Mä olen niin löysä...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SirVili
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
43
Miten saisi motivaatiota ja tahdonvoimaa lähteä salille kun laiskottaa, haukotuttaa eikä voisi vähempää kiinnostaa...? Tiedän kuitenkin, että kun palaan, niin olen tyytyväinen että sinne lähdin. Vai sivutatteko te sen "musta tuntuu"-olon ihan kylmästi, pakkaatte kamat ja lähdette vaikkei huvittaiskaan...?

Kuulostaa turhan tutulta. Kuuntele hewii ja mieti/(menetettyjä tuloksia,jos ei lähde) sitä hyvänolon tunnetta mikä reenin jälkeen on niin johan ruho lähtee ihan itestään lojumaan salia kohti. :thumbs:

Mul oli joskus talvel sama juttu.
Piti lähtä hiihtolomal salille, mutten lähtenykkää.

Mutta nyt oon päättäny alottaa käymää salilla säännöllisesti kuhan vaa saan käytyä fysioterapeutilla hoitamassa mun selän kuntoo.
Fysioterapeutti tulee lomalta tän kuun lopulla, eli heinäkuussa pitäs päässä salille.

Ja mä saan motivaatiota lähtä salille lukemalla pakkotoistoa :D

Musta on turhaa lähteä treenaamaan jos fiilis on sen suhteen nolla. Ainakaan itse en saa silloin puristettua täysillä. Treeni on silloin turha.

Lähde tekemään pitkiä vatsasarjoja ja polkemaan pyörällä niin tulee kuitenkin jotain tehtyä.

Motivaatio pitää löytää ennen treeniä.

Originally posted by tommih
Kato peilistä kuinka vitun pieni olet ja mietit, että salilla voisit vähän kasvaa;)
Tuo täytyy painaa mieleen. Vielä, kun se on helppo toteuttaa itteni kohdalla. :D

vaikka usein joutuu itsensä "raahaamaan" salille ni kyl se motivaatio löytyy parin ekan sarjan aikana. kuppi kahvia ja salille siis :D

Originally posted by Mike
Ota oppia varoittavista esimerkeistä, kato vaikka Massin avataria, siinä se mies itse möllöttää, eli salille mars mars!
Mutta painoa on silti 85kg :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mulla toi on yleensä merkki ylitreenistä. Ei oikein jaksa, ei ole energiaa. Salille etenkin ei jaksa lähteä, kun on niin voimaton olo.

mulla ei oikeastaan ikinä ollu salille lähdös ongelmia..:thumbs:
se vaan menee rutiinilla ja sitä jopa odottaa etenkin jos on vaikka kokeilemassa uusia ennätyksiä ym..ja sit ku on ollu hyvä treeni päivä niin on mukava lähtä kotia päin ajeleskeleen..:whip:

Originally posted by Kynis
Musta on turhaa lähteä treenaamaan jos fiilis on sen suhteen nolla. Ainakaan itse en saa silloin puristettua täysillä. Treeni on silloin turha.

Lähde tekemään pitkiä vatsasarjoja ja polkemaan pyörällä niin tulee kuitenkin jotain tehtyä.

Motivaatio pitää löytää ennen treeniä.

Kyl huononaki päivänä pitää reenata. Ja kyllä siellä salilla aina saa vähä potkua ku kuuntelee raskasta musaa. Toi peili systeemiki on hyvä! Kattokaa vaikka rockyä ja aatelkaa et susta tulee vielä kovempi ku siitä. Salil pitää olla:curs:

Se on hyvä ku nyt on kesälomalla ja voi käydä treenaamassa aamulla/aamupäivällä. Aamuisin syön aamupalan ja puuhastelen ehkä vähän aikaa jotain pientä ja sitte lähen salille.
Pitää vaan ottaa toi lähtö niin rutiiniksi, että sitä ei tartte joka kerta erikseen pohtia että jaksaisko vaiko eikö jaksaisko.

Kun on aamulla käynä vetämässä hyvät treenin ni on koko päivä virkee olo ja hyvä mieli.

Originally posted by Odu
Tän voi käsittää monella tavalla :david:

Totta mutta eniten ihmettelen miksi toi juliste on vessan ovessa?

SirVili: ota ittees niskasta kiinni ja painu salille, polje vaikka kuntopyörään 10 min ja venyttelet ja lämmittelet niin tulee heti hyvä treeni fiilis, ainakin mulla vaikka ois kuinka paska olo himassa kun jaksaa raahautua salille ja alkaa treenaa, niin heti nousee fiilarit.
Tai sitten ,mieti mitä :david: tekisi?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom