"Luonnollinen" painoluokka?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Conna
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kiitos vaan mutta olen jo käynyt salilla 5vuotta

Jahas. Tuossako se mittava kokemus punteista sitten olikin. Nopeastihan ne paikat meni paskaksi. Pakkohan tuollaisella kokemuksella on olla sellainen tieto voimaharjoittelusta, ettei tällä palstalla kellään voi olla mitään lisättävää siihen.

...tuleeko jollain muulla tuosta Anssista mieleen Titan Fistin R0hmu...

Ei tässä voi olla kyseessä r0hmu, hänen kirjoitustaitonsa ei näet ole näin ymmärrettävällä tasolla.

Kiitos vaan mutta olen jo käynyt salilla 5vuotta

Jahas. Tuossako se mittava kokemus punteista sitten olikin. Nopeastihan ne paikat meni paskaksi. Pakkohan tuollaisella kokemuksella on olla sellainen tieto voimaharjoittelusta, ettei tällä palstalla kellään voi olla mitään lisättävää siihen.

:hyper:

Olisikohan toi ohjelma mahdollista pistää johonkin näytille, menee ketju aika piloille kun tulee monta sivua pelkkää mailiosotetta.

Jos ei onnistu, voisin minäkin sen spostiin ottaa roska88 ät hotmail.com :nolo:

Mäntti, mave ja andykarelian sai postia.

Ja kiitos sille nimimerkille, joka mulle ohjelman laitto!:)

Kyllähän ne voi mennä vaikka kuinka nopeesti paskaks jos maksimivoimaa haetaan. Se että sun tekonahan venytys ei ole rikkonut sun paikkoja ei liity tähänkään asiaa mitenkään jatka sinä vaan niitä nopeusvoimaliikkeitä sen tangon kanssa ja katellaan taas lisää sitten kun oot keksiny jotain järkevää sanottavaa ;)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kyllähän ne voi mennä vaikka kuinka nopeesti paskaks jos maksimivoimaa haetaan. Se että sun tekonahan venytys ei ole rikkonut sun paikkoja ei liity tähänkään asiaa mitenkään jatka sinä vaan niitä nopeusvoimaliikkeitä sen tangon kanssa ja katellaan taas lisää sitten kun oot keksiny jotain järkevää sanottavaa ;)

Ainut jolle täälä nauretaan ja kenen pitäis keksiä jotain järkevää sanottavaa taitaa olla eräs anssii23... :piis:

Eipä taida sulla olla oikein minkäälaista kuvaa mun treeneistä. Taitaa olla parempi ettet yritä liikaa päätelläkään, kun se näyttää olevan turhan vaativaa hommaa sulle. Ei mulla ole tarvetta alkaa keksimään mitään tyypille, joka ei osaa perustella millään tavoin varsin kiistanalaisia mielipiteitään. Sun 5 vuoden saliurakaan ei tällä palstalla anna riittävää auktoriteettiä oikein mihinkään.

Ei niitä kukaa lähetä :/

Suositut

Back
Ylös Bottom