BB PRO Luke Sandoe

Eikös tässä ole keskusteltu siitä, että voiko AAS olla muitakin terveysvaikutuksia, kuin ne perinteiset veriarvojen muutokset. Mielestäni on turhaa keskustella siitä minkälaiset kuurit on niitä "vastuullisia", koska siihen vaikuttaa niin moni muuttuja ja se ehdottomasti dominantti muuttuja on perimä. Miten kehosi suhtautuu lääkkeisiin. Se on meillä kaikilla yksilöllinen.

Minua kovin huvittaa myös se, että puhut vastuullisesta AAS käytöstä kuuriluontoisesti, jolloin oletan sinun puhuvan suprafysiologisista määristä ja kehuskelet sillä kuinka opintojesi kautta olet perehtynyt aiheeseen. Väitätkö nyt siis, että kaikille ihmisille kuuriluontoinen AAS käyttö on vastuullista? Vai olisikos kenties niin, että omien empiiristen havaintojesi perusteella voit todeta, että sinun kehosi kykenee ottamaan vastaan AAS kuuriluontoisesti ja olet näitä havaintoja vahvistanut verikokeilla? Tai jos vedetään taas mukaan nämä AAS käyttöä itselleen oikeuttavat ja perustelevat vertauskuvat, niin kerroppas onko olemassa esimerkiksi vastuullista tupakan käyttöä? Entä vastuullista huumeiden käyttöä?

Minä en kiellä sitä etteikö olisi olemassa erilaisia keinoja käyttää AAS, joilla pyritään minimoimaan kaikki negatiiviset vaikutukset, MUTTA se YKSILÖLLISTÄ mikä on kenellekin se "oikea tapa" ja on myös myönnettävä, että kaikille ne eivät sovi. Oli sitten kyse pääkopasta tai muusta kehosta. Sehän on jokaisen yksilön omalla vastuulla mitä elämällään tekee. Täällä käydään keskustelua, jossa ihan foorumin omistajaa myöten keksitään selityksiä esimerkiksi sille miten AAS:t eivät voi vaikuttaa sillä ja tällä tavalla, koska minulla ja parilla kaverilla ei ole näin tapahtunut. Ollaan niin syvällä siellä omassa kuplassa ja siinä itsepetoksessa, että ihan legitit tutkimustuloksetkin on paskapuhetta. Kaikki asiallinenkin puhe asian ympärillä nähdään hyökkäyksenä mikäli se ei tue sitä omaa näkemystä. Minusta se on helvetin vastuutonta. Tai ehkä se on vain narsismia. Mene ja tiedä.
No sun mielestä se on vastuutonta. Mun mielestä mä en ole vastuussa kenellekään muulle kuin itselleni. Narsistista ja hedonistista tää kyllä on. Mutta mitä sitten? Alkoholi ja muut päihteet menee tähän samaan brakettiin (en itse käytän ollenkaan). Kyllä esim. alkoholia ja kannabista pystyy käyttämään ilman että joutuu kärsimään negatiivisista terveysvaikutuksista kohtuuttomasti.

Legitit tutkimukset ovat kaiken aamulla ja oo. Miten voit väittää etten edes huomioisi niitä? Asia on täysin päinvastainen. Sä itse laitat mun suuhun asioita joita en ole sanonut. Miksi tietoisesti vääristelet asiallista keskustelua?

Itse puhuin asioiden toteuttamasista tiedon ja tutkimusten pohjalta, niin että negatiiviset terveysvaikutukset voidaan minimoida. En missään vaiheessa ole väittänyt ettei riskejä ole olemassa. Kun ymmärtää mitä tekee ja miten pystyy asiat toteuttamaan niin että on riskitaso ei ole kohtuuton. Enkä myöskään ikinä ole väittänyt että on olemassa pakettiratkaisu joka toimii kaikille. Asia on päinvastoin ja itse puhunkin aina siitä että jokaisen käyttäjän on syytä ottaa itse asioista selvää ennenkuin lähtee toteuttamaan näitä juttuja.

Hyökkäät minua kohtaan yrittämällä leimata minun toimivan itsepetoksessa vaikka asia on päinvastoin. On helvetin ärsyttävää kun joku laittaa sanoja toisen suuhun.

No eipä mulla tästä ole enempää sanottavaa. Ei millään pahalla mut sä et ole sellainen ihminen jonka kanssa olisi hedelmällistä väitellä tästä asiasta yhtään enempää.
 
Viimeksi muokattu:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onko ne testotasot tosiaan niin oleellisessa roolissa kaikessa? -itse funtsinut, että vanhenemisen harvoja positiivisia puolia voi olla libidon sopiva rauhoittuminen ja muutenkin ehkä tietynlaisen aggressiivisuuden väheneminen. Että viiskymppisenä voisin olla fiksuimmillaan😀

Platon mietti tuota samaa kysmystä Valtio teoksessaan, todetessaan liiallisten "testotasojen" haitallisia vaikutuksia, joilta vanhuus sitten lopulta pelastaa. Platonin näkökulmasta teston aktivoiva libido on sama, kuin olla raivoisan ja julman isännän vallassa. Kun tästä vapautuu, niin mieli pääsee lopulta rahoittumaan ja ajatus kulkemaan. Soturi kyllä tarvitsee testoa, mutta ajattelijalle (järki) liiallinen määrä on haitaksi. :giggle:

"...ja olenpa kerran ollut runoilija Sophokleen seurassa, kun joku kysyi häneltä: "Mimmoinen on laitasi, Sophokles, lemmen nautintoihin nähden? "Vieläkö pystyt olemaan naisen kanssa" (Platon, 2012)?" "Vaiti siitä, hyvä ihminen", hän vastasi; "oikein ilokseni olen siitä vapautunut, ikäänkuin raivoisan ja julman isännän vallasta". Minusta
hän silloin tuntui puhuvan oikein, ja olenpa nytkin samaa mieltä. Sillä vanhalla iällä pääsemme sellaisilta kerrassaan suureen rauhaan ja
vapauteen; kun näet nuo himot lakkaavat jännityksestään ja hellittävät
otteensa, niin silloin tuo Sophokleen lausunto kaikin puolin toteutuu: ollaan vapautetut perin monilukuisten raivoisain sortajain vallasta."
Platon, 1933.
 
Hyökkäät minua kohtaan yrittämällä leimata minun toimivan itsepetoksessa vaikka asia on päinvastoin. On helvetin ärsyttävää kun joku laittaa sanoja toisen suuhun.

No eipä mulla tästä ole enempää sanottavaa. Ei millään pahalla mut sä et ole sellainen ihminen jonka kanssa olisi hedelmällistä väitellä tästä asiasta yhtään enempää.

Minäpäs eriytän ensi kerralla kysymykseni sinulle ja yleisen tason pohdinnan erillisiin viesteihin, kerran kappalejako ei toiminut. Se, että koet viestini hyökkäävänä kertonee enemmän siitä, että joku noista mainitsemistani asioista liippasi melko läheltä, sillä hyökkäykseksi se ei ollut tarkoitettu. Toivottavasti tästä ei aiheutunut tarpeetonta mielipahaa.
 
Se, että koet viestini hyökkäävänä kertonee enemmän siitä, että joku noista mainitsemistani asioista liippasi melko läheltä
Toi on muuten alhaisin argumentti ja älä viitsi edes jatkossa käyttää. Ekana haastetaan joku keskustelemaan ja sitten vastaus käännetään toista vastaan tolla paskaperusteella. Annan sulle erimerkin, mä vihjaan että olet eläimiinsekaantuja, vastaat siihen että mitä vittua sä selität. Niin tarkoittaako se sitä, että se on totta kun otit kierroksia? Toivottavasti ymmärrät.
 
Toi on muuten alhaisin argumentti ja älä viitsi edes jatkossa käyttää. Ekana haastetaan joku keskustelemaan ja sitten vastaus käännetään toista vastaan tolla paskaperusteella. Annan sulle erimerkin, mä vihjaan että olet eläimiinsekaantuja, vastaat siihen että mitä vittua sä selität. Niin tarkoittaako se sitä, että se on totta kun otit kierroksia? Toivottavasti ymmärrät.
Jos hänen nimimerkki selittää jo osin tapaa keskustella. Tähtäys on aina väärässä mutta sanoma on oikea, heh.
 
Mitä tähän kuuluu lääketieteelliset annokset? Jos mä vedän kourallisen buranaa päivittäin niin varmasti tulee ongelmia. Ei sillä ole kuitenkaan mitään tekemistä sen kanssa, että buranaa päänsärkyyn satunnaisesti käyttävälle tulisi mitään ongelmia. Jo lähtökohtaisesti nuo annokset ylitetään moninkertaisesti yleensä jo pelkästään ns. "kruisailu" jaksolla, tai "omalla korvaushoidolla", "korotetulla korvaushoidolla" ja mitä näitä termejä nyt onkaan, joilla oikeutetaan omassa päässä se lääkeaineiden brutaali väärinkäyttö.

Sitten samaan aikaan mollataan normaaleita ihmisiä, jotka ottavat päänsärkyynsä buranaa tai hakevat lääkäristä antibiootteja parantuakseen tyyliin "vitun tissiposket, sairastaisivat vain ilman lääkitystä alta pois niin kehittäisivät vastustuskykyään" tms. Samalla itse vedetään ties mitä lääkkeitä ilman mitään todellista syytä tai tavoitetta parantua (harvasta näistä enää tervettä saakaan), ainoastaan sen oman lihaksikkaan olemuksen ylläpitämiseksi / kehittämiseksi. Eikö nämä ihmiset lue omia viestejään?
 
Sitten samaan aikaan mollataan normaaleita ihmisiä, jotka ottavat päänsärkyynsä buranaa tai hakevat lääkäristä antibiootteja parantuakseen tyyliin "vitun tissiposket, sairastaisivat vain ilman lääkitystä alta pois niin kehittäisivät vastustuskykyään" tms. Samalla itse vedetään ties mitä lääkkeitä ilman mitään todellista syytä tai tavoitetta parantua (harvasta näistä enää tervettä saakaan), ainoastaan sen oman lihaksikkaan olemuksen ylläpitämiseksi / kehittämiseksi. Eikö nämä ihmiset lue omia viestejään?
Antibioottien holtiton käyttö vaikuttaa kaikkiin tulevaisuudessa, mutta tuskin sä semmoista ymmärrät. Pidä toi. Laita joku kuolematon logiikka taas, sulla riittää niitä eeppisiä aasinsiltoja.
 
Täällä käydään keskustelua, jossa ihan foorumin omistajaa myöten keksitään selityksiä esimerkiksi sille miten AAS:t eivät voi vaikuttaa sillä ja tällä tavalla, koska minulla ja parilla kaverilla ei ole näin tapahtunut. Ollaan niin syvällä siellä omassa kuplassa ja siinä itsepetoksessa, että ihan legitit tutkimustuloksetkin on paskapuhetta. Kaikki asiallinenkin puhe asian ympärillä nähdään hyökkäyksenä mikäli se ei tue sitä omaa näkemystä. Minusta se on helvetin vastuutonta. Tai ehkä se on vain narsismia. Mene ja tiedä.
Tämä sama keskustelu on käyty täällä monta kertaa eri paikoissa, aina äänessä on muutama erityisen äänekäs AAS vastustaja, sitten kun omaa kantaa perustelee hyvin mutta ei ole heidän kanssaan samaa mieltä, on "kuplassa elävä narsisti". Jokin tuossa ei oikein täsmää, hyökkäävä sävy keskustelussa on aina tullut isommassa määrin päinvastaisesta suunnasta kuin väität. Kehonrakennuksen/aineiden "puolustajat" ovat aina pyrkineet saamaan keskusteluun mukaan maalaisjärkeä, eivät kieltämään haittavaikutuksia.
Se nyt vain on ikävä(?) fakta, että jos maailma aineiden ympärillä rakentuisi harhalaukauksen, b-icen ja kump. käsityksen mukaisesti, olisi maailman nykyisistä fyysisten lajien ammattilaisurheilijoista 80% teholla, mt-polilla tai haudassa. Koska näin ei ole, on kehonrakennuksen puolustajien linjassa pakko olla perää. Huolimatta siitä, arvostaako henk koht kokemusta mitä löytyy vaikka meikäläiseltä tai Mikeltä molemmilta kymmeniä vuosia - joiden aikana on tullut seurattua niitä mainittua "paria" kaveria (sarkasmivaroitus) ;)
 
Minäpäs eriytän ensi kerralla kysymykseni sinulle ja yleisen tason pohdinnan erillisiin viesteihin, kerran kappalejako ei toiminut. Se, että koet viestini hyökkäävänä kertonee enemmän siitä, että joku noista mainitsemistani asioista liippasi melko läheltä, sillä hyökkäykseksi se ei ollut tarkoitettu. Toivottavasti tästä ei aiheutunut tarpeetonta mielipahaa.
Koen lähinnä turhautumista siitä että joku (tässä tapauksessa sinä, mutta et todellakaan ole ensimmäinen täällä) laittaa sanoja suuhun ja esittää järjettömiä väitöksiä yrittämällä naamioida ne johtopäätöksiksi.

Se että sinä vedät ihan perättömiä johtopäätöksiä minun tekstistäni, ja odotat että minä lähden perustelemaan ja selittelemään, ei ole mitään keskustelua. Ihan järjetöntä kuvitella että kukaan fiksu ihminen lähtee mukaan siihen että joku yrittää "juoksuttaa" omaksi huvikseen. En mä lähde sulle tarjoamaan täällä mitään sirkushupeja.
 
Itselläni on tutkinto orgaanisessa kemiassa ja on tullut opiskeltua kursseja biokemiaa, bio-orgaanista kemiaa sekä medikinaalista kemiaa. Eli kehtaan kyllä väittää että mulla on erittäin hyvä ymmärrys näiden lääkeaineiden farmakologiasta ja niiden vaikutusmekanismeista elimistössä. Eli ihan tietoisella riskillä tässä mennään eikä ahdista tai kiristä päänahkaa ollenkaan.

Asiahan ei minulle sen kummemmin kuulu kuin mikään muukaan asia, mutta pakko kysästä että miksi? Miksi kuurittelet?
Ei holhoavasti, ei naljailevasti eikä mitenkään negatiivisesti vaan ihan vaan reippaasti suoraan kysyen: "Miksi?"
 
Suomessa 8 douppaajaa (https://fi.wikipedia.org/wiki/Itsemurha#Yleisyys_Suomessa, heiluu vähän vuosittain mut pyöristin 800) 55k douppaajasta (1% kansasta, https://dopinglinkki.fi/tietopankki/kayton-taustat/dopingaineiden-kayton-yleisyys) kuolee vuodessa jos dopingin käyttäjät on yhtä edustettuna itsemurhatilastoissa kun general populationissa, niin oon aika skeptinen että joku perusbodari kaveripiiristä voi vetää johtopäätöksiä ensinnäkään että kuoleeko douppaajia enemmän vai vähemmän. Jos 16 douppaajaa tekisi itsemurhan vuodessa niin riski olisi jo kaksinkertainen normiväestöön verrattuna, ja sitten eri asia minkätyyppiset ihmiset alunperin ajautuu doupinkäyttöön.
Ei nuo tilastot ja tutkimukset pidä paikkaansa.
On ryhmä henkisesti epävakaita ihmisiä jotka vetää kaikkea tolkuttomasti ja kuolee. Se vika niillä on ollut päässä ja näkynyt jo lapsuudesta asti. Lähtevät kaikkeen hetken huumaan mukaan ja ovat tolkuttomia myös seksin, liikennekäyttäytymisen ja jossain määrin väkivallan suhteen. Tälläisen persoonallisuuden omaaville myös itsemurhat ovat yleisiä.
Hormoonien käyttö heillä on yksi oireista ja vika on päässä. Hormoonit siis eivät ole juurisyy joka aiheuttaa kaiken muun. Juurisyy löytyy korvien välistä.

Esimerkkejä: 3 pulloa viinaa ja autolla 200 mettään joo hormoonit tappo selvä homma. Puolvuotta piriä ja sydäri, jep hormoonien takia sydäri kaikki sen tietää.
Ihmisille heissä päällimmäinen piirre on se lihaksikas ulkomuoto, jolloin kaikki huumeiden,alkoholin,lääkkeiden jne haitat mielletään hormoonien haitoiksi. Vaikka olisi joku hormooneihin liittymätön sairaus sekin mielletään hormoonien haitoiksi.

En kiellä hormoonien haittoja, mutta on naurettavaa kaikki mahollinen kipata siihen.
 
Asiahan ei minulle sen kummemmin kuulu kuin mikään muukaan asia, mutta pakko kysästä että miksi? Miksi kuurittelet?
Ei holhoavasti, ei naljailevasti eikä mitenkään negatiivisesti vaan ihan vaan reippaasti suoraan kysyen: "Miksi?"
Ihan hyvä että kysyit. Ei mua haittaa ollenkaan tuohon vastata.

Suureksi osaksi varmasti ihan turhamaisuuttani. Treenitausta on todella pitkä ja joskus alkoi harmittamaan koska tulostaso jäi jauhamaan vuodesta toiseen. Ympärillä on pyörinyt paljon ihmisiä joilla on ollut taustaa kilpailusta kehoilusta tai voimailusta, joten aineet ovat olleet aina läsnä. Siinä vaiheessa kun tulostaso oli jauhanut paikallaan useamman vuoden alkoi kiusaus käyttää steroideja todella suureksi. Tein runsaasti tausutatutkimusta asiasta ja kun olin varmistunut että steroidien käyttö ei ole oikein toteutettuna kohtuuttoman vaarallista, laitoin sen kuuluisan voisilmän puuroon.

Tähän väliin haluan sanoa että ei tämä mun kuurittelu ole missään nimessä järkevää. Kuitenkin nautin kehoiluelämäntyylistä ja kovaa treenaamisesta erittäin paljon, joka on se suurin syy jatkaa edelleen. Enkä missään nimessä kiellä psyykkisen riippuvuuden osuutta asian yhteydessä. Aineiden käytön takia minulla on aika kovat "standardit" treenitehojen ja voimatasojen suhteen. Niistä luopuminen ei tunnu mukavalta. Myös se että peilikuva on tietynlainen ja siihen tottunut on asia joka varmasti vaikuttaa, vaikka se ei yhtä tärkeä kuin teho, voima ja palautuminen. Mielestäni olen kuitenkin hyvin tietoinen aineiden vaikutuksista itseeni ja osaan arvioida riskitason suhteessa siihen mitä itse saan (mielihyvää) tästä touhhusta. Jos lääkärikäynnillä tulisi ilmi joku vakava terveyshaitta lopettaisin kuurittelun varmasti. Tällä hetkellä kuitenkin nautin vielä tästä elämäntyylistä sen verran että oma subjektiivinen näkemykseni on että terveysriski jonka otan on sen arvoinen.

En ole mikään ihan nuori mies enää joten tää mun touhu on aika pienimuotoista tällä hetkellä. Sinäänsä on ironista että roinaamallakin saavutetaan taso josta ei pääse ylöspäin millään muulla tavalla kuin nostamalla annosta. Sitä ei todellakaan voi tehdä loputtomiin. Eli tälläkin tavalla joutuu hyväksymään sen että saavuttaa sen pisteen missä kehitys ei enää edisty vaikka se oli silloin yksi syy aloittaa.

Kun otan osaa näihin keskusteluihin niin mun motiivi on lähinnä tuoda esiin tietoa ja tapoja siitä miten homma toteutetaan järkevästi, kustannustehokkaasti ja mahdollisimman pienillä haitoilla. En missään nimessä suosittele ketään aloittamaan roinaamista. En myöskään usko että roinaamisen demonisoinnilla saavutetaan mitään positiivista. Asia on luultavasti päinvastoin, niin että kokemattomat käyttäjät eivät uskalla lähteä kysymään neuvoja leimautumisen pelossa. Jos joku on päättänyt aloittaa kuurittelun niin ei ole mitään hyötyä alkaa moralisoimaan. Se tyyppi tekee sen kumminkin. Järkevämpää on tarjota tietoa miten se ihminen välttyy vahingoittamasta itseään
 
Viimeksi muokattu:
Muistaakseni Champix-lääkkeen ottajista melkoinen porukka sai itsetuhoisia ajatuksia ja se on siis tupakasta vierottumiseen tehty. Eli jotkut lääkkeet voi suoranaisesti ajaa tuohon suuntaan, silti edelleen terveen pään pitäisi se kestää.
Oikein mainio lääke!! 2 kertaa vetässy ja aina on riittänyt se aloituspakkaus, ei niin mitään sivareita. 2 kertaa siksi, että ensin loppui rööki/sigge muutamaksi vuodeksi, mutta sitten tuli tämä vapottelu. Hyväksi havaitulla keinolla sekin kerrasta veks.

Omakohtaisesti en voi kun suositella ja tulokset on aika rautaisia, kun 20vuotta tupakointia taustalla.
 
Koen lähinnä turhautumista siitä että joku (tässä tapauksessa sinä, mutta et todellakaan ole ensimmäinen täällä) laittaa sanoja suuhun ja esittää järjettömiä väitöksiä yrittämällä naamioida ne johtopäätöksiksi.

Anteeksi, mutta siis mitä sanoja olen nyt sinun suuhusi laittanut? Tai mitä järjettömiä väitöksiä olen esittänyt sinuun liittyen?
 
Toi on muuten alhaisin argumentti ja älä viitsi edes jatkossa käyttää. Ekana haastetaan joku keskustelemaan ja sitten vastaus käännetään toista vastaan tolla paskaperusteella. Annan sulle erimerkin, mä vihjaan että olet eläimiinsekaantuja, vastaat siihen että mitä vittua sä selität. Niin tarkoittaako se sitä, että se on totta kun otit kierroksia? Toivottavasti ymmärrät.

Ehkä se on mielestäsi alhaisin argumentti, mutta ihan empiiristen tutkimusteni pohjalta hyvinkin usein paikkaansa pitävä juttu. En ymmärrä miksi otat nämä minun kirjoitukseni niin itseesi, mutta suosittelen kurkistamaan sen oman kuplan ulkopuolelle aina toisinaan. Teinit käy täällä lukemassa, että jaaha andogeenien käyttöön ei liity mitään riskejä, jos niitä käyttää "vastuullisesti". Tämäkö on se sanoma mitä sinä haluat allekirjoittaa foorumin omistajana? Siihen minä puutun. Toivottavasti ymmärrät.

Ja ei, en ottaisi siitä kierroksia, koska ei, en ole eläimiinsekaantuja. Ihmettelisin, että mikähän hupiukko se tuokin on ja todennäköisesti nauraisin päälle. Kaikilla nämä ei mene tunteisiin. :giggle:
 
Anteeksi, mutta siis mitä sanoja olen nyt sinun suuhusi laittanut? Tai mitä järjettömiä väitöksiä olen esittänyt sinuun liittyen?
Oot saanut jo ihan tarpeeksi huomiota. Nyt vois jo rauhoittua. Sulla ei oo mitään annettavaa keskusteluun, kunhan vaan tykkäät väittää vastaan. Kyllä täällä ollaan huomattu että kyseenalaistaminen ilman perusteluja on se sun juttusi.
 
Ihan hyvä että kysyit. Ei mua haittaa ollenkaan tuohon vastata.

Suureksi osaksi varmasti ihan turhamaisuuttani. Treenitausta on todella pitkä ja joskus alkoi harmittamaan koska tulostaso jäi jauhamaan vuodesta toiseen. Ympärillä on pyörinyt paljon ihmisiä joilla on ollut taustaa kilpailusta kehoilusta tai voimailusta, joten aineet ovat olleet aina läsnä. Siinä vaiheessa kun tulostaso oli jauhanut paikallaan useamman vuoden alkoi kiusaus käyttää steroideja todella suureksi. Tein runsaasti tausutatutkimusta asiasta ja kun olin varmistunut että steroidien käyttö ei ole oikein toteutettuna kohtuuttoman vaarallista, laitoin sen kuuluisan voisilmän puuroon.

Tähän väliin haluan sanoa että ei tämä mun kuurittelu ole missään nimessä järkevää. Kuitenkin nautin kehoiluelämäntyylistä ja kovaa treenaamisesta erittäin paljon, joka on se suurin syy jatkaa edelleen. Enkä missään nimessä kiellä psyykkisen riippuvuuden osuutta asian yhteydessä. Aineiden käytön takia minulla on aika kovat "standardit" treenitehojen ja voimatasojen suhteen. Niistä luopuminen ei tunnu mukavalta. Myös se että peilikuva on tietynlainen ja siihen tottunut on asia joka varmasti vaikuttaa, vaikka se ei yhtä tärkeä kuin teho, voima ja palautuminen. Mielestäni olen kuitenkin hyvin tietoinen aineiden vaikutuksista itseeni ja osaan arvioida riskitason suhteessa siihen mitä itse saan (mielihyvää) tästä touhhusta. Jos lääkärikäynnillä tulisi ilmi joku vakava terveyshaitta lopettaisin kuurittelun varmasti. Tällä hetkellä kuitenkin nautin vielä tästä elämäntyylistä sen verran että oma subjektiivinen näkemykseni on että terveysriski jonka otan on sen arvoinen.

En ole mikään ihan nuori mies enää joten tää mun touhu on aika pienimuotoista tällä hetkellä. Sinäänsä on ironista että roinaamallakin saavutetaan taso josta ei pääse ylöspäin millään muulla tavalla kuin nostamalla annosta. Sitä ei todellakaan voi tehdä loputtomiin. Eli tälläkin tavalla joutuu hyväksymään sen että saavuttaa sen pisteen missä kehitys ei enää edisty vaikka se oli silloin yksi syy aloittaa.

Kun otan osaa näihin keskusteluihin niin mun motiivi on lähinnä tuoda esiin tietoa ja tapoja siitä miten homma toteutetaan järkevästi, kustannustehokkaasti ja mahdollisimman pienillä haitoilla. En missään nimessä suosittele ketään aloittamaan roinaamista. En myöskään usko että roinaamisen demonisoinnilla saavutetaan mitään positiivista. Asia on luultavasti päinvastoin, niin että kokemattomat käyttäjät eivät uskalla lähteä kysymään neuvoja leimautumisen pelossa. Jos joku on päättänyt aloittaa kuurittelun niin ei ole mitään hyötyä alkaa moralisoimaan. Se tyyppi tekee sen kumminkin. Järkevämpää on tarjota tietoa miten se ihminen välttyy vahingoittamasta itseään

Pakko arvostaa näin rehellistä pohdintaa. Olisivatpa kaikki lääkkeiden käyttäjät yhtä rehellisiä muille ja etenkin ITSELLEEN. Tämä on sitä rehellisyyttä mitä henkilökohtaisesti peräänkuulutan, kun julkisilla foorumeilla puhutaan lääkkeiden käytöstä ja siihen liittyvistä riskeistä ja psykologisista lieveilmiöistä esimerkiksi minäkuvassa, jne.

Oot saanut jo ihan tarpeeksi huomiota. Nyt vois jo rauhoittua. Sulla ei oo mitään annettavaa keskusteluun, kunhan vaan tykkäät väittää vastaan. Kyllä täällä ollaan huomattu että kyseenalaistaminen ilman perusteluja on se sun juttusi.

E: yritin vielä muutamaan kertaan lukea viestejäni ja en nyt millään saa päähäni miten saat ne suoraksi hyökkäykseksi sinua kohtaan. Noh, nää on näitä. Sulla pitää jatkaa keskustelua sitten jonkun muun tahon kanssa. (y)
 
Viimeksi muokattu:
Teinit käy täällä lukemassa, että jaaha andogeenien käyttöön ei liity mitään riskejä, jos niitä käyttää "vastuullisesti"
Kukaan ei ole näin väittänyt. Riskejä on aina, mutta sun tapaiset kiihkoilijat antavat aivan väärän kuvan. Sulla ei ole niistä kokemusta, joten voisit olla hiljaa ja siirtyä toiseen aiheeseen.
 
Sulla ei ole niistä kokemusta, joten voisit olla hiljaa ja siirtyä toiseen aiheeseen.

Siellä ne pojat taas huutelee miesten pöytiin. Sinun tekstejä lukiessa voin ihan hyvällä omallatunnolla todeta, että kovin paljon paremmalla tolalla minun tietämys on etenkin lääkkeiden psykologisista vaikutuksista ja niiden haittojen OBJEKTIIVISESTA tarkastelusta, kuin mitä sinulla. Ja edelleen minun kokemukseni on minun henkilökohtainen asiani ja voit minun puolestani arvuutella asiaa ihan mielin määrin.
 
Back
Ylös Bottom