Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Larppausvaiheeseen päästyään roolipelaajat ovat silti käytännössä menettäneet pysyvästi mahdollisuudet seksiin vastakkaisen sukupuolen kanssa. :jahas:iivili sanoi:Ainiin! Semmoinenkin myytti, että roolipelit ovat mielenterveydelle vaarallisia
CPvamma sanoi:Jokainen metallia kuunteleva ihminen on saatananpalvoja
plag sanoi:"Haudasta puhdasta valkoista ainetta" on varmaan liioittelua, mutta olenpa kuullut paikallisen patologin kertoneen, että hän pystyy haistamaan "potilaastaan", onko hänellä ollut astianpesukonetta... Tämäkin voi olla urbaanilegenda :D
eccu sanoi:... Eli kaikki Potter-fanit ovat saatananpalvoja-narkkareita. Ja minä, kun luulin, että kyse oli vain lastenkirjoista/-elokuvista.
nikke1 sanoi:-Ihminen ei tarvitse monivitamiinilisiä ollenkaan, vaan kaiken tarvittavan saa normaalista kotiruoasta
Lisäravinteisiin ja salilla käyntiin liittyviä myyttejä ja luuloja ei luultavasti tarvitse edes mainita.
-Punainen väri parantaa auton aerodynamiikkaa
-Valojen rämpyttely (jatkuva päälle-pois toimenpide) lyhentää hehkulamppujen elinikää ja ne saattaa räjähtää sen vuoksi
-TV tekee ihmisistä aivottomia zombeja (kyllä sen tekee ne ohjelmat eikä TV laitteena :D)
Heavy-rock sanoi:Kaikki väitteet on totta, vaitsi punainen väri autossa..
Itse olen taas kuullut tuon lauseen yleensä sellaisen henkilön suusta, joka on onnelinen kun hänellä on rahaa. :jahas:nikke1 sanoi:-Raha ei tee onnelliseksi :D (tää tulee aina jonkun persaukisen suusta)
plag sanoi:Joillakin elämän aloilla myytit jyllää todella, esim. eräät hifistit todella uskoivat aikanaan, että maalaamalla äänipäitä ja liittimillä vihreiksi voidaan parantaa äänenlaatua. Ou jea
iivili sanoi:Se "Vähempi = parempi" laihdutusmyytti on kyllä rasittava. Isä jutteli joku aika sitten, että "Jooo, kyllähän mäkin voisin laihtua ja lisätä muutaman vuoden elinikää, kun söisin noin kolmasosan siitä, mitä nyt.". :( Ukko ei ees ole kovin ylipainoinen eikä syö kovin paljoa (mun vähäisen tiedon mukaan) ja suurin osa ruoastaan on suht terveellistä (esim. kohtuullisen paljon kasviksia ja kalaa). Kun yritän edes vähän sanoa, että vähempi ei välttämättä aina ole parempi, niin ei ota kuuleviin korviinsa.
Jotkut tytöt ovat tästä vielä aikuisiälläkin tarkkoja.Tikari sanoi:Uskoin pienenä tähän ja tarkistin aina hysteerisenä että en vahingossakaan saanut palastakaan siemenistä suuhuni.
nikke1 sanoi:Ois kiva kuulla perusteluja :whip:
Miten niin muka punaset autot ei mee lujempaa? Woot hä
Tomi sanoi:Jotkut tytöt ovat tästä vielä aikuisiälläkin tarkkoja.
Tomi sanoi:Jos koulukiusaajilla olisi hyvä itsetunto, niin minkä helvetin takia heidän tarvitsisi silloin pönkittää sitä kiusaamalla heikompiaan?