Luulot ja myytit

Kehon rakentajat ovat tymiä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
AG+ sanoi:
Mistä päättelet että koulukiusaajat pönkittävät itsetuntoaan kiusaamalla muita?
Niin, no. Ehkä tämä on tapauskohtaista. Itse olen joskus nuorempana käynyt jututtamassa kahden kesken muutamaa "kovista", jotka yrittivät pitää jotain peliään ja esittää ryhmässä kovaa jätkää kavereilleen. Kumma juttu vaan, että yksinään nämä "kovikset" ovat lauhkeita kuin lanpaat, eikä sitä vittuilua tai huutelua oikein enää kuulu. Kaikki muistavat lisäksi luokiltaan koviksia, jotka olivat koviskaverinsa kanssa tiiminä kovia, mutta jos toinen sattui olemaan pois koulusta, niin se toinen "kovis", kumma kyllä, ei ole enää kovis, vaan istuu jostain kumman syystä turpa kiinni luokan perällä. Ei kuulu luokassa metelöintiä eikä vittuilua.

Ehkä minä sitten tunnen vain huonolla itsetunnolla varustettua kiusaajapahiksia, koska kaikki tuntemani tapaukset ovat yksinään tavalla tai toisella täysiä paskahousuja.

Tomi sanoi:
Larppausvaiheeseen päästyään roolipelaajat ovat silti käytännössä menettäneet pysyvästi mahdollisuudet seksiin vastakkaisen sukupuolen kanssa. :jahas:

Tai, sitä seksiä voi harrastaa larpatessaankin.

Niin, ja ihan nätin tytön kanssa. :D

Mariko sanoi:
Jos haluaa laihtua, ei saa syödä iltakuuden jälkeen.

Äidiltäni: Opettaja on AINA oikeassa. Tai ylipäänsä vanhemmat ihmiset, mutta opettaja on on heidänkin yläpuolellaan. Silloin parikyt vuotta sitten ainakin mulle opetettiin auktoriteettien erehtymättömyyttä oikein huolella, mitään ei saa kyseenalaistaa eikä kysellä turhia, lapselle on parhaaksi, että tekee mitä on käsketty ja on hiljaa :curs:

Sattuneista syistä isän kutsumanimi mulle olikin joskus "vastarannankiiski" ;)

Ala-asteella keskiarvoni oli huomattavasti huonompi kuin yläasteella. Johtui kenties siitä, että jaksoin aina väittää vastaan ja kyseenalaistaa kaiken. Opet ei tykänny musta ja numeroissa se näkyi.

Olen aina vannonut, ettei musta tule sellaista opettajaa!!

eccu sanoi:
Täällä savossa mennään vielä pidemmälle. Jokunen viikko sitten meinasi aamukahvit mennä väärään kurkkuun, kun luin paikallista sanomalehteä. Joku selvästi asiantuntija kertoi Harry Potterin vaikutuksista lapsiin. Koska Harry on noita ja taitaapa se heitellä loitsujakin, kyse on ei-kristillisistä kirjoista/elokuvista. Ja sehän tarkoittaa, että Harryn seikkailut altistavat huumeiden käyttämiselle, hautakivien kaatamiselle ja saatananpalvonnalle. Eli kaikki Potter-fanit ovat saatananpalvoja-narkkareita. Ja minä, kun luulin, että kyse oli vain lastenkirjoista/-elokuvista.

Toihan menee ihan samaan kastiin nykyisen huumauskeskustelun kanssa. :D

-Jos ei pidä pipoa pakkasella aivot jäätyy. Tässä kyllä oli joku juttu, että siitä voi olla jotain haittaa..

No anyway..
-Jos lapsi juo kaljaa se kuolee.
Ja yhtä lailla:
-Alkoholin juomisesta tuhoutuu kaikki aivosolut.

Niin ja tiesittekö sitä, että heliumin hengittäminen voi aiheuttaa vakaviakin vammoja. Tämän tarkisti minun rakas äippäni joltain kemia/fysiikkaopettajalta, joka selvitteli asian.

Hifistit: mitä paksummat kaiutinjohdot, sitä tanakampi ja syvempi saundi.

Veneilijät: veneeseen noustaan oikealta laidalta vasen jalka edellä.

Mammat: hampaat saa pestä vasta tunnin kuluttua syömisestä että ehtii hapot tasaantua sitä ennen.

Nörtit: käyttämällä palomuuria ja antivirusta windows koneesi on takuulla turvassa hakkereilta.

:D

protsku sanoi:

Väärin, ei hifistit näin ajattele. Tosi high-end mies tyytyy vain sanomaan että kaapeleissa on eroja :lol2:

Hippa sanoi:
Niin ja tiesittekö sitä, että heliumin hengittäminen voi aiheuttaa vakaviakin vammoja. Tämän tarkisti minun rakas äippäni joltain kemia/fysiikkaopettajalta, joka selvitteli asian.
Eivätkö muuten sukeltajat käytä heliumia hapen seassa sukelluskaasuna? Ilmaa siis ei voi syvällä sukellettaessa käyttää, koska typpi muuttuu narkoottiseksi korkeissa paineissa. Taitaa olla aika veikeät pikkuoravaäänet suklaajilla kun radiopuhelimissa toisillensa vedenalaisista juoruavat!

Hippa sanoi:
-Jos ei pidä pipoa pakkasella aivot jäätyy. Tässä kyllä oli joku juttu, että siitä voi olla jotain haittaa..
Ai aivojen jäätymisestä? Ei potareille.... ;)

Niin, ja Coca-Colassahan on (tai on ainakin ollut vielä jokunen vuosi sitten) kokaiinia. :D Tämän tyyppiset legendat laitetaan liikkeelle ihan tarkoituksella... tuon on maksanut Pepsi tms. ja sen astianpesukonejutun Fairy & co. ;)

protsku sanoi:
:jahas: Siis meinaatko että 0,5 mm x 0,5 mm paksuisilla kaapeleilla saa saman saundin kuin 4 mm x 4 mm paksuilla? Voisin väittää jotain muuta.

protsku sanoi:

[

[SPEDE]Noh katsos kun.. eikös resistanssi oo suurempi ohkaisella piuhalla, niin täten resistanssi on pienempi paksummalla johdolla ja tästä voi päätellä, että jumputin saa enemmän soppaa ja saundi on tujumpi[/SPEDE]

Näin Pasasen kertomana.

Tomi sanoi:
Siis meinaatko että 0,5 mm x 0,5 mm paksuisilla kaapeleilla saa saman saundin kuin 4 mm x 4 mm paksuilla?

Näin ne hifistit väittää, tosin 4 millimetriä taitaa olla jo hätävarjelun liioittelua! Vrt. erilaiset Monster -nimikkeellä myytävät kaapeliviritykset.

:hyper:

CPvamma sanoi:
Jokainen metallia kuunteleva ihminen on saatananpalvoja :rolleyes:

woott?? eikö ne sitte ookkaa?? ;)

nojoo tähä vois heittää vastakohdan.. jokaisella räppiä kuuntelevalla on purjeen kokoset housut

protsku sanoi:

Periaatteesa näin on. Jos kaiutinjohdot on liian ohuet, niissä on iso resistanssi ja kaiuttimista tuleva ääni on aika köyhä. Eli vaikuttaa äänenpaineeseen.

SuperStar sanoi:
jokaisella räppiä kuuntelevalla on purjeen kokoset housut

Purjeen kokoiset housut, puuhelmet, eivätkä osaa sanoa muuta kuin YO YO!!

:rolleyes:

Tomi sanoi:
Jotkut tytöt ovat tästä vielä aikuisiälläkin tarkkoja.

Anteeksi.

:hyper: :lol2:
*totaalireps !*
Onneksi kello on jo näin paljon, meikä liian väsynyt ja kaikki kääntyy kaksimieliseksi... Pääsee kohta kotiin ottaan tirsat...

Kamalaa - tan threadin lukeminen on murentanut mun tietopohjasta ainaskin 85 %!!! :D

Mutta varmaksi faktaksi ainakin: Miehet, joilla on iso auto yrittavat vain kompensoida "pienuuttaan"...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom