Lost [spoiler warning] Huom! Keskustelu jenkkiaikataulun mukaan! Kausi 3

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Volmari
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kieltämättä erikoinen jakso, mutta hyvä. Jäi kyllä taas niin jännään paikkaan että voi prkl. Tekevät nuo jaksot silleen, että pakko katsoa seuraava. Ei kyllä jaksaisi millään viikkoa odottaa. :( Loisto sarja!!!

Oli kyllä melkonen koukutus heti jakson alkuun. Huonoista puolistaan huolimatta on kyllä aivan loistava sarja. Parasta tv:tä mitä on viimeaikoina tullu katottua.

Jossakin mainittiin, että kolmannessa jaksossa saadaan jotain selitystä tapahtumille. Sitä odotellessa.

hyvä oli toi eka jakso. mutta jännittää kovasti että käy ihanniinkuin ekassa kaudessa, eli alussa ja lopussa tapahtuu ja loput jaksot onkin sitten junnaamista..

Voivoi mitkä kuumotukset jaksojen lopussa! Kolmannessa mennään jo! :thumbs:
Ootteko muuten seurannu noita foorumeita, jotku fiilistelee oikeesti aika asenteella niissä :D esim. joku oli laskenut siinä ekan jakson alussa sen suihkun suuttimen reikien määrän. Niitähän oli (tietenkin) 42 :)

Oli tosiaan hieman vaisu jakso. Pikkasen alkaa jo ärsyttämään tuo samojen kohtausten liiankin ahkera kierrättäminen. Oisko niin, että muuten ei riitä materiaalia koko kauteen :)

Azazel sanoi:
Oli tosiaan hieman vaisu jakso. Pikkasen alkaa jo ärsyttämään tuo samojen kohtausten liiankin ahkera kierrättäminen. Oisko niin, että muuten ei riitä materiaalia koko kauteen :)

Aivan samaa mieltä. Ekassa jaksossa kävi kaiken näköstä, mutta näissä toisessa ja kolmannessa ollaan jumituttu niihin samoihin juttuihin ja ärsyttävän paljon noita kaikkia vastauksia pihtaillaan. No, kai se on tarkotuskin...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Aika vaisuhkoa menoa ollut toinen tuotantokausi kokonaisuudessaan, mutta silti mielenkiintoisimpia sarjoja mitä löytyy. :)

Mulla ei kestä huumorintaju sitä latinoakkaa joka on ollut parissa uusimmassa jaksossa. :curs:

Kerran tätä sarjaa on hehkutettu niin paljon niin olihan pakko käydä hakee 1. tuotantokausi. Nyt oon 12 ekaa jaksoa katsonut ja ihan hyvältähän tämä tähän asti vaikuttaa.

4. jakso tuli just katottua ja oli kyllä paras 2.tk:n jaksoista.
Hurley roxx :rock:.
Tietääkö kukaan koska viides jakso näytetään amerikas?

Voi paska. Oon tässä parin päivän aikana kattonu eka kauden ja kuusi ensimmäistä jaksoa toiselta kaudelta ja voi viduka mihin kohtaan loppu. :curs:

Se saatanan latinobiatch ampu sen ihanan Shannonin. Nyt vituttaa. Saatana. :curs: Millon tulee seuraava jakso? Toivottavasti Said kiduttaa sen lehmän kuoliaaksi.

No niin, toisen kauden pari eka jaksoa junnas kyllä ikävästi ja kertas samaa paskaa, mutta nyt nää pari viimestä mitä katoin vei tarinaa taas kivasti eteenpäin.

Tosin haluaisin selitystä sille ihme monsterille, joka tappoi sen lentäjän eka kauden alussa. Miks sitä ei oo näkyny pitkään aikaan. Tekikö Locke sille jotain vai kuoliko se siihen dynamiittiin? No jospa se selviää ajan myötä. Musta on helvetin hienoa se, että niistä ihmisistä oppii koko ajan lisää jotain pikkujuttuja. Ja monet on törmänny ja vaikuttanu toistensa elämiin "oikeassa" maailmassa joskus aikaisemmin. Esim. Jack pelasti tulevan vaimonsa kun sen piti valita kahdesta potilaasta ja sen vuoksi Shannonin isä kuoli. Kun Shannon ja sen mulkku äitipuoli tulee sairaalaan ja lääkäri alkaa selittään ni Jack kävelee sen lekurin ohi. Just tollasta mahtavaa kamaa!!! :rock: Kaikista parasta on kuitenki ollu mun mielestä Locken elämästä kertoneet pätkät. Oon aina ite toivonu olevani kunnon eräjorma, mutta jotenki ajattelin olevani tavallaan samanlainen säälittävä paska, joka ei kuitenkaan saa mitään aikaseksi. Sitten tulikin se pyörätuolikohtaus ja huomasin, että mä tosiaan olen säälittävä paska. :lol2: Niin ja mulla on samanlainen arpi ku Lockella. Munuaisleikkauksesta, mutta ei sitä sieltä kuitenkaan pois otettu. :)

Kymmenen tähteä! :5: :5:

aika huippu sarja, jännityksellä vaan odotellaan 8. jaksoa... se on kyl tossa parasta kun jokainen tavalla tai toisella liittyy johonkin toiseen, kun kattelee niitä flashbackkejä. Ainoo vika tossa vaan on se että mitä enemmän saa tietää sitä vähemmän tuo pysyy mielenkiinoisena... eli niinkauan kun pysyy kaikki vähän mysteerinä niin homma toimii, eli sanoisin että maks 2-3 kautta tota voi tehdä...

Partsu sanoi:
Mulla ei kestä huumorintaju sitä latinoakkaa joka on ollut parissa uusimmassa jaksossa. :curs:

Mä en kestä sitä naista missään sarjassa tai elokuvassa.

Argh, jäi taas ikävään kohtaan toi 9 jakso ja alkoi vielä taukokin. Taitaa 10 jakso tulla vasta 16.1.:curs: Todella koukuttava sarja.

Huomasiko kukaan tuossa uusimmassa jaksossa, kun tää Kate ja Sawyer näkee sen hepan, ni siinä hepan oikealla puolella on jonkun "kesyttäjän" käsi? Vai näinkö mä väärin?

Mul on tylsä elämä

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom