Luulot ja myytit

Suomen ilmainen ja hyvä terveydenhuolto. HAH! Ja vitut! Ystäväni oli yön ensiapupoliklinikalla. Hoitomaksu 25e ja kuljetusmaksu 10e. Käytävät täynnä potilaita :worship:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En tiedä onko tullut jo, en millään jaksanut kaikkea lukea.

Aika legendaa, kuulemma "Haukotteleminen tarttuu" Kuulostaa ihmeelliseltä, mutta se on tarttuvaa, aina kun joku kaveri haukottelee niin pirusti niin jossain vaiheessa itse siinä haukottellaan aikas paljon. Mistäköhän johtuu?

goodolmob sanoi:
En tiedä onko tullut jo, en millään jaksanut kaikkea lukea.

Aika legendaa, kuulemma "Haukotteleminen tarttuu" Kuulostaa ihmeelliseltä, mutta se on tarttuvaa, aina kun joku kaveri haukottelee niin pirusti niin jossain vaiheessa itse siinä haukottellaan aikas paljon. Mistäköhän johtuu?

Koska haukotushiukkaset lentelee pisaratartuntana toisen suikkiin, ok? :jahas:

Ehen usko. Olen aivan varma vaikka lasi teidän välissänne olisi ja toinen haukottelisi aikansa ja sinä siinä kattelisit niin *haukotus* sullakin tulisi. Ei lasin läpi Pöppöjä pääse;G

Myös susilla on tavattu tätä haukottelu efektiä. Eli jos yksi haukottelee niin muuutkin haukottelee...

Funky sanoi:
Myös susilla on tavattu tätä haukottelu efektiä. Eli jos yksi haukottelee niin muuutkin haukottelee...

On haukottelun tarttumisessa jonkinlaista perää. Jotain lauma käyttäytymistä siinä on takana. Kun "lauman johtaja" menee lepäilemään/nukkumaan/alkaa haukottelemaan, muutkin tekevät niin. Myös päinvastoin, pirteä "lauman johtaja" pitää myös muuta laumaa hereillä. Tälläistä jutteli eräs psykiatrian proffa..

TJJ sanoi:
On haukottelun tarttumisessa jonkinlaista perää. Jotain lauma käyttäytymistä siinä on takana. Kun "lauman johtaja" menee lepäilemään/nukkumaan/alkaa haukottelemaan, muutkin tekevät niin. Myös päinvastoin, pirteä "lauman johtaja" pitää myös muuta laumaa hereillä. Tälläistä jutteli eräs psykiatrian proffa..
:offtopic: Yle 1:ltä tuli joku vuosi sitten dokumentti missä kerrottiin vesipuhveleiden (tms.) reissusta paremmille laitumille. Puhveleita oli monta sataa laumassa ja ne päätti mihin ilman suuntaan lähteä äänestämällä. Johonkin tiettyyn aikaan päivästä jokainen elukka kääntyi suuntaan, missä oletti hyviä laitumia olevan ja kun tarpeeksi suuri osa porukasta oli kääntynyt samaan suuntaan niin sitten lähdettiin reissuun. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom