Lost [spoiler warning] Huom! Keskustelu jenkkiaikataulun mukaan! Kausi 3

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Volmari
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Voi helevetti ku oli uskomaton jakso!!! Siis tää uusin eli 11.

How long do you think it would take to train an army? Voi vittu, revin kohta pelihousut ku en jaksa oottaa!!!:hyper: :hyper: :hyper:

Jos joku sattuu tän lukemaan ja ei vielä oo lostia kattonu ni alkakaa kattomaan! Aivan uskomaton sarja! :rock: :worship: :haart:

mut siis eihän se vielä täälä suomessa ole alkanut telkkarista tulemaan?:0

Kyllä oli taas hyvä jakso tuo 11! Yllättävä käänne, mutta jaksossa olisi voitu paljastaa vähän enemmän, mutta sarja jatkaa uskollisella tyylillään ja pihtaa vastauksia oikein urakalla. Loppukommentti oli kyllä loistava, tuskin maltan odottaa seuraavia jaksoja.:rock:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
pakkomielle.com sanoi:
Tunnen itseni vähän "vanhanaikaiseksi", kun jengi puhuu 2. seasonin 11.
jaksosta, ja itse odottelen kun sarja starttaa Nelosella 26. pvä...:)

Samaa täällä, mutta hyvää? kannattaa odottaa. :)

mä oon nyt kattonu ekan seasonin 18 ensimmäistä jaksoo.

alussa toi sarja oli aika tylsä, paljoa ei tapahtunu alussa mut mitä pidemmälle menee sitä enemmän se aukee... nyt oikeen pelottaa kattoo tota, tulee tosi aavemaine fiilis, varsinkin noi numerot :hyper:

Joo, aivan loistava sarja. Tuli muutamassa päivässä katsottua koko tuotanto tähän mennessä. Huomenna pitäs tulla s02e12 hdtv-rippi.

Nyt tuli katottua eka jakso Neloselta ja aivan uskomattoman jännältä vaikuttaa. No onpahan torstai illoillekin tekemistä kun on jotain katsomista telkusta.

Jonny sanoi:
Nyt tuli katottua eka jakso Neloselta ja aivan uskomattoman jännältä vaikuttaa. No onpahan torstai illoillekin tekemistä kun on jotain katsomista telkusta.

oota vaan kun niit tulee lisää, mitä enemmän tulee niin sitä enemmän oot :eek: :eek: kun alkaa hahmottua jotakin yhteyksiä mitä ei voi ymmärtää. toivottavasti nelonen on hommannut toisenkin tuotantokauden (tuskin on koska pyörii nyt jenkeissä) koska meno vaan lisääntyy siinä ja homma paisuu.

edit: 4,8,15,16,23,42 :piis: :evil:

hmm. nopeasti selailtuna kukaan ei ollut näin vielä sanonut, niin sanonpa minä sitten:

ekan jakson perusteella mun mielestä aika roskaa. mun aika menis hukkaan jos tuota katsoisin. tekninen taso huonompaa kuin monessa muussa, liekö sitten kuvattu ulkona enemmän. värikorjailu ja valot oli aika kukkua, vähän semmonen käsittelemättömän oloinen kotivideomaisuus. ehkä tarkoituksella, mutta ei sykäyttänyt. juonesta en osaa sanoa muuta kuin että ekassa jaksossa ei tapahtunut mitään mielenkiintoista ja siinä vaiheessa kun puut kaatu ja äänet pauhas loppu mun mielenkiinto. yliluonnollinen ei vaan toimi mulle tollai tehtynä :(

no plussaa siitä että koira oli söpö (mulla on ollu muksuna labbis) :)

häivyn muihin threadeihin. jatkakaa.

Eka jakso oli ihan ok, hieman hidastempoinen, mutta se suotakoon anteeksi. Varmaan rullaa paremmin jahka noi henkilöhahmot on saatu esiteltyä..

Mutta sit kyssäri johon voi vastailla vaikka spoiler-tageissa.
Eli: Miten tuo voi jatkua kakkoskaudelle? Jääkö lössi tonne saarelle pesimään loppuiäkseen vai pelastuuko ne ekan kauden lopussa ja sit tokalla kaudella uus lentsikka tömähtää uudelle saarelle jne. :jahas:
Jälkimmäinen vaihtoehto kuulostaa hullulta, mutta sou not - onhan 24nenkin jatkunut jo 4 vai 5 tuotantokautta toistaen itseään uudestaan ja uudestaan ja uud.. :lol2:

aidan sanoi:
Eka jakso oli ihan ok, hieman hidastempoinen, mutta se suotakoon anteeksi. Varmaan rullaa paremmin jahka noi henkilöhahmot on saatu esiteltyä..

Mutta sit kyssäri johon voi vastailla vaikka spoiler-tageissa.
Eli: Miten tuo voi jatkua kakkoskaudelle? Jääkö lössi tonne saarelle pesimään loppuiäkseen vai pelastuuko ne ekan kauden lopussa ja sit tokalla kaudella uus lentsikka tömähtää uudelle saarelle jne. :jahas:
Jälkimmäinen vaihtoehto kuulostaa hullulta, mutta sou not - onhan 24nenkin jatkunut jo 4 vai 5 tuotantokautta toistaen itseään uudestaan ja uudestaan ja uud.. :lol2:

No 2.kaudella tulee ainakin mukaan kuvioihin uusia tyyppejä, jotka olivat koneen takaosassa maahansyöksyssä. Joten kyllä tosta yllättävän hyvin saa revittyä tarinaa. Mystiikka vaan lisääntyy jakso jaksolta. Joskin uskon, että max. 3 kautta tehdään.

tuotantokausista:
tuotantokausi 2 jatkuu suoraan siitä mihin 1 jäi, eli soveltuu täydellisesti yhteen, 2tuotantokausi ei ole mitään b-kamaa vaan ihan yhtä tasokasta ja juttu vaan paisuu. kuten olet varmasti kuullut "kaikella on tarkoituksensa" ilmenee yllättävän hyvin, vaikkei sitä tarkoitusta aina täysin ymmärrä vaikka televisio tarjoilee sen suoraan eteesi. sarja ei oo koskaan mikään nopeatempoinen eli mitään 24tapaista "kokoajantapahtuu" meininkiä on turha odottaa vaan niitä palasia loksautellaan hitaasti paikalleen.

4,8,15,16,23,42

Suositut

Back
Ylös Bottom