Miuku sanoi:Seuraava askel olisi, että meitä varoitettaisiin valitsemasta Halosta uudelleen presidentiksi...
Eikös tää olis hyvä asia?? :D
Ja asiaan, ei mahdu ainakaan mun päähän mitä jotkut työssäkäyvät britit ovat muslimi-kansalle tehny. Taitaa vaan olla siten, että terroristeilla ei ole mahdollisuuksia, taitoja tai keinoja hyökätä sotilaallisiin kohtiin joten laitetaan vaan siviilejä matalaksi... Joku sitä sanoi että pelottelua sillä haetaan, joka on tämän iskun seuraus.
Irakin sodasta en sano mitään...
jos joku ei tiennyt,niin kyseinen äärisiionisti ja juutalainen nykyinen maailmanpankin johtaja ja iraqin sodan kovimpia kannattajia on kuvassa.. oisko asialla jotain yhteistä? hänetkin on yritetty murhata terrori iskulla bagdadissa hotellissa. vai onko se sittenkään terrori-isku,kun hyökkääjä valtion sotahullu yritetään tappaa..jokainen voi itse päättää.. minun mielestä talvisodassa kaatunee suomalaiset olivat terroristejä,ihmishenkiä oli säästynyt jos olisimme vain antautuneet ja hyväksyneet uuden isännän paul wolfowittz eiku stalinin.. 

tuo toiseksi viimeinen on hauska kun näin länsimaisensilmin tarkasteltuna,kun terroristi paska kamelin nussijalta on aivot ammuttu vittuun,niin sitku sen huoran äpärä terroristin nussima kersa on tullu niiku tsiikaa et miten se runkku voi niin vittu ammutaan sekin,niin ei synnytä sekään lisää lentokone kaapparirättipäitä... vittu :curs: nyt mä meen vittu tsiikaa smäktaunia teeveestä blok lesnar t-pait pääl ku ne rättipäät hakkaa siel eugenee sitä vammast ja sit tulee mister amelikka hogan ja hakkaa ne paskat..on se kovaa peliä se smäktaun,miten ne voi selvitä hengis ku lyö terästuolilla keskelle päätä keskellä kehää ja päivää..