IHAN samoilla linjoilla ollaan! :thumbs:
Miten mulle ei yhtään uppoa bigmacci? Tulee jo laatta pelkästä ajatuksesta, se majoneesi pahin tossa tietysti. Eihän toi ikinä ole mikään erityinen suosikki ollut mut tuli joskus veettyä aivan perkeleesti niitä silti. :D Ja tota dippiäkin, ja sitä valkosipuliakin, hyi helvetti.
Sama mistä tuodaan, kiinasta vaikka, mut hesessä käyn aina enemmin. Kunno majoneesit, siinäpä se. Tosin kupongeillakin perkeleen kallista.
Mäkissä käyn hakemassa aina el macot, helvetin hyviä mut kestää aina paljon pitempään niitten purilaisten saaminen tuolla mäkissä. Ja sitten siellä on aina helvetisti teinejä, ja ryssäflikkoja tiskin takana. Tuo meiän ainokainen mäkki muuten vedettiin uusiksi sisustuksessa kun natiaiset veti ihan paskaksi kaiken. Nykyään ihan jees näköinen paikka, näyttää joltain nykytaiteen museolta.
Hesessä on muute huonomman näköiset akat tiskin takana. Joskus revettiin kaverin kanssa ihan täysin kun jotain jannuja, ainakin meidän ikäisiä meni siihen tiskille venttailemaan palvelua. Sit ainut oli jollain ihan jees näköisellä akalla tiski auki, kunnes yks tuhti suht samanikäinen tytteli sanoi "tänneki voi tulla!". Ketään ei menny siihen tiskille, jätkien olis pitäny mennä ja muut odotti jonossa et ne olis menny. No pakkohan niiden sit oli mennä, eka jätkä tilaili siinä sitten, ei mitään kontaktia tuhtitätiin, kattoi poispäin puhuessa ja tuntui häpeävän tilannetta nii paljon et olis halunnu maan alle vajota.
Muuten mä oon samanlainen, mut pakko tommonen on kestää kuin mies. Kaupan kassankin valitten aina tottakai akan mukaan. Miks muute hampurilaistyöntekijä-mimmeillä on nii huonot perseet? Miks niil on nii karvaiset kädet? Johtuuko Raumasta? Mut lopetan tähän ni ei siirrettä seksideitti-osioon mieltymyksien takia, tai kehoiteta tekemään sinne ketjua tästä. :D