Lost [spoiler warning] Huom! Keskustelu jenkkiaikataulun mukaan! Kausi 3

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Volmari
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hei oon vähän pihalla tässä... Siis tätä sarjaa on tullut jo aiemminkin joltain kanavalta? Mä näin vasta mainoksen telkassa että tälläinen alkaa ja olen tosi yllättynyt kun jengihän on katsonut sitä jo iät ja ajat eli mistäs nyt on kysymys? Se alkaa telkasta alusta nyt uudelleen vai...?

MissEvilEve sanoi:
Hei oon vähän pihalla tässä... Siis tätä sarjaa on tullut jo aiemminkin joltain kanavalta? Mä näin vasta mainoksen telkassa että tälläinen alkaa ja olen tosi yllättynyt kun jengihän on katsonut sitä jo iät ja ajat eli mistäs nyt on kysymys? Se alkaa telkasta alusta nyt uudelleen vai...?

sarjaa ei ole aikaisemmin esitettu suomessa ja jenkeissä mennään tietääkseni 2 tuotantokauden 10:ssä jaksossa! huippu sarja:rock:

epitaph9 sanoi:
sarjaa ei ole aikaisemmin esitettu suomessa ja jenkeissä mennään tietääkseni 2 tuotantokauden 10:ssä jaksossa! huippu sarja:rock:

Kymmenes jakso tulee jenkeissä tammikuun aikana. Mutta paras sarja ikinä... :hyper:

Lentskari tippuu jonnekin saarelle. 47 jäi henkiin kertoo niiden touhuista.

Lost:in Paras Henkilöhahmo?

Kuka on paras/ mielenkiintoisin hahmo lostissa?

Mun mielestä se Irakilainen tiedustelu-upseeri Sayid on ihan paras hahmo! Siinä tyypissä on jotain selittämättömän siistiä asennetta, kun tietää mikä historia sillä on, siltä voi odottaa mitä tahansa ratkaisuja.

Mielenkiintoinen hahmo on myös John Locke. Sellainen selviytyjä luonne. Varmaan viimeinen henkilö, joka jää henkiin siellä saarella.:)

Bisley sanoi:

Sawyer ja John Locke. Locke duunailee kaikkia epäilyttävää ja tietää kaiken kaikesta. Sawyerillä on taas kunnon junttiasenne, mutta silti sieltä pilkottaa jotain hyvää.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Bisley sanoi:
John Locke on kyllä ylivoimaisesti mielenkiintoisin hahmo sarajssa, toisella sijalla tulee mr. Eko

Merri, ainakun toi kuvissa odottaa milloin muut hyppää ruutuun:))

Mielessä on käynyt monesti kopaista netistä tämä sarja, mutta onneksi tämä alkaa Nelosella tammikuussa niin onpahan yksi sarja lisää mitä seurata TV:stä. Jos DVD versio löytyy netistä niin saattaa olla että kopasen sen sieltä ja rupean katsomaan kun ei malttaisi olla kastomatta kun on saanut niin kovia kehuja.

Loistava sarja! Oon jääny ihan koukkuun...sain just katottua ekan tuotantokauden ja kohta alotan kattoo toista tuotantokautta! :hyper:

Bisley sanoi:
Ehdottomasti Sayid.
Rupesi kiinnostamaan heti alussa kun tämä mainitsi Hurleylle olleensa Persianlahden sodassa kapinallisten joukoissa

Lost on parasta mitä telkkarista voi tulla. Millos toi 10. jakso pamahtaa ladattavaks kun ei oo vähään aikaan mitään kuulunut?

Loikka sanoi:
Lost on parasta mitä telkkarista voi tulla. Millos toi 10. jakso pamahtaa ladattavaks kun ei oo vähään aikaan mitään kuulunut?

Tulee jenkeissä 11.1 nimellä The 23rd Psalm.

EN oo sarjaa kattonu, mut haluisin vaan tietää että minkätakia esim. lentoyhtiö ei ole pelastanut ko. matkustajia? Ei luulisi olevan suurempi homma nykymaailmassa.

-Marchi- sanoi:
EN oo sarjaa kattonu, mut haluisin vaan tietää että minkätakia esim. lentoyhtiö ei ole pelastanut ko. matkustajia? Ei luulisi olevan suurempi homma nykymaailmassa.

Voi jeesus..onko tää jätkä tosissaan?? Oikea ajatusten Tonava...

Sarjassahan olis paljonkin ideaa mikäli ne oltaisiin samantien pelastettu, vai kuin?

Oliskohan syytä katsoa sitä sarjaa niin ei tarvis kysellä noin tyhmiä?

Suositut

Back
Ylös Bottom