Mäkki, Hese jne

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Haulikko
  • Aloitettu Aloitettu
itteasiassa rasvaa lukuun ottamatta hampurilaiset ei ole edes epäterveellisiä? Monipuolista ja sisältää lihaa ja juustoa ja leipää (tosin sitä kaikkein vaaleinta). Sanoisin iha maalaisjärjellä että limu ja ranskalaiset on ne epäterveelliset ja eniten lihottavat osat. Ei paljon mitään ravintosisältöä, paitsi limussa sokeria ja ranskiksissa rasvaa ja suolaa. Ite nappaan aina mäkissä pelkkiä juustoja.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hampurilaiset terveellisiä... kai se niin on? En vaan keksi yhtään mitään mikä siinä terveellistä olisi. Huonolaatuinen lihako, vehnäleipä vai torjunta-aineille ja vedelle maistuva jäävuorisalaatti?

Onhan siel tomaattia, sipulia, lihaa jne...kastike oikeastaan ainut epäterveellinen osa. Sämpylä menee, kun menee joskus kaupankin sämpylät.

Mäkki on perseestä. P*skaa ruokaa kalliilla hinnalla (aterian hinnalla vääntää itse vaikka kokonaisen makaroonilaatikon). Ja voi sitä lisäaineiden määrää. Ja liha tulee pakastettuna Puolasta, juusto pakastettuna Pohjois-Irlannista (mäkin cheddar-juusto sisältää kahta eri VÄRIAINETTA, wtf?!?!?), ja uskokaa tai älkää, mäkin sipuli lennätetään tänne jenkeistä, pakastettuna. Kana tulee taas tanskasta.

Eikös Hese ole mainostanut (joskus) käyttävänsä kotimaista lihaa?

Joo muistaakseni joskus sillon vuonna kivi ja keppi ku oli tää "hullun lehmän tauti"- jupakka. Tiiä sitte miten nykyään on.

Miks se suomalainen liha, salaatti tai sämpylä on sen parempaa kuin ulkolainen... Helvetin hyvää ruokaa noissa pikaruokapuljuissa, ite syön ainakin.

Mäkki on perseestä. P*skaa ruokaa kalliilla hinnalla (aterian hinnalla vääntää itse vaikka kokonaisen makaroonilaatikon). Ja voi sitä lisäaineiden määrää. Ja liha tulee pakastettuna Puolasta, juusto pakastettuna Pohjois-Irlannista (mäkin cheddar-juusto sisältää kahta eri VÄRIAINETTA, wtf?!?!?), ja uskokaa tai älkää, mäkin sipuli lennätetään tänne jenkeistä, pakastettuna. Kana tulee taas tanskasta.

mä en nyt ymmärrä miten saat mäkin ruuasta kallista, usemmin kun tulee käytä ns. oikeissa ravintoissa, niin kyllä toi mäkki on niihin verrattuna tosi halpa paikka, toki voi sitten vetää sitä makaroonilaatikkoa ja miettiä että taas säästin, oma valinta ja ei se maailma pelastu vaikka se liha yms. ei puolasta tulisikaan, eli ihan sama.

Mäkki rulaa tuolla europower hommalla ihan vitun kovin kaikki muut puljut kumoon. Ihan ylivoimainen hinta/laatu noissa euron ja kahden egen hamppareissa. Ei ole pirun moneen vuoteen tullut otettua mitään aterioita vaan perussetti on pari-kolme juustoa, 1 2€ hamppari ja 1 pieni vanilja shake + 1 pien mansikka shake.

Miks se suomalainen liha, salaatti tai sämpylä on sen parempaa kuin ulkolainen... Helvetin hyvää ruokaa noissa pikaruokapuljuissa, ite syön ainakin.

Itse ainakin haluan tukea kotimaisia tuotteita+säästää luontoa,raaka-aineitten lennättäminen suomeen saastuttaa.

Itse ainakin haluan tukea kotimaisia tuotteita+säästää luontoa,raaka-aineitten lennättäminen suomeen saastuttaa.

Eikai niitä tänne lennätetä? Laivalla taitavat tulla. Laivarahdin hiilijalanjälki on mitätön suhteessa tuotantoon tai muihin kuljetusmuotoihin, koska lastit ovat niin valtavia.

Eritoten monien kasvisten väitetään kuormittavan vähemmän luontoa, kun ne rahdataan tänne lämpimistä tuotantomaista sensijaan, että ne kasvatettaisiin Suomessa energiainteisiivisesti lämmitetyissä kasvihuoneissa.

Ite käyn mäkkärillä lähinnä silloin kun on ruoka aika, mutta jostain syystä ruoka ei tunnu maistuvan. BigMac maistuu aina, ranskalaiset vaihdan yleensä salaattiin tai porkkanoihin ja pointtina siis, että parempi vetää BigMac kuin jättää ruokailu kokonaan väliin. Hese ei enää maistu kun joskus aikoinaan tuli syötyä siellä parin vuoden ajan varmaan kuus kertaa viikossa. Heseen jos eksyy jossain porukassa niin kanasalaatti on oikeestaan ainut vaihtoehto mikä menee alas. Mäkkärissä salaattivalinta on Cesar-salaatti grillatulla kanalla.

Ite käyn mäkkärillä lähinnä silloin kun on ruoka aika, mutta jostain syystä ruoka ei tunnu maistuvan. BigMac maistuu aina, ranskalaiset vaihdan yleensä salaattiin tai porkkanoihin ja pointtina siis, että parempi vetää BigMac kuin jättää ruokailu kokonaan väliin. Hese ei enää maistu kun joskus aikoinaan tuli syötyä siellä parin vuoden ajan varmaan kuus kertaa viikossa. Heseen jos eksyy jossain porukassa niin kanasalaatti on oikeestaan ainut vaihtoehto mikä menee alas. Mäkkärissä salaattivalinta on Cesar-salaatti grillatulla kanalla.

Ihan samoilla linjoilla ollaan, parempi BigMac kuin ei mitään. Tosin ei niitäkään jaksa pari enempää kuukaudessa popsia. Ranskalaisia menee kerran vuoteen, jos silloinkaan. Tosin Hesen hyvä kanasalaatti oli muutettu nyt Caesar-kanasalaatiksi ja se oli vähän pettymys. Itse olen ottanut BigMacin kanssa lisukesalaatin ja ruinannut Caesar-kastikkeen siihen mukaan, sillä se normikastike lisukesalaatissa on aika etova.

IHAN samoilla linjoilla ollaan! :thumbs:

Miten mulle ei yhtään uppoa bigmacci? Tulee jo laatta pelkästä ajatuksesta, se majoneesi pahin tossa tietysti. Eihän toi ikinä ole mikään erityinen suosikki ollut mut tuli joskus veettyä aivan perkeleesti niitä silti. :D Ja tota dippiäkin, ja sitä valkosipuliakin, hyi helvetti.

Sama mistä tuodaan, kiinasta vaikka, mut hesessä käyn aina enemmin. Kunno majoneesit, siinäpä se. Tosin kupongeillakin perkeleen kallista.

Mäkissä käyn hakemassa aina el macot, helvetin hyviä mut kestää aina paljon pitempään niitten purilaisten saaminen tuolla mäkissä. Ja sitten siellä on aina helvetisti teinejä, ja ryssäflikkoja tiskin takana. Tuo meiän ainokainen mäkki muuten vedettiin uusiksi sisustuksessa kun natiaiset veti ihan paskaksi kaiken. Nykyään ihan jees näköinen paikka, näyttää joltain nykytaiteen museolta.

Hesessä on muute huonomman näköiset akat tiskin takana. Joskus revettiin kaverin kanssa ihan täysin kun jotain jannuja, ainakin meidän ikäisiä meni siihen tiskille venttailemaan palvelua. Sit ainut oli jollain ihan jees näköisellä akalla tiski auki, kunnes yks tuhti suht samanikäinen tytteli sanoi "tänneki voi tulla!". Ketään ei menny siihen tiskille, jätkien olis pitäny mennä ja muut odotti jonossa et ne olis menny. No pakkohan niiden sit oli mennä, eka jätkä tilaili siinä sitten, ei mitään kontaktia tuhtitätiin, kattoi poispäin puhuessa ja tuntui häpeävän tilannetta nii paljon et olis halunnu maan alle vajota.

Muuten mä oon samanlainen, mut pakko tommonen on kestää kuin mies. Kaupan kassankin valitten aina tottakai akan mukaan. Miks muute hampurilaistyöntekijä-mimmeillä on nii huonot perseet? Miks niil on nii karvaiset kädet? Johtuuko Raumasta? Mut lopetan tähän ni ei siirrettä seksideitti-osioon mieltymyksien takia, tai kehoiteta tekemään sinne ketjua tästä. :D

Syökää RUISJUUSTOJA, maksaa sen euron ja proteiinia about 18g / 280kcal. Noita neljä ruokkiksella ja makua sinne väliin tollasella maco-maustepussilla (50cnt/kpl) on ollut paras vaihtoehto mitä oon keksinyt.
Ite siis töissä mäkissä nyt opintoja odotellessa ni toi maksaa itelleni sen 2e (-50%), että mielestäni ihan hyvä "hintalaatusuhde" :)

Ps. Korvatkaa Teambox noilla 4 nugetin boxeilla, melki sama hinta mut enemmä dippejä =)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom