Kukaan ei ole kieltänyt steroidien epäterveelistä luonnetta veriarvojen suhteen. Alhaiset testosteronitasot taas ovat syynä mielialanlaskuun, syy on alhaisissa testoissa, ei steroideissa, viinassa tai muussakaan. Se miten ne laskee alas, siihen on monta tietä, ylipaino, alkoholi, huono syöminen, kuurittaminen ja seinään lopettaminen.
Mutta katsos kun mä olen käynyt läpi kaiken, sä et mitään. Mä olen vetänyt isoja määriä 7 vuotta, pitänyt 10 vuoden totaalitauon, kärsinyt alussa nollatasoista yli 6kk, sitten käyttänyt kevyesti lääkkeitä. Sulla kokemus on nolla, ei mitään, vain mutua. Ja missään vaiheessa en ole itsetuhoisia ajatuksia saanut päähäni, vaikka tossa välissä oli konkurssikin. Avioerossa oli huonot fiilikset 28 vuotiaana, mutta se johtuikin avioerosta, edelleen tässä ollaan.
Tämä on absurdia katsoa miten nollakokemuksella olevat ovat kovimmassa äänessä kertomassa miten "jos mäkin, niin kyllä mäkin nostaisin" ja "kuoli hormooneihin". Oikeesti, ihan hiljaa vaan jos ei mitään kokemusta ole. Ei niillä nyt kuuhun mennä, eikä hautaankaan. Terveyden saa kyllä kuralle jos tyhmäilee.