Lost [spoiler warning] Huom! Keskustelu jenkkiaikataulun mukaan! Kausi 3

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Volmari
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
pek sanoi:
Huomasiko kukaan tuossa uusimmassa jaksossa, kun tää Kate ja Sawyer näkee sen hepan, ni siinä hepan oikealla puolella on jonkun "kesyttäjän" käsi? Vai näinkö mä väärin?

Kyl se mun mielest kans vähä siltä näyttäs..

Mike sanoi:
Jeesus miten kova sarja. Ostin ekan kauden boxina ja nyt on katsottu sitä 4 tuntia päivässä, aivan kympillä koukuttava pätkä. Pakko aina katsoa jakso jakson perään. 1,5 dvd:tä jäljellä vielä. Ja eikun kakkoskautta odottelemaan.

Ja kukahan sitä taannoin sulle suositteli? Ei oo tullu kiitosta ei... paitsi Inkulta...

Helmi sarja. pitkästä aikaa joku sarja joka koukuttaa.. alkais nyt ne uudet jaksot rullaamaan pian.. Täytyy laittaa varmaan pian uusintakierrokseen koko sarja tai alkaa katteleen OZ:ia tauolla....

Mistäs Maikkeli ostit ton ykkös seasonin. Oon yrittänyt ettiä sitä, tuloksetta. Tietty netistä sais tilattua, mutta haluaisin sen suoraan kaupasta ostaa. Freessä eikä anttilassa ainakaan myydä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Friikistä ostin. Samoin muistaakseni Freessäkin se oli(en ole varma, mutta näin jossain muuallakin sen).

4 päivää kesti katsoa koko eka kausi ja kyllä oli harvinaisen paljon rahalle vastinetta. Jäi vain aika homoon paikkaan tämä kausi. Nyt pitäis välittömästi saada toinen kausi.

lost.jpg

lost2.jpg

charlie.jpg

mathew-fox.jpg

kate-evangeline-lily.jpg

sawyer.jpg

Jenkeissä on nyt toinen season melkeen puolessa välissä. Pitävät jonku joulutauon, 6 viikon mittaisen. Ei oikein jaksais ootella niin kauaa. Ykkös season toimii kyllä hyvin, varsinkin melko putkeen katsottuna. Loistosarjahan toi on vaikka kakkos season ei ole varsinaisesti säväyttänyt mitenkään erikoisesti.
Vielä mielenkiintoisemmaksi sarjan tekee, kun seuraa siihen liittyvää keskustelua ja katsojien teorioita Lostin maailmasta. Käsikirjoittajat ovat kyllä tunkeneet vaikka mitä kivaa jokaiseen episodiin, mitä sitten tongitaan porukalla esille frame-by-frame periaatteella.

totta toi et kakkos kausi ollut aika hiljanen parilt ekalt jaksolta,nyt vast alettu pääsemään vauhtiin ja sit tuli tosiaan toi volmarin mainitsema tauko..ei perkule,tässä venaillaan uutta jaksoa..onneks on niin monta muuta hyvä sarjaa kesken ja katsomatta..:)

Luni sanoi:
totta toi et kakkos kausi ollut aika hiljanen parilt ekalt jaksolta,nyt vast alettu pääsemään vauhtiin..

Niinpä!
Mainio sarja kaiken kaikkiaan. Piti tuossa lainata 1.tuotantokausi boxina frendiltä joulun välipäiviksi :D

1.kausi oli hiton hyvä, mutta tosiaan 2.kaudella oli pari täytejaksoa ja
mielestäni Michelle Rodriguezin roolihahmo oli aluksi TODELLA ärsyttävä, mutta OZ:n Adebisin näyttelijä oli kyllä vit*n Cool!

..ikävään paikkaan tuli vaan toi tauko. Noh, eikös se taas tammikuussa ala?

Ekalla kaudellakin tottui noihin 6vk taukoihin. Taisi olla 3 tai 4 niitä yhteensä. Kauheaa tuskaa odotella aina uutta jaksoa.

Mike sanoi:
Julkaistaanko nuo dvd boxit vasta kun koko kausi on jenkeissä näytetty? En meinaan enää koskaan seuraa mitään sarjaa teeveestä, vituttaa vain venttailla ja järjestellä sitten yhden tunnin takia menojaan.

näinhän se ikävä kyllä taitaa olla. Onneksi nykyään saa impattua kiitettävästi noita telkkusarjoja netistä. Toi LOST oli kyllä ensimmäinen mulle.. Sittemmin otin kyllä Prison Breakia jne.
Kiva vielä kun ovat hyvälaatuisia, eli kun on telkku kiinni PC:ssä, niin mikäs siinä on jumitella huippusarjasta osa poikineen.. ;)

Toi LOST:n boxi on muutenkin vänkee. Eli onko siinä Mike sun omassa kanssa ruotsiksi kansitekstit? Eli sarja ei oo edes vielä alkanut Suomessa, niin silti boxia myydään täällä JA SUOMI-SUBEILLA, heheheh

..mut-mut, toi LOST on kyllä ainuimpia telkkusarjoja, mitkä on katsottava "putkeen". On niin pirun koukuttava ja about kaikki osat loppuvat cliffhangeriin..

:5:

Suomitextit on vaikka takakannessa lukee ruotsiksi. Suomea ei mainita kansissa.

Kunnon tv sarjat on semmoisia, että ne pitää päästä katsomaan parhaalla laadulla ja tykillä. Nyt loppuu Shieldien katsominen telsusta ja pokkaan kakkoskauden friikistä. Mahtaako olla suomisubit siinä?

Kyllähän tota on 14 jaksoa tullu kateltua. 1. tuotantokausi on kokonaan koneelle imattu ja toistakin imataan parhaillaan. Aluksi tuntu vähän kököltä sarjalta, tapahtu kaikkee kauheen nopeasti, mutta kummasti sitä silti kattotaan..hyvä sarja.

Oon kyllä samaa mieltä Miken kanssa. Sitten kun missaa yhden jakson niin on ihan hukassa ja osa hohdosta menee. En kyllä oo jaksanu kattoo ku 2½ jaksoa lostia, ei oo mun sarja.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom