Mäkki, Hese jne

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Haulikko
  • Aloitettu Aloitettu
Kaupan kassankin valitten aina tottakai akan mukaan.

Nopea OT toteamus, mutta itse valitsen ennemmin ne rumat vanhat tädit tai sedät kassalla kuin nuoret viehättävät tytöt. Hävettää omat ostokset (roskaruokaa, kaljaa...). Ei ole niin noloa, kun ostoksia ihmettelee tuomitsevasti joku täysin yhdentekevä pullukka eukko tai kundi. :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Syökää RUISJUUSTOJA, maksaa sen euron ja proteiinia about 18g / 280kcal. Noita neljä ruokkiksella ja makua sinne väliin tollasella maco-maustepussilla (50cnt/kpl) on ollut paras vaihtoehto mitä oon keksinyt.
Ite siis töissä mäkissä nyt opintoja odotellessa ni toi maksaa itelleni sen 2e (-50%), että mielestäni ihan hyvä "hintalaatusuhde" :)

Ps. Korvatkaa Teambox noilla 4 nugetin boxeilla, melki sama hinta mut enemmä dippejä =)

Näitähän on testattava. Kiitos vinkistä !:thumbs:! Ei ole tullut tälläinen mieleen.

Mäkissä tulee sillointällöin käytyä ja otan miltei aina saman satsin eli Bigmac+9kpl kananugetteja+kanasalaatin+2 juustohampurilaista.
Hesen mätöistä en ole oikein koskaan pitänyt.

Nopea OT toteamus, mutta itse valitsen ennemmin ne rumat vanhat tädit tai sedät kassalla kuin nuoret viehättävät tytöt. Hävettää omat ostokset (roskaruokaa, kaljaa...). Ei ole niin noloa, kun ostoksia ihmettelee tuomitsevasti joku täysin yhdentekevä pullukka eukko tai kundi. :)

Mun täytyy heittää kyl tähän että jostain syystä ne rumat ja vanhat on katellu enemmän vinoon ku oon välillä latonu sen 3 litraa light kolaa siihen hihnalle. Niitä kauniita ei kiinnosta ostokset tai sit niitä kiinnostaa ihan muut asiat.

No joo jos tähän linjalle lähetään et ostetaan roskaruokaa ja kaljaa. Siinä tapauksessa joo. Mut kun ostelen puhdasta bodysafkaa ni kiva niitten kans mennä elvistelemään jollekin prinsessalle. Mites kondomeja ostaessa?

Mut joo asiaan. Heseen hakemaan parit megat ja juustot, ehkä joku lihapullakin tarttuu mukaan.

No joo jos tähän linjalle lähetään et ostetaan roskaruokaa ja kaljaa. Siinä tapauksessa joo. Mut kun ostelen puhdasta bodysafkaa ni kiva niitten kans mennä elvistelemään jollekin prinsessalle. Mites kondomeja ostaessa?

Mut joo asiaan. Heseen hakemaan parit megat ja juustot, ehkä joku lihapullakin tarttuu mukaan.

Ruokaa vai nainen? ;)

Ruokaa vai nainen? ;)

Naine tietyst. Mut sellasen pullan elättäminen tulis helvetin kalliiks, vaik ulkona syöminen meinaiskin hesejä. Mieti sitä, kun viis kuus kertaa päivässä hesessämäkissä joku perkeleenmoinen mättö aina. Ite vedät joka toisen aterian vihreetä salattia ni ei paljoa varmaa naurata.

Ontopic taas, onko ketään jyrsiny noita mäkin tusinapurilaisia tyyliin Chicken Chicago Star ja new york supremeä? Jotain ton tyylisiä siellä muutenkin koko aika on japanista kiinaan ja australiaan mut noita tällä hetkel.

Syökää RUISJUUSTOJA, maksaa sen euron ja proteiinia about 18g / 280kcal.

Normaali tallaajalle, maksaa 1,5e/kpl.

Mistä tollasia saa??? Just hain iltapalaks BigMac aterian ja tuplajuustohampparin. Maistuhan tuo.

Kävin eilen hakemassa noita muutamalla lounarilla, kun on mässäysviikonloppu. Paljon paremmin säilyivät yön yli, kuin normi hampat. Kyseessä siis ruisleipäpalat, välissä pihvi ja juusto sekä normaali juuston lisukkeet. Itse lisäsin ketsuppia ja pippuria...NAMI NAMI.

Ai niin : Soitin etukäteen Mäkkiin ja sanoin, että tuollaisia voisi tehdä valmiiksi 8kpl, tulen hakemaan. Onnistui hyvin. Hyvää palvelua.:D

Kaikki hampurilaiset saa vaihtoehtoisesti ruiskuorella (pl. jotkin kampanjatuotteet) ilman lisäveloitusta, eli esim. ruisjuustolle se hinta on euron.
Itse tosin oon jakanut ton 50cnt maksavan maco mausteen niihin neljään juustoon eli sillon normi asiakkaalle kappalehinta on 1,125e >.<
1,5€ kappalehintahan tulee jos laitat jokaseen hamppariin kokonaisen maustepussin, mut ku lisäsit kotona viel muutenki pippuria ni eiks mee yli? :D

Mut hyvä et maistu! :)

Kaikki muut erikoistilaukset maksaakin sitten extraa (pl. gluteeniton sämpylä/mausteiden poisto). Esim jos haluat kaikki juustohampparin mausteen pois, mutta tilalle salaattia joudut maksaan extraa....

Kaikki hampurilaiset saa vaihtoehtoisesti ruiskuorella (pl. jotkin kampanjatuotteet) ilman lisäveloitusta, eli esim. ruisjuustolle se hinta on euron.
Itse tosin oon jakanut ton 50cnt maksavan maco mausteen niihin neljään juustoon eli sillon normi asiakkaalle kappalehinta on 1,125e >.<
1,5€ kappalehintahan tulee jos laitat jokaseen hamppariin kokonaisen maustepussin, mut ku lisäsit kotona viel muutenki pippuria ni eiks mee yli? :D

Mut hyvä et maistu! :)

Kaikki muut erikoistilaukset maksaakin sitten extraa (pl. gluteeniton sämpylä/mausteiden poisto). Esim jos haluat kaikki juustohampparin mausteen pois, mutta tilalle salaattia joudut maksaan extraa....

Ottivat ainakin eilen lisähintaa jokaisesta 0,50e. Selvitän asian ja teen reklamaation, jos ovat toimineet väärin. Kyse ei ole rahasta, vaan joka paikassa sitten joko 1,5e tai 1e. Hinta ei voi muuttua ravintolakohtaisesti.

Ottivat ainakin eilen lisähintaa jokaisesta 0,50e. Selvitän asian ja teen reklamaation, jos ovat toimineet väärin. Kyse ei ole rahasta, vaan joka paikassa sitten joko 1,5e tai 1e. Hinta ei voi muuttua ravintolakohtaisesti.

Asiaa selvitetty. Ketjuomisteisissa Mäkeissä on juuri kaksi viikkoa sitten päätetty, ettei lisähintaa oteta, --->Esim. Tammisto. Yrittäjävetoisissa ravintoloissa mm. Kerava, voidaan tuo 0,50e vielä ottaa, muista kuin kampanjatuotteista. Joten SAMALLA TUOTTEELLA ON KAKSI ERI HINTAA. Asian näin ollessa, haen omat Ruisjuustoni pidempää, kotimatkalla. Säästän 50% Hinnassa. Toki järkevintä olisi muuttaa tuo käytäntö, joka paikassa samaksi.

Eilen tuli ihan omituinen fiilis kun kävi Hesburgerista hakemassa 8 juustoa... +1 uusille kupongeille! (Hintaahan tuli se 8 euroa uusien 1e/juusto kuponkien ansiosta). Omasta mielestä ovat vielä paljon maukkaampia kun mäkkärin juustot.

Asiaa selvitetty. Ketjuomisteisissa Mäkeissä on juuri kaksi viikkoa sitten päätetty, ettei lisähintaa oteta, --->Esim. Tammisto. Yrittäjävetoisissa ravintoloissa mm. Kerava, voidaan tuo 0,50e vielä ottaa, muista kuin kampanjatuotteista. Joten SAMALLA TUOTTEELLA ON KAKSI ERI HINTAA. Asian näin ollessa, haen omat Ruisjuustoni pidempää, kotimatkalla. Säästän 50% Hinnassa. Toki järkevintä olisi muuttaa tuo käytäntö, joka paikassa samaksi.

Mistäs tuon nyt sitten tietää, onko kyseessä yrittäjävetoinen vai ketjuomisteinen mäkkäri?

Mistäs tuon nyt sitten tietää, onko kyseessä yrittäjävetoinen vai ketjuomisteinen mäkkäri?

Ei oikein mistään. Pitää kysyä kassalta. Luulisi toki, että joku listakin löytyy Mäkin sivuilta.???

noh välillä siel mäkis tulee käytyy. kyl siel perus 20e ainakii menee. ;D viimeisin ateria mikä tuli vedettyy Big Mac ateria plussan 2 juustohampparia, 15 nugetit kaverinkaa pokee, sandei jäätelö ja 2 kanawrap. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom