Mä olen niin löysä...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SirVili
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Vessan ovessa oleva Jay Cutlerin juliste motivoi mukavasti lähtemään...
onko se sisä- vai ulko-puolella ovea? :rolleyes:

Originally posted by Kynis
Musta on turhaa lähteä treenaamaan jos fiilis on sen suhteen nolla. Ainakaan itse en saa silloin puristettua täysillä. Treeni on silloin turha.

Ei treeni koskaan turha ole. Jos monta vastaavaa kertaa tulee peräkkäin ja jättää aina menemättä, niin pian löytää itsensä aika pohjalukemista.
Itse painin tällä hetkellä pienen motivaatio ongelman kanssa, mutta kyllä salille aina tulee lähdettyä silti. Joskus siirrän päivällä eteenpäin.

Siitä saa hyvän syyn lähteä salille kun katsoo peiliin mahdollisimman vähissä vaatteissa. Vitutus on aina yhtä suuri kun on niin säälittävä riuku.

Originally posted by wbb
Siitä saa hyvän syyn lähteä salille kun katsoo peiliin mahdollisimman vähissä vaatteissa. Vitutus on aina yhtä suuri kun on niin säälittävä riuku.

Ei mies nyt kovin riu'ulta näytä! :thumbs:

Originally posted by vitvall
onko se sisä- vai ulko-puolella ovea? :rolleyes:

Juliste on vessan ovessa sen vuoksi että voi heti aamulla aamupaskalla istuessa hakea sit motivaatiota illan punttitreeniä varten, eli tosiaan oven sisäpuolella. Eli ei mitään muuta merkitystä.... :D
Muualle kämppään ei viitti julisteita laittaa...

Originally posted by Narukäsi
Juliste on vessan ovessa sen vuoksi että voi heti aamulla aamupaskalla istuessa hakea sit motivaatiota illan punttitreeniä varten, eli tosiaan oven sisäpuolella. Eli ei mitään muuta merkitystä.... :D
Muualle kämppään ei viitti julisteita laittaa...

Kukas sitä nyt olohuoneessa kehtaa julistetta tuijottaa ja runkata samaan aikaan... :lol2:

Originally posted by SirVili
Vai sivutatteko te sen "musta tuntuu"-olon ihan kylmästi, pakkaatte kamat ja lähdette vaikkei huvittaiskaan...?

Just näin. Siinä vaiheessa kun on tanko niskassa, fiiliksillä ei ole enään mitään väliä. Sillon treenataan ja treenin jälkeen voi sitten olla taas vittuuntunut/väsynyt:whip:

(..Tietysti pitää kuunnella kroppaa, ettei kuumetta, ylikuntoa....)

---

Eikös sulla ollut tulehdusarvot koholla? ja ne lääkkeetkin saattaa väsyttää..
eli pahimmillaan saatat joutua muokkaamaan treenejä/ohjelmaa kevyemmäksi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom