[***Loistavaa Palvelua***]

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu
Itäkeskuksen Stadium, todella loistavaa palvelua. Myyjän saa avuksi katsekontaktilla vaikka käytävän toisesta päästä jne. Kävin maanantaina duunin puolesta tuolla, ja vieläkin hymyilyttää.

Miinuksia ei tietenkään laiteta helkkarin hyvännäköisistä myyjistä..;)

Taas on pakko hehkuttaa. Kävin äsken, jälleen duuniasioissa, ja ihan todella hyvää palvelua. Nyt se tuntuu sikälikin erittäin hyvältä, että nykyään yhä harvemmin oikeasti saa sitä palvelua. Tällä kertaa oli naismyyjä. Illalla menen uudestaan, hoitamaan asian loppuun. Ihan mahtavaa oikeasti!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Keravalla autokorjaamo Rantakare - edukasta, laadukasta ja todella ystävällistä palvelua.

Herttoniemessä Pala-Puoti, farkkujen, pitkähihaisten yms. perusvaatteiden varastomyymälä. Edukkaat hinnat, ystävällinen palvelu, hyvä valikoima ja vielä nätit myyjänaiset.

Jumbon Jaakko & Joonas. Kaksi mielettömän mukavaa myyjää, nainen ja mies, auttoivat todella asiakaspalveluhaluisesti. On mukavampaa olla ostoksilla kun on palvelualttiita myyjiä käden ulottuvilla. Käskivät vielä jättää paidat myttyyn kun olin viikkailemassa niitä takaisin hyllylle! :D

Club Boesche, Pattaya, Thaimaa. Aivan käsittämätön palvelualttius ja mukava henkilökunta näin suomalaisnäkökulmasta katsoen. Varsinkin hostessit erittäin, erittäin tuttavallisia eka visiitistä lähtien. Jäin täysin sanattomaksi :kippis1:

Paras optikkoliike missään: Trend Optic Helsingissä. Sijaitsee Lönnrotinkadulla.

Hinta/laatusuhde on aivan huippuluokkaa ja asiakaspalvelu erinomaista. Hinnat ovat melkein puolet halvempia kuin tunnetuissa ketjuliikkeissä.

Yhden kerran kun tuolla asioin niin en enää pois vaihda. Suosittelen lämpimästi kaikille, jotka tarvitsevat optikkopalveluita.

Hinta/laatusuhde on aivan huippuluokkaa ja asiakaspalvelu erinomaista. Hinnat ovat melkein puolet halvempia kuin tunnetuissa ketjuliikkeissä.
Myykö tuo liike Ladaa vai Mersua? Pokan merkilläkin, kun on väljä sekä linsseillä. Toki liike voi olla vaan halpa.

Myykö tuo liike Ladaa vai Mersua? Pokan merkilläkin, kun on väljä sekä linsseillä. Toki liike voi olla vaan halpa.

Kyseessä ei ole mikään halpisliike tyyliin Specsavers, vaan ihan kunnon liike, joka myy kaikenlaisia sankoja. Jos on joku tietty sanka, jonka haluat niin he selvittävät voiko sellaisia vielä saada ja tilaavat tarvittaessa. Näin on toimittu omalla kohdalla.

Esimerkiksi siskoni lapselle ostetaan sieltä silmälasit vuosittain silmäsairaalan piikkiin. Ketjuliikkeestä sairaalan budjetilla ei saa oikeen mitään, tuolta liikkeestä saa lasta miellyttävät sangat ja linssit kaikilla herkuilla ja takuu päälle.

Itsellä on siellä tilauksessa täsmälleen samanlaiset lasit, jotka ostin Silmäasemalta vuonna 2005. Silmäaseman hinta näille laseille keskiverto-ohennuksella ilman mitään ekstrajuttuja 480 euroa. Uusi optikko sanoi, että hinnaksi tulee noin 260e kaikilla herkuilla. Ja takuu päälle. Edellisisissä silmälaseissa ilmeni valmistusvirhe (linssit alkoivat naarmuuntua sisältä) runsaan vuoden käytön jälkeen ja Silmäaseman kanta oli se, että takuu on vuoden ja voivoi. Uusi optikko sanoi, että jos uusien lasien kanssa käy vastaavaa niin he kyllä korvaavat. Enkä epäile hetkeäkään. Olen ihan täydellisen tyytyväinen tähän uuteen optikkoliikkeeseen.

Kyseessä on siis yksityinen optikkoliike.

Tampereella Näsinneulan ravintola ja ravintola Natalie lähellä TTT:tä. Palevun lisäksi ruokapuoli hyvää slaavilaista/suomalaista settiä.

Pakko hehkuttaa tännekin, kun tuli niin hyvä mieli.

En saa autoa katsastettua, koska asensin autoon alustasarjan jonka tüv-hyväksyntälaput onnistuin hukkaamaan. Onnistuin vielä jättämään koko homman niin viime tippaan, että auton viimeinen määräaikaiskatsastuspäivä on huomenna. No, hirveä stressi päällä metsästämään sitten lappuja jostain.

Ja sitten tuli se pelastus. Lähetin autovaruste.net:lle sähköpostia josko voisivat lähettää laput. En uskonut homman onnistuvan, mutta sieltähän ne laput sähköpostiin tupsahtivat. Ja vielä suht nopeasti. Mielestäni loistavaa palvelua, ja pelasti päiväni.

Pistetään positiivistä:

Jyväskylän JC farkkumyymälä, ilmoitat värin, "löysyysasteen" ja vyötärön niin housut löytyy aina, ainakin normikeholle. Mukavat ja iloiset myyjät.

Lisäksi Kävelykadun Up Town naisten vaateliike. Olen siitä erikoinen mies että tykkään ostaa vaimolle vaatteita. Tuolla on todella hyvä ja asiantunteva palvelu, laadukkaat ja kalssisen tyylikkäät valikoimat normaalille vartalolle. Ei mitään henkka maukka tunika riepua. Hinta taso ei tosin ole ihan opiskelija budjettiin sopiva mutta laadusta ja tyyllikkyydestä kannattaa maksaa.

Mulla on n. vuoden vanha LG:n pesukone.

Viime viikon sunnuntaina kone sit päätti heittää vedet pihalle. Soitto heti maanantai aamusta LG:n huoltoon ja korjausta tilaamaan. Ottivat tiedot, ja ilmoittivat huollon soittavan tunnin sisällä korjauksen ajankohdasta. Ei tullu soittoa joten soitin itse perään.

Soitto viralliselle LGn huoltoliikkeelle, ja johan rupes homma pelittämään.
"Käykö keskiviikko?"
"Jos sais tiistaille.."
"Ikävä kyllä silloin ei voida sopia tarkkaa aikaa"
"Ei se mitään, voin olla kotona koko päivän."
"Tämä selvä, huoltomies soittaa ennen kun tulee"

Tiistaina tuli aamupäivällä soitto, jossa huoltomies epäili tuloajakseen klo 14:00. Klo 12 puhelin soi, ja huoltomies kysyi voiko tulla samantien, ed huolto oli ollut helppo. Ei muuta kun tänne vaan ja äijä koneen kimppuun.

Paljastui että olin käyttänyt koneessa liikaa pesuainetta, ja siksi kone oli heittänyt vaahdot pihalle pesuainekaukalon kautta. Muutama huolto-ohje minulle opastukseksi, ja asentaja katsoi vesivaa'alla koneen oikeaan asentoon ja homma oli paketissa. Ihan helmeä! Vitsi kun nää jutut menis aina näin helposti.

Kiitos Maristo Oy:n asentajalle loistavasta palvelusta. Lupaan pestä koneen kaksi kertaa vuodessa 95 asteella laakerin "puhdistamiseksi".:5:

Mulla on n. vuoden vanha LG:n pesukone.

Viime viikon sunnuntaina kone sit päätti heittää vedet pihalle. Soitto heti maanantai aamusta LG:n huoltoon ja korjausta tilaamaan. Ottivat tiedot, ja ilmoittivat huollon soittavan tunnin sisällä korjauksen ajankohdasta. Ei tullu soittoa joten soitin itse perään.

Soitto viralliselle LGn huoltoliikkeelle, ja johan rupes homma pelittämään.
"Käykö keskiviikko?"
"Jos sais tiistaille.."
"Ikävä kyllä silloin ei voida sopia tarkkaa aikaa"
"Ei se mitään, voin olla kotona koko päivän."
"Tämä selvä, huoltomies soittaa ennen kun tulee"

Tiistaina tuli aamupäivällä soitto, jossa huoltomies epäili tuloajakseen klo 14:00. Klo 12 puhelin soi, ja huoltomies kysyi voiko tulla samantien, ed huolto oli ollut helppo. Ei muuta kun tänne vaan ja äijä koneen kimppuun.

Paljastui että olin käyttänyt koneessa liikaa pesuainetta, ja siksi kone oli heittänyt vaahdot pihalle pesuainekaukalon kautta. Muutama huolto-ohje minulle opastukseksi, ja asentaja katsoi vesivaa'alla koneen oikeaan asentoon ja homma oli paketissa. Ihan helmeä! Vitsi kun nää jutut menis aina näin helposti.

Kiitos Maristo Oy:n asentajalle loistavasta palvelusta. Lupaan pestä koneen kaksi kertaa vuodessa 95 asteella laakerin "puhdistamiseksi".:5:

Itse olen ostanut kodinkoneita ko. yrityksestä ja saanut aina loistavaa palvelua. Hinnat kohdallaan, toimitus- ja asennusajat ovat pitäneet sekä aina annettu tarkka ja selkeä ohjeistus esim. juuri tuon pesuaineen käytöstä. Siinä tuppaa aina ihmisillä tulemaan yliannostusta. Eli myyvät takuukorjattuja tai kuljetuksessa hieman kolhiintuneita, tyyliin naarmuja maalipinnassa, kodinkoneita laidasta laitaan. Suosittelen!

Onko tuo yleinen ohje, vai LG:n laitteille? En meinaan itse ole koskaan käyttänyt konetta tuolla tavalla, pitäisi varmaan :) . Miten tuo pesu tapahtuu, pesuainetta kaukaloon ja tyhjä kone pesemään 95 asteessa?

Eikun kone ihan tyhjäksi. Pisin pesu 95 asteen lämmöillä. Jos mahd, oliko se nyt sitruunahappoa n puolidesiä. Ja se pitää laittaa vasta esipesun jälkeen kaukaloon.

Nykyisissä pesuaineissa on jotain uutta ainetta, kuin savea, joka menee rummun laakerin sisälle, ja ruostuttaa laakerin jumiin. Yleensä vika paljastuu sit kun ruskeat vedet valuu pitkin lattiaa.

Toi pitkä pesu puhdistaa kuulemma laakeria. Kaksi-kolme kertaa vuodessa pitäis ko. pesu ajaa läpi. Toi puhdistaa myös pölypunkit koneesta.

Ja sit kannattaa välillä käyttää niitä kalkinpoistotabletteja.
Noi Arielit sun muut on kehitetty maissa, joissa se vesi on "kovempaa", eli se "savi" ei sovi suomalaisen pyykin pesuun.

Joku Erisan tmv kallis on savetonta pesukoneystävällistä pesuainetta, jos tahtoo pitää koneen ehjänä mahdollisimman pitkään.

Sorry for :offtopic:

Se savi on zeoliittia, jolla on korvattu fosfaatti. Ja tekee koneelle tosiaankin hallaa. Serto ja Erisan ovat ainakin zeoliitittömiä pesuaineita, muitakin löytynee tavaraselosteita lukemalla.

Purtsin mainitsema sitruunahappo ja 95 asteen pesu tosiaan pitävät koneen puhtaana ja poistavat kalkin. Sitä en ihan heti usko, että pölypunkkeja pyykinpesukoneessa asustelisi :)

edit: eikös toi Maristo ole Vantaalla? Taisivat asentaa meille pyykinpesukoneen, kun kävin sellaisen Vantaanportin expertiltä tms. ostamassa. Ja palvelu oli hyvää.

Keskuskadun Seppälä, Helsinki. Sovitin alessa olevaa nahkatakkia, joka oli liian iso. Ystävällinen myyjätyttö tarjoutui selvittämään, olisiko pienempää muussa myymälässä. Sopiva löytyi jostain toisesta kaupungista, mikä tilattiin sieltä. Takin saavuttua totesin, että olivat lähettäneet väärän koon, joka oli nyt liian pieni. Sama myyjä soitti taas myymälät läpi ja tilasi oikean koon uudelleen Rovaniemeltä. Soitteli mulle väliaikatietoja ja sen, milloin voin tulla takin hakemaan. Kaikenlisäksi Rovaniemen takki oli 40 % alkuperäisen alennuksen jälkeen alennettu 70 %, joten kaikin puolin meni nappiin tämä :)

Kehutaan nyt samaan pakettiin myös Itiksen Wagner, jota on täällä jo aiemminkin kehuttu. Eilen tuli vanhemmalta naismyyjältä aivan loistavaa palvelua. Tiesi tasan tarkkaan mitä on myymässä ja mikä sopii kenellekin. Kyllä nyt kelpaa miehen kanssa mennä huomenna hienosti illastamaan ;) Vastaavasti haukut vastapäiselle Dressmanille, jossa kolme myyjää juorusi keskenään ja joutui itse menemään väliin saadakseen edes jonkinlaista huomiota. Ei näin.

Dressmanilta olen saanut kyllä aina hyvää palvelua. Melkeen aina asioin Arabian liikkeessä. Myyjät lähes aina nuoria ja ihan kauniitakin naisia jotka tulevat nopeasti kyselemään, että mitäs tarvitaan. Vaatteet haetaan ja koonkin ne osaavat arvaa usein aika hyvin. Eivät silti voita Halosen vähän vanhempia myyjiä jotka eivät ikinä tuo väärän kokoista vaatekappaletta kokeiltavaksi.

Eilen Keravalla puolenpäivän jälkeen.
Junan lähtöön Helsinkiin oli aikaa, ja tihkutti vettä.
Noh paikalliseen tuopille.
Panama Jack. Ja siellä tumma poika( olisko ollut itse Jack?).
Kortin lukulaite ei toiminut. Kaveri kysy paljon oli käteistä?
Kaivoin taskuja ja löysin 3 €. Kundi kaivoi TIPPIkassastaan loput!.
20 vuotta/20kg sitten Keravalla olisi saanut vaan turpaansa.
Ei iso juttu, mutta kehun toimintaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom