Lost [spoiler warning] Huom! Keskustelu jenkkiaikataulun mukaan! Kausi 3

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Volmari
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
-Marchi- sanoi:
EN oo sarjaa kattonu, mut haluisin vaan tietää että minkätakia esim. lentoyhtiö ei ole pelastanut ko. matkustajia? Ei luulisi olevan suurempi homma nykymaailmassa.

Ennen onnettomuutta kone muutti kurssia tehdäkseen pakkolaskun jonnekkin muualle kuin alkuperäiseen kohteeseensa. Pudotessaan kone oli pilotin mukaan tuhansia kilometrejä off-course.

Mik99 sanoi:
http://www.nelonen.fi/lost/tulossa.html

Katseluaikaa ei mainita, mutta luulen että se sijoittuu tuonne 21-22 paikkeille.

Vasen ylänurkka, klo 21.00.

On kyllä todella hyvä sarja. Itse ainakin tykkään kun kaikki pohjustetaan kunnolla (saattaa tuntua joistakin tylsältä jos jaksossa ei hirveästi tapahdu mitään flashbackien lisäksi). Tosin toivon, että 2. kauden loputtua
olisi tullut vastaukset suurimpiin kysymyksiin. Ei noita samoja juttuja nyt mitään neljää kautta jaksa katsoa.

Tekijät kertoivat jossain haastattelussa, että
numeroilla ei oikeasti olisi mitään merkistystä, tai ainakaan he eivät ole keksineet niille mitään selitystä.
Mutta uskon/toivon, että tämä on kuitenkin vain hämäys, ja lopulta kaikki selviää. :rock:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Paras sarja mitä ikinä olen nähnyt!

Ekan kauden jaksot katsoin joulua enneN kolmen päivän aikana kaikki ja joulun aikaan toisen tuotantokauden kaikki jaksot mitkä on ilmestyneet, oliko niitä nyt sitten 16... en ihan muista kun putkeen katsoin. Nyt sitten odottelen että ensi kesänä saan koko toisen kauden paketin jaksot käteen ja sitten katsotaan koko kakkonen uudestaan. Naapuri tyrkytti ekaa pakettia mulle melkein kolme kuukautta ennenkuin aloitin, joopa joo tällainen Robinson Krusoe juttu. Vitalis, aivan sairaan jännä ja heti jäin koukkuun! Kyllä jännittää miten homma etenee. Ps sarja vain paranee edetessään, jos kukaan ei ole tokan kauden jaksoja nähnyt! :worship: :worship: :worship:

Jumi-Julle sanoi:
Ekan kauden jaksot katsoin joulua enneN kolmen päivän aikana kaikki ja joulun aikaan toisen tuotantokauden kaikki jaksot mitkä on ilmestyneet, oliko niitä nyt sitten 16... en ihan muista kun putkeen katsoin.

Ps sarja vain paranee edetessään, jos kukaan ei ole tokan kauden jaksoja nähnyt! :worship: :worship: :worship:
Kyllähän toista kautta on innolla katsottu tälläkin suunnalla. Jaksoja on ilmestynyt toiselta kaudelta 9 ja 10. eli 23rd Psalm tulee tänään, hyvällä tuurilla saattaa olla jo tämänpäivän puolella ladattavissa!:rock:

Jüzzi sanoi:
10. eli 23rd Psalm tulee tänään, hyvällä tuurilla saattaa olla jo tämänpäivän puolella ladattavissa!:rock:

damn, unohtui täysin, että osa 10 tulee ulos 11.1. Pitääkin heti tänään duunin jälkeen ruveta metsästämään ko. jaksoa.. Jäi vielä niiiiin pirun jännään kohtaan, että..

tätä sarjaa on kyl hehkutettu niin paljon joka paikassa että pakko sitä on alkaa seuraamaan nyt ku se neloselta alkaa..
ei oo vaan netistä tullu ladattua mutta tuleepa sitte katottua nyt shieldin kanssa viikottain :)

Jumi-Julle sanoi:
Ekan kauden jaksot katsoin joulua enneN kolmen päivän aikana kaikki ja joulun aikaan toisen tuotantokauden kaikki jaksot mitkä on ilmestyneet, oliko niitä nyt sitten 16... en ihan muista kun putkeen katsoin. Nyt sitten odottelen että ensi kesänä saan koko toisen kauden paketin jaksot käteen ja sitten katsotaan koko kakkonen uudestaan. Naapuri tyrkytti ekaa pakettia mulle melkein kolme kuukautta ennenkuin aloitin, joopa joo tällainen Robinson Krusoe juttu. Vitalis, aivan sairaan jännä ja heti jäin koukkuun! Kyllä jännittää miten homma etenee. Ps sarja vain paranee edetessään, jos kukaan ei ole tokan kauden jaksoja nähnyt! :worship: :worship: :worship:

Sorry, joo noinhan se jaksojen lukumäärä menee lähempänä 10:ä kuin 16:ta... :thumbs:

Tosin kuin useimmat haluaisin itse juonipaljastuksia ja paljon. Jos joku viittii pistää juonen ja päätapahtumat/henkilöt niin kiitos. Lentokone siis tippuu saarelle ja eloonjääneitä on.......mitäs sitten? Kauhua, scifiä????

jambo sanoi:
Tosin kuin useimmat haluaisin itse juonipaljastuksia ja paljon. Jos joku viittii pistää juonen ja päätapahtumat/henkilöt niin kiitos. Lentokone siis tippuu saarelle ja eloonjääneitä on.......mitäs sitten? Kauhua, scifiä????

Elikkäs lentokone putoaa saarelle, kuten jo tossa totesit. Tämän jälkeen alkaa eloonjäämiskamppailu niin luonnonvoimia, ihmisiä kuin saaren salaperäisyyttä kohtaan. Erilaisten ihmisten on tultava toimeen keskenään ja samalla taisteltava saarella piileviä "outouksia" vastaan.

Ehkäpä hienoin piirre koko sarjassa on se, ettei kukaan saarella olevista ole siellä sattumalta. Moneen henkilöön liittyy jotain mystistä ja he ovatkin avainasemassa ratkaistaessa saaren mysteeriä. Saarella tapahtuvia kohtauksia tuetaan taustatarinoilla, jotka syventävät henkilökuvaa. Monet tarinoista kietoituvat myös yhteen.

Kuten jo totesin sarjassa on todella paljon selittämätöntä, kuten salaperäiset numerot, jotka toistuvat melkein jokaisessa tilanteessa (4, 8, 15, 16, 23, 42). Esimerkiksi lento nro. 815, 48 eloonjäänyttä yms...

Tietty jaksoissa on paljon myös ns. turhaa materiaalia, mutta kokonaisuutena varsin mallikelpoinen tv-sarja.

Anonymous sanoi:
Tietty jaksoissa on paljon myös ns. turhaa materiaalia, mutta kokonaisuutena varsin mallikelpoinen tv-sarja.

"Everything that happens here, happens for a reason." :whip:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom