Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hannibal sanoi:Kehon rakentajat ovat tymiä.
Niin, no. Ehkä tämä on tapauskohtaista. Itse olen joskus nuorempana käynyt jututtamassa kahden kesken muutamaa "kovista", jotka yrittivät pitää jotain peliään ja esittää ryhmässä kovaa jätkää kavereilleen. Kumma juttu vaan, että yksinään nämä "kovikset" ovat lauhkeita kuin lanpaat, eikä sitä vittuilua tai huutelua oikein enää kuulu. Kaikki muistavat lisäksi luokiltaan koviksia, jotka olivat koviskaverinsa kanssa tiiminä kovia, mutta jos toinen sattui olemaan pois koulusta, niin se toinen "kovis", kumma kyllä, ei ole enää kovis, vaan istuu jostain kumman syystä turpa kiinni luokan perällä. Ei kuulu luokassa metelöintiä eikä vittuilua.AG+ sanoi:Mistä päättelet että koulukiusaajat pönkittävät itsetuntoaan kiusaamalla muita?
Tomi sanoi:Larppausvaiheeseen päästyään roolipelaajat ovat silti käytännössä menettäneet pysyvästi mahdollisuudet seksiin vastakkaisen sukupuolen kanssa. :jahas:
Mariko sanoi:Jos haluaa laihtua, ei saa syödä iltakuuden jälkeen.
Äidiltäni: Opettaja on AINA oikeassa. Tai ylipäänsä vanhemmat ihmiset, mutta opettaja on on heidänkin yläpuolellaan. Silloin parikyt vuotta sitten ainakin mulle opetettiin auktoriteettien erehtymättömyyttä oikein huolella, mitään ei saa kyseenalaistaa eikä kysellä turhia, lapselle on parhaaksi, että tekee mitä on käsketty ja on hiljaa :curs:
Sattuneista syistä isän kutsumanimi mulle olikin joskus "vastarannankiiski" ;)
eccu sanoi:Täällä savossa mennään vielä pidemmälle. Jokunen viikko sitten meinasi aamukahvit mennä väärään kurkkuun, kun luin paikallista sanomalehteä. Joku selvästi asiantuntija kertoi Harry Potterin vaikutuksista lapsiin. Koska Harry on noita ja taitaapa se heitellä loitsujakin, kyse on ei-kristillisistä kirjoista/elokuvista. Ja sehän tarkoittaa, että Harryn seikkailut altistavat huumeiden käyttämiselle, hautakivien kaatamiselle ja saatananpalvonnalle. Eli kaikki Potter-fanit ovat saatananpalvoja-narkkareita. Ja minä, kun luulin, että kyse oli vain lastenkirjoista/-elokuvista.
protsku sanoi:Hifistit: mitä paksummat kaiutinjohdot, sitä tanakampi ja syvempi saundi.
Eivätkö muuten sukeltajat käytä heliumia hapen seassa sukelluskaasuna? Ilmaa siis ei voi syvällä sukellettaessa käyttää, koska typpi muuttuu narkoottiseksi korkeissa paineissa. Taitaa olla aika veikeät pikkuoravaäänet suklaajilla kun radiopuhelimissa toisillensa vedenalaisista juoruavat!Hippa sanoi:Niin ja tiesittekö sitä, että heliumin hengittäminen voi aiheuttaa vakaviakin vammoja. Tämän tarkisti minun rakas äippäni joltain kemia/fysiikkaopettajalta, joka selvitteli asian.
Ai aivojen jäätymisestä? Ei potareille.... ;)Hippa sanoi:-Jos ei pidä pipoa pakkasella aivot jäätyy. Tässä kyllä oli joku juttu, että siitä voi olla jotain haittaa..
:jahas: Siis meinaatko että 0,5 mm x 0,5 mm paksuisilla kaapeleilla saa saman saundin kuin 4 mm x 4 mm paksuilla? Voisin väittää jotain muuta.protsku sanoi:Hifistit: mitä paksummat kaiutinjohdot, sitä tanakampi ja syvempi saundi.
protsku sanoi:Hifistit: mitä paksummat kaiutinjohdot, sitä tanakampi ja syvempi saundi.
[
Tomi sanoi:Siis meinaatko että 0,5 mm x 0,5 mm paksuisilla kaapeleilla saa saman saundin kuin 4 mm x 4 mm paksuilla?
CPvamma sanoi:Jokainen metallia kuunteleva ihminen on saatananpalvoja
SuperStar sanoi:jokaisella räppiä kuuntelevalla on purjeen kokoset housut
Tomi sanoi:Jotkut tytöt ovat tästä vielä aikuisiälläkin tarkkoja.
Anteeksi.