskaa että pakko jättää syömättä.

Mistä te löydätte niitä Carrolsejanne? Helsingissä Aleksilla on yksi, Stockalla oli joskus... muita en tiedä. Itse olin lukiovuodet Carrolsin drive through-myyjänä hankkimassa tienestiä, tuli tehtyä kyllä itse parhaat hampparit. Oi sitä täytteiden määrää...

Kyllä paras hamppari minkä olen koskaan syönyt oli Kämp-hotellin ihana purilainen.=QUOTE]

Eikö se oo jotain 30 euroo ainakin. Ihanan kallista. Lontoossa on joku paikka mistä saa maailman kalleiman hampurilaisen muka, joku 5000 $ oli. Ne ei vaan tiennyt että mä myyn vielä kalliimpia hampurilaisia.

Paras hamppari mitä oon syöny on hesen parmekana, harmi vaan ettei ne normaalisti myy niitä, kävisin muuten joka päivä hesellä.

Taas meni mäkin juustohamppari ja pikmäkateria. Onko kukaan tehnyt vertailua, mikä on Hesen/Mäkin proteiinipitoisin hampurilainen, mieluiten tietenkin sit vielä vähiten rasvaa/hiilareita...

Tänään vetäisin piiiiitkästä aikaa BigMacin, lisukesalaatin ja laittikolan. BM maistui siinä syödessä aivan törkeän hyvälle, mutta annas olla kun oli viisi minuuttia mennyt... Suussa maistui ällöttävä rasva ja piti vetää kireään tahtiin pari kupillista kahvia, jotta sai sen huuhdottua pois.

Hyh. Taitaa mennä taas jonkin aikaa, että uskaltaa kokeilla uudestaan.

Kaverin kanssa oltiin taannoin Mäkissä pienellä mätöllä. Ite tilasin "El maco plussana ja 3 juustoo." Okei, finninaama kassa toimii normaalisti ja lyö mätöt tarjottimelle.

Sitten kaveri(joka on aika iso) tilaa " El maco plussana ja yks juusto".

Tulee pitkä hiljaisuus, ja sit se finninaama huutaa naama vääränä "AI VAAN YKS :G:G?!?!?"

En oikee tiedä miten siihe ois pitäny reagoida, mut repesin kyl välittömästi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom